kitekatt Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Denne ebayselgeren ser kjempeseriøs ut og prisene er mye billigere enn feks beautybridge. Og dette er buy it now priser, ikke auksjon. Eksempel: Dermalogica Skin Smoothing Cream, beaautybridge: 35$ Ebay 22,99 $ MD Formulation Face Renewal serum, beautybridge: 53£ Ebay 40,00$ Mulig jeg har oversett noe, frakten kan være dyr eller noe, men det så lovende ut
LadyInRed Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 jeg har alltid vært skeptisk til å kjøpe på ebay, er litt redd for at jeg skal få ting som er åpnet/brukt eller at ting skal være tyvgods. men denne siden så veldig seriøs ut, så jeg tror jeg får prøve meg jeg og. for dette var billig!
kitekatt Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 (endret) jeg har alltid vært skeptisk til å kjøpe på ebay, er litt redd for at jeg skal få ting som er åpnet/brukt eller at ting skal være tyvgods. men denne siden så veldig seriøs ut, så jeg tror jeg får prøve meg jeg og. for dette var billig! ← Ja, jeg ser alltid etter om de har mange forskjellige produkter av samme merke feks. Har de bare et prod av et merke, elelr få produkter, tenker jeg at det kan være fake. Men denne selgeren virker så gjennomført på beholdningen sin, at det kan vel neppe være fake Kjøpte akkurat noe der nå, og fikk to korrekte mailer med en gang. En hvor de takket for betaling, en hvor de bekreftet ordre. Det jeg kjøpte var ID foundation, 9 g til 18.50$. Med frakt kom det på 26.49$. Det er 175 kr. for en stor krukke.... Endret 10. januar 2007 av kitekatt
Chic' Wilma Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Føler meg litt negativ nå - men: Hun/han har bare solgt siden Juli 2006. Mange salg - men 17 nøytrale feedback + 4 negative. De fleste nøytrale går på varer utgått på dato + noen på sen levering - et fåtall på brukt/gammel vare. Min tolkning blir da at jeg ville kjøpt i.d av henne, mineraler blir aldri gamle - men jeg ville holdt meg unna kremene. Jeg er sikkert paranoid nå men når det kommer til ebay og kreme, parfyme ol - kan man aldri bli for forsiktig - selv om dette ikke er den 'farligste' selgeren jeg har sett.
Intego Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har kjøpt fra denne selgeren flere ganger. Har bare positive erfaringer!
Frk Midnattsol Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Hmm, lurer litt her... Kan det være riktig at portoen kommer på $13,99? Det blir jo nesten 100 kr for å sende en liten tube Dermalogica krem..... Er det noe jeg har rotet med når jeg forsøkte å bestille?
Gjest Gjesten Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Porto pleie som regel å bli mellom £10 og £30 på ebay. Endret 11. januar 2007 av attegløyma
kitekatt Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2007 Hmm, lurer litt her... Kan det være riktig at portoen kommer på $13,99? Det blir jo nesten 100 kr for å sende en liten tube Dermalogica krem..... Er det noe jeg har rotet med når jeg forsøkte å bestille? ← Her er oppstillingen på mitt (I.D. Pudder): Your total is: $18.50 per item $0.00 insurance (not offered) $0.00 Sales discounts (-) or charges (+) $7.99 shipping/handling ----- $26.49 = Total
Luzi Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 var du fornøyd med produktene du fikk? Er ganske skeptisk til å handle slike ting på ebay, men sålenge h*n har så mange gode tilbakemeldinger kan det jo være gode produkter. Jeg lurer virkelig hvorfor de har sjans til å selge produktene så billig, er det ikke stort sett bare autoriserte(riktig?) hudpleiere som får selge det? Eller er det anderledes i statene?
Nemesis Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tok i januar og kjøpte meg ID på Ebay. Betalte rundt 150 kr. Det eneste jeg har å si på det var datostemplingen. Det gikk ut allerede i juli 2007. Så det kan jo hende at grunnen til at det av og til er litt billig er at datoen går ut på produktene..
Luzi Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 ok:) hvor i alle dager ser man dato stemplingen på produkter? har kikket litt rundt på noen av tingene mine, men kan ikke finne det på noen hehe
Nemesis Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 (endret) ok:) hvor i alle dager ser man dato stemplingen på produkter? har kikket litt rundt på noen av tingene mine, men kan ikke finne det på noen hehe ← På hudprodukter så pleier det f.eks å stå 12m. Pleier å stå nede med liten skrift På id sminke så står det exp 07/07 f.eks Det er ikke alle produkter det står på, men det skal egentlig stå. Endret 27. februar 2007 av Nemesis
Chic' Wilma Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 Før måtte ID ha datostempling på foundation bla pga solfaktoren. Mineralene i seg selv blir jo ikke dårlig men det er regler, også i USA, når det gjelder solbeskyttelse og merking. Det vil si at selv om du har en boks med en dato som har gått ut er det uansette helt fint å bruke. Øyenskygger osv har alltid vært uten dato. Dette er nå opphevet, vet ikke hvorfor, men også ID foundation kan nå selges uten datostempling. Dette gjelder selvfølgelig bare løspudder. Jeg står ved det jeg sa lenger oppe i tråden at kremer ol ville jeg vært skeptisk til å kjøpe av denne selgeren, og også de fleste andre på ebay.
Susannah Skrevet 27. februar 2007 #15 Skrevet 27. februar 2007 På hudprodukter så pleier det f.eks å stå 12m. Pleier å stå nede med liten skrift På id sminke så står det exp 07/07 f.eks ← Det står bildet av en liten rund krukker e.l. og så står det f.eks. 12m inni. Men slik jeg har forstått det er dette 12 måneder etter at du har åpnet den. Med sminke som er datostemplet er det jo selvfølgelig annerledes, selv om jeg ikke tror huden faller av dagen etter stemplingen.
Nemesis Skrevet 27. februar 2007 #16 Skrevet 27. februar 2007 Har jo ikke problemer med å bruke id foundationen etter at den er gått ut på dato. Så pirkete er jeg ikke! Men syntest bare det var litt surt da jeg bestilte id i fjor sommer på beautybridge og den har datostempling helt til 2008.
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. februar 2007 #17 Skrevet 27. februar 2007 På hudprodukter så pleier det f.eks å stå 12m. Pleier å stå nede med liten skrift På id sminke så står det exp 07/07 f.eks Det er ikke alle produkter det står på, men det skal egentlig stå. ← Min er fra ebay og der står det 24M. Supert å kjøpe ting derfra. Tror det skal litt til for å lage fake kremer o.l også kanskje? :klø: Uansett så hadde nok noen merket om noen solgte fake og selgeren ville få dårlig karakter. Har faktisk aldri opplevd noe tull på ebay.
Nemesis Skrevet 27. februar 2007 #18 Skrevet 27. februar 2007 Det med 12 måneder var bare et eksempel. Det står 24m på mine hudpleieprodukter også
Luzi Skrevet 27. februar 2007 #19 Skrevet 27. februar 2007 oki. er visst bare i norge det er påbudt med datostempling nå. (den 24M tingen hjelper meg ikke så mye, siden jeg fikk en åpnet cleanser og ikke har peiling på hvor lenge den har vært åpnet) hadde håpt det stod en dato for produksjon eller noe, men kan ikke finne noe:p det hadde vært en genial ting.
Chic' Wilma Skrevet 28. februar 2007 #20 Skrevet 28. februar 2007 Min er fra ebay og der står det 24M. Supert å kjøpe ting derfra. Tror det skal litt til for å lage fake kremer o.l også kanskje? :klø: Uansett så hadde nok noen merket om noen solgte fake og selgeren ville få dårlig karakter. Har faktisk aldri opplevd noe tull på ebay. ← Ebay er vel notorisk for å selge fake kremer, utvannede parfymer osv og dette er ikke skremselspropaganda kun en reality check. Standard varianten er å bytte ut hva det skal være med Ponds. Spesielt skummetl med selgere fra Hong Kong, Kina ol men har også hørt om mye rart fra USA. De lager jo ikke fake kremer de bare bytter ut kremen i originalemballasje eller lager fake emballasje, i mange tilfeller ser du det når du får det hjem - at det er noe som ikke stemmer helt - i andre tilfeller ser det ok ut og du gir positivt feedback før du har prøvd f,,,skapen. Som du sier er det veldig viktig å lese feedback og all feedback, også nøytrale, og de som er trukket tilbake. Da ser du om det er klager som går igjen og hvordan selgeren svarer på kritikk. Til og med når du har med ekte varer skal det ikke stikkes under en stol at det meste av kremene nok er ganske nær ved å gå ut på dato om det ikke har det allerede - det er jo en grunn til at de er på ebay Dette er jo ikke så stort problem når det gjelder sminke og ihvertfall ikke id men kremer har jo mye kortere varighet så som jeg har sagt tidligere i tråden ville jeg passet på litt. Når det gjelder fake har jeg kjøpt mye fake på ebay igjennom årene. Chanel lipgloss, Lancome lipgloss, Dior øyenskygger, Lancome kremer, Div Arden produkter, klær osv osv. Men man lærer av sine feil og det skal mye til for å lure meg nå og så vet jeg hva jeg skal holde meg unna,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå