Gå til innhold

Andre bra forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen vet om noen andre bra forum, helst norske? Skal ikke forlate kvinneguiden altså, men kjekt med litt variasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo også litt an på hva du er interessert i å diskutere? Vil du ha et generelt forum slik som dette, eller noe mer spesialisert?

Skrevet

Gjesten over er ikke meg, bare så det er sagt...

Skrevet

Jeg vet om et kjempebra forum, men vil ikke fortelle om det her, for vi er passe mange og en sammensveiset gjeng som ikke trenger helt "utenforstående".

Fakta Morgana trives ikke jeg på.

Gjest Utland
Skrevet

Det viktigste er vel at folk finner en plass der de trives selv? Jeg er enig i at Fakta Morgana er koselig, men det passer nok best for dem som har vært russ for noen år siden.

"Hemmelige" forum for en eller annen klikk ville jeg aldri kunne trives på.

Gjest *Magica*
Skrevet
Jeg vet om et kjempebra forum, men vil ikke fortelle om det her, for vi er passe mange og en sammensveiset gjeng som ikke trenger helt "utenforstående".

Fint at du ville fortelle oss dette, da.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Fint at du ville fortelle oss dette, da.

Har sendt deg pm. :)

Gjest Tweek
Skrevet

Noe rart skjedde da jeg gikk inn på www.diskusjon.no

Jeg var plutselig pålogga på sambo sin konto. Han har en bruker på hw.no. Han har aldri brukt dataen min så det var så rart at jeg plutselig var innlogget med han sin brukr med en gang jeg gikk inn på www.diskusjon.no

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Da var vel hele poenget med å skrive dette innlegget ditt borte egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...