treningsjenta Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Etter å ha sett litt på tv i helgen har jeg hengt meg opp i at samtlige jenter har jo fletter langs med pannen. Ser ut til å ha eventuelt lng pannelugg også fletter de denne nedover langs pannen. Men jeg har prøvd å får det ikke til. Det er ingen vanlig flette tydligvis, for den ligger på et vis oppå, og ikke med, dessuten er den fast. Noen som kan lære?
Gjest Imsdal Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 *Abonnere* Dette lurer jeg også på, har prøvd å flette sånn pariserflette eller hva det heter med "pannehårene", men det blir jo bare rart
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Her er link til bilde og forklaring (på svensk): http://www.metrobloggen.se/jsp/public/perm...icle=19.1953220
zilje_k Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Må bare flette "fiskebeinsflette". Da går det bedre:) Litt vanskelig med en gang, mne øvelse gjør mester
Miel Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Det Nye har også en grei forklaring på dette. Det går dessverre ikke an å lage direkte link til videoen, men klikk deg inn på "Det Nye TV", velg "jåle-TV", og bla deg ned til "Slik lager du strandfletter".
Gjest LanaLane Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Noen som har smart råd til hvordan vi med ikke altfor lang pannelugg kan få til dette eller må vi bare klæsje masse spray på?
Miel Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 DetNye-dama tipser vel om å bruke en lett voks eller paste på fingrene...? Det funker greit for meg i hvert fall (jeg har ikke så veldig kort lugg, men jeg har en del småhår som spretter ut til alle kanter når jeg fletter). Sprayer såvidt over til slutt for ekstra hold.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Noen andre oppskrifter? Den svenske skjønte jeg ingenting av, og detnye tv ville ikke maskinen min spille Kusinen min har brukt sånn i åresvis, og jeg har alltid syntes det var så fint, uten å ha fått det til selv
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Jeg synes også dette er skikkelig fint, men har gitt opp for min egen del. Jeg har fint, glatt hår som slettes ikke er like lange. Det er UMULIG å få håret mitt til å holde seg i en flette. Har prøvd voks, men da så det ut som om jeg ikke hadde vasket håret på 2 uker..
Miel Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Noen andre oppskrifter? Den svenske skjønte jeg ingenting av, og detnye tv ville ikke maskinen min spille Det Nye-tv funker visst bare i IE, så hvis du bruker Opera eller en annen nettleser vil du ikke se noe. Har sendt et par mailer til dem ang. det, men det virker ikke som om de bryr seg...
Gjest Vimsevas Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Det klippet fra den nye var jo veldig bra:) Tusen takk for det! Var masse annet gode tips der
Gjest78 Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Det Nye-tv funker visst bare i IE, så hvis du bruker Opera eller en annen nettleser vil du ikke se noe. Har sendt et par mailer til dem ang. det, men det virker ikke som om de bryr seg... Det funket fint i firefox hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå