momo Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg trener stort sett bare spinning og styrke og da funker vanlig sportsbh veldig bra. Men var ute å jogga i dag og det var deilig, så blir nok flere joggeturer, men der funka ikke vanlig sporstbh bra lenger. Jeg har ganske store pupper, men er smal under brystet og trenger noe som virkelig holder puppene på plass.
Gjest Dallandra Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jeg har tenkt på å spørre om det samme så her henger jeg meg på.
Analeigh* Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Jeg har denne og den er fantastisk! Tror du får kjøpt den på løplabbet om man ikke vil handle over nett. Jeg så den iallefall her i Oslo på sportsbutikken ved Frognerparken. Jeg kan hoppe på trampoline og puppene sitter dønn fast
Rosalie Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Jeg har denne Shock Absorber-BHen, og den er aldeles fantastisk! http://shockabsorber.timarco.no/Product9e10aec3-359a-4a96-9534-7575e87869bb.aspx
Kanja Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Jeg har kjøpt denne sportsbh-en fra Change og er kjempefornøyd! Den sitter kjempegodt, holder på plass puppene så jeg kan hoppe og sprette uten at jeg får vondt, og er lett å regulere med borrelås på skulderstroppene
stortsettglad Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Jeg kan anbefale sportsbh'ene til Change.
Vindmølle Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Jeg også anbefaler Shock Absorber. Har flere av den samme som det blir linket til over. De er helt fantastiske! Har også den fra Change, men den er jeg ikke fornøyd med i det hele tatt. Kan til nøds bruke den på spinning, men selv der liker jeg den ikke noe særlig. Føler at jeg får brystene helt oppunder halsen. Og den må håndvaskes, noe som er ordentlig pes.
silverdoe Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Enell sportsbh er kjempebra, i alle fall om du har store pupper Eg digger den! Og til og med Oprah Winfrey anbefalar den Eg fann den ikkje i Noreg då eg kjøpte den for eit par år sidan, så eg kjøpte herifrå: http://www.plussport.dk/product.asp?product=69
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #10 Skrevet 22. april 2010 Freya Soft Cup Sport Bra ! Den har jeg, jævlig digg. Har den i størrelse 70F.
SlowMotion Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Liker IKKE Change sin! Altfor mye stoff, uten at noe egentlig holdes på plass hos meg... Min favoritt er faktisk en fra Lindex til 199 kroner, som ikke har cuper og egentlig er beregnet for B til C-cup. Med en bøyle-BH under sitter alt som limt! Og det skal litt til, jeg bruker 70 H, og har nok ikke verdens fasteste pupper, nei...¨ Har lyst på en Shock Absorber, den har mange anbefalt meg, men liker ikke å kjøpe BHer over nett, og har ikke funnet den i noen butikker
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 SLOWMOTION-BITCHY LITCHY. Har Lindex 70H? Hehe. :S
SlowMotion Skrevet 22. april 2010 #13 Skrevet 22. april 2010 SLOWMOTION-BITCHY LITCHY. Har Lindex 70H? Hehe. :S Niks, de har nok ikke det. Jeg skrev jo faktisk at sportsBHen er beregnet for B til C-cup. Ellers noe du lurte på?
stortsettglad Skrevet 23. april 2010 #14 Skrevet 23. april 2010 Liker IKKE Change sin! Altfor mye stoff, uten at noe egentlig holdes på plass hos meg... Da tror jeg kanskje du ikke har klart å finne riktig størrelse. Jeg bruker normalt 85F, og fant en størrelse som passet meg perfekt (str. på disse er delt på annet vis enn vanlige bh'er). Puppene sitter som støpt, noe de så absolutt ikke gjør uten hjelp...
Rosalie Skrevet 23. april 2010 #15 Skrevet 23. april 2010 Liker IKKE Change sin! Altfor mye stoff, uten at noe egentlig holdes på plass hos meg... Min favoritt er faktisk en fra Lindex til 199 kroner, som ikke har cuper og egentlig er beregnet for B til C-cup. Med en bøyle-BH under sitter alt som limt! Og det skal litt til, jeg bruker 70 H, og har nok ikke verdens fasteste pupper, nei...¨ Har lyst på en Shock Absorber, den har mange anbefalt meg, men liker ikke å kjøpe BHer over nett, og har ikke funnet den i noen butikker Jeg bestilte over nett, og selv om det på nettsiden står at de er små i størrelsen er ikke det mitt inntrykk. Bruker 80E/F, og kjøpte den i 80E. Puppene sitter som limt på plass!
Aurela Skrevet 23. april 2010 #16 Skrevet 23. april 2010 Jeg bruker bh fra casall og er superfornøyd! Nå har jeg litt mindre pupper enn deg, men bhene pleier å komme veldig godt ut i tester jeg har lest, eneste minuset er at de er litt tykke i stoffet, men for meg vil jeg heller ha litt tykkelse enn bumpedibump pupper
Vindmølle Skrevet 23. april 2010 #17 Skrevet 23. april 2010 Har lyst på en Shock Absorber, den har mange anbefalt meg, men liker ikke å kjøpe BHer over nett, og har ikke funnet den i noen butikker Jeg bestilte over nett, og selv om det på nettsiden står at de er små i størrelsen er ikke det mitt inntrykk. Bruker 80E/F, og kjøpte den i 80E. Puppene sitter som limt på plass! Jeg bruker også samme størrelse i Shock Absorber som vanlige bh´er. De har den i nettbutikken til Löplabbet hvertfall. Vet ikke om de har den i butikkene også, men har du en slik butikk i nærheten av der du bor kan du jo ta turen innom.
Teriyaki Skrevet 23. april 2010 #18 Skrevet 23. april 2010 Jeg har en casall. Fornøyd med den. Til vanlig bruker jeg D-cup. Sportsb'en min er i str. M tror jeg.
MakeItHappen Skrevet 24. april 2010 #19 Skrevet 24. april 2010 Jeg har også shock absorber, og er superfornøyd. Beste sportsBHen jeg har. Løper en del og har pupper i størrelse 80F. Den er super for meg. Skal bestille en ny en nå.
Nicky B Skrevet 24. april 2010 #20 Skrevet 24. april 2010 Enell sportsbh er kjempebra, i alle fall om du har store pupper Eg digger den! Og til og med Oprah Winfrey anbefalar den Eg fann den ikkje i Noreg då eg kjøpte den for eit par år sidan, så eg kjøpte herifrå: http://www.plussport.dk/product.asp?product=69 Støtter denne! Har to enell sports BH'er, kjøpt herfra: Figleaves Mine bryster rikker seg ikke en millimeter med denne på. Har prøvd shockabsorber, men syns den gir for lite støtte for meg sammenlignet med Enell sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå