Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra?

Vuderer å kjøpe den til fullpris, men pleier vanglivis å vente til de blir billigere. Har lest paradiset, nobels testamente og livstid og likte bøkene bedre og bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er en helt standard Liza Marklund-bok, så hvis du likte de forrige er det et rimelig trygt kjøp.

Om den er bedre eller dårligere enn de andre klarer jeg ikke å si noe om. Har et sånt forhold til krim at jeg (så lenge det er en forfatter som skriver rimelig fengende) sluker boka på et par timer og har glemt den dagen etter. :fnise:

Skrevet

Jeg fikk den boka til jul. Ikke lest den enda men gleder meg til å begynne. Jeg har lest alle bøkene hennes og synes de er superspennende!

Skrevet

Jeg har lest alle bøkene hennes om Annika Bengtzon og synes helt klart at dette var den beste. Om du skal vente med å kjøpe den og det er lenge siden du leste 'Livstid' ville jeg ha benyttet meg av muligheten til å lese den en gang til. ;)

Skrevet

Jeg synes den var kjempe spennende! Fikk den til jul og den var lest ut 2. juledag!

Gjest Liza Markjug
Skrevet

Jeg ville droppet å lese Liza Marklunds bøker. Har du lest Paradiset, burde du lese "Vingklippt – Den sanna historien om stiftelsen Paradiset" av Elisabeth Hermon. Hun fikk sitt livsverk ødelagt på grunn av Liza Marklunds skriverier. I svenske Expressen handler lederen i dag om Liza Marklund i forbindelse med skandalen som rulles opp rundt "de sanne" bøkene om Mia Eriksson (Aldri mer fri og Asyl) som viser seg å være løgn. Mia Eriksson bor i USA og har tjent seg søkkrik på å lyve om mannen hun har en datter med, og datteren har vokst opp med historier om at faren er en krigsskadd psykopat.

Dette har Liza Marklund satt sitt navn på, og jeg kommer aldri mer til å lese hennes bøker.

Sjekk disse sidene for mer info:

http://monicaantonsson.blogspot.com/

http://www.expressen.se/ledare/1.1427387/i...m-marklunds-bok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...