evilla Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Hei, Skal være forlover om to uker, og jeg er litt stresset over å glemme ut noe viktig. Hva er egentlig forlovers oppgave på dagen? Jeg skal selvfølgelig være med bruden til frisøren, og være der til vi skal i kirka. Vet jeg og må rette på sløret i kirka...men hva mer? Noe spes. om kvelden? Utenom å være med på do for å holde kjolen?
mowgli Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Passe på at bruden for noe mat hos frisøren (hvis hun ikke tenker på det selv..) Passe på at hun får påfyll med leppestift/gloss jevnlig... Være i nærheten til å holde brudebukett, holde vesken hvis hun har det... når de skal skrive under på papirer etc... (hvis de skal det...)
Frey Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 (endret) Hanke henne ned på bakken dersom hun blir kontrollfrik og skal begynne og ordne og styre Endret 30. april 2007 av Frey
Gjest lillelou Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Ikke stikke av med veska til bruden, hvor hun har alle livsnødvendighetene sine, når brudeparet er på vei til fotografen, sånn som jeg presterte å gjøre. Heldigvis hadde jeg en suveren brud som taklet fadesen min helt glimrende.
*Emma* Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Spør bruden hva hun ønsker. Min forlover hadde ingen andre konkrete oppgaver enn å signerer papirene på bryllupsdagen. Jeg var veldig avslappet med hensyn til hele greia og bare vi hadde det fint brydde jeg meg ikke så myeom ting ble helt perfekt eller ikke. Det var feksingen som rettet på kjoleog slør (bortsett fra at fotografen gjorde det et par ganger) men det gjorde da ikke noe. Jo forresten - hun fikk en oppgave. Ha min lebestift og 2ark kleenex i vesken sin...men det ble liggende og jeg gadd aldri ta det frem...når lebestiften var spist opp første gangen gikk jeg uten
Kara W Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Hva en brud forventer er jo helt individuelt, men i hovedsak skal du være i nærheten og passe på at hun har det bra. Pass på at hun ikke har mat mellom tennene etter middagen, rett på maskaraen når hun har grått for mye etc. Pass også gjerne på at hun ikke prøver å blande seg opp i ting og skal ordne og fiske og bekymre. Ta deg heller av disse oppgavene selv, og minn henne på at denne dagen skal hun bare kose seg. Min forlover kommer til å ha en ganske stor nød-bag, med alt mulig rart nyttig og unyttig oppi. Ekstra sminke, strømpebukser, litt frukt, en vannflaske, sikkerhetsnåler, kleenex, og alt mulig annet hun måtte tro jeg kanskje kan finne på å måtte trenge iløpet av dagen/kvelden.
Kveita Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Passe på at Bruden ikke glemmer brudebuketten hjemme..... (Jeg som ikke ble valgt som forlover, ble "pent" spurt om jeg kunne hente brudebuketten.... Fikk gå opp til alteret med buketten til bruden å resten av dagen gjorde jeg det forloveren egentlig skulle gjøre for hun ville bare se pen ut.... Dette erger meg egentlig mye! Jeg hadde i tilllegg tatt på meg annsvaret for pakkene, å skulle få disse pent utstilt og skrevet ned sammen med 2 andre. Vi ble lovet middag men, fikk BARE en forrett, en middags tal. og ei dessert skål på deling...(vi hadde ikke mulighet til å skaffe oss mat utenfra). Da kaffen endelig startet 2 timer forsent var vi så sultne som gribber...) Men hva gjør man ikke for sine venner, som ikke en gang kunne lire av seg et tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå