Gå til innhold

Å bli fersket

Fremhevede innlegg

Gjest snowflake
Skrevet

Var på hyttetur sammen med svigerforeldrene i høstferien. Ikke noe problemer med dem, men når vi bor så trangt så er det ikke lett å få kost særlig med hverandre. Stor var gleden da gamlingene tok med seg barnebarna på handletur og ville bli borte et par timer. Vi var klar for litt hyttemoro begge to. Men huff. Mens jeg lå splitter naken på magen over spisebordet med mannen min i fullt aktivitet gikk døra opp. Der kom den eldre broren hans med kone og tenåringsdatter inn døra. :oops: Har aldri i mitt liv opplevd en så pinlig situasjon. Neste gang (hvis det blir mer) skal døra være låst. :sjokk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Da tror jeg at jeg hadde dødd. Helt seriøst.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Enig med poirot her, jeg tror også jeg hadde dødd :ler:

Skrevet

Og de spiste middag sammen med dere senere på dagen?

Skrevet

hadde håpet på det berømte hullet som åpner seg..og hvis det slo feil ville jeg momenstraks dratt hjem...

OUÆÆÆ så pinlig...

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Skrevet
hadde håpet på det berømte hullet som åpner seg

:

Høres ut som om hullet alt hadde åpnet seg...

Skrevet

ok...men du skjønte hva jeg mente?? :lol:

Jada. Bare tulla litt.

Gjest snowflake
Skrevet

Ja, det var familiemiddag på ettermiddagen. Paniske forsøk fra flere for å holde samtalen i gang :hår:

Gjest Madam Felle
Skrevet

kanskje de lærte noe nytt som de kan prøve selv :ler:

Ikke meningen å være stygg, men en må jo le litt av det da :ler: men hadde jo selvfølgelig ikke ledd om det hadde vært meg selv. :oops: kanskje dere alle sammen kan le av det en gang :ler:

Skrevet

uff...stakkar!

har den alleralleraller største medlidenhet med dere!

Hvordan gik det i ettertid da?

Like god kontakt som før? eller er det blitt sånn litt merkelig???

Gjest Snowflake
Skrevet

Joda, vi har såvidt begynt å smile av det. Men er nok lenge til jeg tør se svogeren min i øynene igjen. Skulle gjerne likt å høre andres opplevelser av å bli fersket

Skrevet

Stakkars, det må ha vært aldeles grusomt!!! Jeg har heldigvis aldri opplevd noe sånt! Men et vennepar av oss drev og koste seg da de var "unge" og han etter flere uker endelig var hjemme på perm fra militæret. Da kom faren hennes plutselig inn i kjellerstua og tok dem på fersken midt på golvet, og med buksene nede på anklene. Var visst ganske pinlig, ja...

Skrevet

Heh......Pinlig!!! :hoho: Kanskje dere har inspirert gamlingene til litt sengemoro...... :kul:

Skrevet

Du får bare tenke slik på det at svigerfamilien din fikk bekreftet at du er god mot mannen din ;-)

Skrevet

Tåpelig! Hvorfor måtte du ligge og skreve på spisebordet?? Finnes det ikke et soverom i denne hytta? Med dør og nøkkel?

Gjest Anonymous
Skrevet
Tåpelig! Hvorfor måtte du ligge og skreve på spisebordet?? Finnes det ikke et soverom i denne hytta? Med dør og nøkkel?

Stått opp på gal side av sengen i dag Silda.

Hørt om krydder i hverdagen?

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler::ler::ler:

I går fikk jeg vite at foreldrene til sambo har hørt oss hver gang vi har overnattet hos dem.. De har soverom rett over det vi ligger, og pga en luftekanal eller noe sånn hører de ALT av lyder. :oops:

Vi har kost oss hver eneste kveld og morgen når vi har bodd der. Vannseng gjør ting litt uvant og spennende. :kul:

Håper de bare ser på det som et tegn på at vi har det bra sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...