Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tentke jeg kanskje skulle prøve noen av produktene deres, så jeg lurte på om noen har noen erfaring?! Både med treningsprodukt og slanking!

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Søsteren min har gått ned over 20 (nærmere 30?) kilo på Herbalife, men hun er også blitt "frelst", noe som kanskje ikke er like positivt.

Jeg ville heller forsøkt med sunn mat og mer fysisk aktivitet. Gode vaner er kanskje vanskelige å legge inn, men både billigere og sunnere for kroppen i det lange løp.

Skrevet

Hei!

Jeg har god erfaring med herbalife.

Har gått ned fire kg ved hjelp av grete roedes kunnskaper om norsk sunn mat og kaloriregning, men følte etter en stund at det var litt vanskelig å få i meg nok proteiner, og holde energi og godt humør oppe. Det er nok mulig å gjøre uten hjelp av herbalife, men jeg syns herbalife gjør det veldig mye lettere! Og jeg la merke til STOR forskjell på energi og humør bare første dagen jeg begynte på herbalife! Produktene er sunne og gode og holder søtsuget i sjakk. Jeg liker cookies&cream shaken og cappuccino shaken best, samt proteinbarene og soyanøttene som redder meg i vanskelige situsajoner.

Jeg har brukt herbalife til og fra i flere år nå, første gangen med stor suksess i vektnedgang, senere med varierende suksess, jeg tror jeg nå endelig har funnet svaret. Produktene fungerer ypperlig, men ikke før jeg selv skjønner hvaslags måltider jeg må kombinere dem med. Kan ikke følge shake-dietten slavisk men spise for lite eller feil ved siden av!

Nå som jeg trener jevnlig følte jeg det var ekstra viktig å få i meg nok av alt jeg trenger. Uten å spise for mye. Da bestemte jeg meg for å begynne å legge inn herbalife i kostholdet igjen. :)

Er nysgjerrig på andres erfaringer med herbalife!?

Klem fra meg

:D

Skrevet

jeg har en negativ erfaring med herbalife. det var kjæresten min for noen år siden som solgte dette. jeg måtte jo selvsagt prøve.

brukte det ikke så lenge,men etter noen dager fikk jeg kjempe vondt i magen.. måtte til legen, og hun fikk se produktet jeg brukte.

ja ikke rart dette er slankemiddel sa hun, for det inneholdt avføringsmddel. sluttet med de og etter noen dager var jeg bra igjen..

men dette er jo mange år siden,kan jo være det er bedre nå, eller kanskje jeg ikke hadde tolmodighet nok.

men tror nok trening og riktig kosthold er mye bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...