leela Skrevet 4. august 2005 #1 Skrevet 4. august 2005 Her er kaka til meg og mamma. Etter å ha begynt tidlig i dag er vi nå endelig ferdig med bryllupskaka! Hva synes dere? Kaka Synes ikke den ble så verst jeg da, siden det er første gang vi prøver sjokoladepasta og første bryllupskaka vår
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #2 Skrevet 4. august 2005 Så sinnsykt lekker! Detaljer, detaljer!! hva er inni da?
leela Skrevet 4. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2005 Selve sjokoladekaka er av en litt mektig type, og i den minste og største er det vaniljekrem i et lag og sjokoladekrem i det andre. I den midterste er det aprikosfyll i det ene laget og sjokoladekrem i det andre. Den er dekket med sjokoladepasta og pyntet med 52 marsipanroser
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 (endret) oj oj oj, hørtes skikkelig godt ut! Det blir suksess! restene kan du kanskje sende til meg da eller? *drømmer seg bort* Endret 5. august 2005 av Rosin
Lassie Skrevet 5. august 2005 #6 Skrevet 5. august 2005 Gå og legg deg, du skal gifte deg i morra:ler: Rålekker kake!! Restene sendes rundt til oss KG-jentene, sant?? Lykke til i morgen!!
leela Skrevet 5. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2005 Gå og legg deg, du skal gifte deg i morra:ler: Rålekker kake!! Restene sendes rundt til oss KG-jentene, sant?? Lykke til i morgen!! ← Selvfølgelig Nå stikker vi for å hente amerikanerne på flyplassen
Jannibrud Skrevet 5. august 2005 #8 Skrevet 5. august 2005 Wow!! Ikke bare så den lekker ut, men den hørtes fantastisk god ut også. Hvis nybegynnerkaka ser sånn ut, vil jeg si damene har potensiale
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2005 #9 Skrevet 5. august 2005 Den var kjempeflott!! Lykke til med den store dagen!!
La Guapa Skrevet 5. august 2005 #10 Skrevet 5. august 2005 WOW! Så flinke dere har vært!!!! Den var jo kjempe-fin.Veldig spennende fyll også! Er det noe av dere som er i konditoryrket eller? Skulle ringt til deg, jeg da...betalte 5000,- for vår bryllupskake...æsj! LYKKE TIL I MORGEN! Stor klem fra La Guapa
*CHOUCHOU* Skrevet 5. august 2005 #13 Skrevet 5. august 2005 Oj,oj, kjempe lekker kake! Lykke til med dagen!
sensommer brud Skrevet 5. august 2005 #15 Skrevet 5. august 2005 For en kake! :bukke: Det er bare å bøye seg i støvet. Har du kjøpt stativet eller leid det? I dag skal du gifte deg, lykke til!!!!!!!
Nasseline Skrevet 5. august 2005 #17 Skrevet 5. august 2005 Kaka var flott! Hvordan fikk dere sjokoladepastaen til å ikke bli for varm da dere jobbet med den? Da jeg giftet meg lagde vi bordkort i sjokoladepasta, men slet vanvittig, for vi kunne ikke kna så mye med den, det ble bare kliss av det. Så vi måtte hele tiden inn og ut av frysern/kjøleskapet med den for å holde den litt kjølig. Men sjokoladepasta er skikkelig stilig!
Dagoberta Skrevet 5. august 2005 #20 Skrevet 5. august 2005 Så flinke dere er, kaken ser nydelig ut Gratulerer med den store dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå