Gjest flettfrid Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hei! Er det noen her som har gode tips til hvordan man kan få til denne flette-trenden som er på gang for tiden? Jeg mener en flette som omkranser ansiktet, eventuelt fungerer litt som en "hårbøyle". Syns det er nydelig, men vet ikke helt hvor man skal begynne.. (og heller ikke fortsette og slutte...) Tar imot tips med takk:)
Arwen Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Mener du å flette panneluggen? Genial frisyre for småbarnsforeldre som er lei hestehalen forresten. Jeg deler ut det håret jeg skal flette og setter resten i en strikk. Rister litt luft i håret, og deler ut en liten del i starten av der jeg skal flette, så fletter jeg fiskeflette og får med alt håret som jeg har delt ut. Fester den med en liten spenne under det andre håret. :-D ikke så lett å forklare, men er faktisk ganske lett å få til.
Essie_ Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 DetNye's jåle-TV på nett har også "oppskrift" på dette, tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Her er en video som demonstrerer hvordan du begynner :D http://youtube.com/watch?v=gpTOM-IbjsU
Gjest Joker'n Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Ligger en oppskrift på DetNyes jåle-tv ja, også er det en tråd til om det på dette forumet, men jeg fant den ikke i farta.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk for svar dere! Blir spennende å se om dette blir noen suksess...
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 dreamweaverbraiding.com/ har masse forskjellige bilder og tips om fletter i alle varianter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå