Gå til innhold

Har dere stort bryllupsbilde av dere på veggen?

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har planer om det, og har sett et par venninner ha det også. Men min fremtidige mann mener det ser dumt ut. Og at det er uvanlig og rart... Hadde sett for meg at vi skulle få det fineste bildet trykket opp på lerret i ca 100x75 eller noe sånt. :klø:

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt småharry, kanskje...? Men ikke veldig "galt".

Gjest Elastica
Skrevet

Nei, det har vi ikke. Det kunne jeg ikke tenke meg.

Men det er jo mange som har det.

Skrevet

Jeg synes det blir voldsomt.

Vi har et i ca A4, det er stort nok synes jeg. Har en kjempefin album med mange flere bilder, både fra fotografen og fra festen.

Når barna kommer vil man jo gjerne ha veggplass til de også. Og man kan jo ikke ha et digert brudebilde og så små bilder av ungene?!!

Skrevet

Siden du spør er jeg helt enig med din fremtidige mann. Oser bridezilla. Sorry... :sjenert:

Skrevet

Ser for meg et i 30x40 eller 40x50 hvis det blir noen fine :). 75x100 synes jeg var voldsomt stort.

Vi har god veggplass så vi skal nok finne et egnet sted. Men over sofaen blir det nok ikke :)

Skrevet

Uff, min samboer og hans tidl, kone hadde et stort bilde av seg selv på kirketrappa... Ramma var kjempefin, men det var stort sett det hele liksom..

Og den dagen vi gifter oss vil vi vel kanskje henge opp bilde i ettertid, men det blir typen A4 event. A3.

Så vil jeg ordne til at en i familien tar bilder, og får disse ordnet i et album. Event. lager jeg også et scrappealbum selv:)

Skrevet

Nope, det kunne jeg ikke tenke meg, synes det blir rart. Dessuten er jeg utrolig stygg på bilder.

Skrevet

Hos oss skal vi ha tre 90x90 bilder ved siden av hverandre. Men det er snakk om detaljbilder, og min mann er fotograf. Så det er vel mer fotokunst enn typiske bryllupsbilder det er snakk om her.

Det høres jo helt jævlig ut når jeg skriver det, men det er faktisk veldig flott å se på. og de komme rikke til å henge for alltid. Bildene her i huset byttes ut med jevne mellomrom.

Har man typiske bryllupsbilder der man er oppstilt syns jeg det er nok med en 40x50 kanskje... Og da hengt et sted der bildet får den oppmerksomhet det fortjener, ikke nødvendigvs over sofaen...

Små bilder ser puslete ut, liker ikke bilder under 40x40 jeg. Syns det er et lite bilde å ha på veggen. Man må jo helt innpå bilder for å se hva det er. Da blir ikke bildet en del av interiøret.

Gjest WildRider
Skrevet

Jeg har sett bryllups bilder i A5 format, tror det er A5, altså mindre enn A4, 5 stykker etter hverandre på veggen. Det var UTROLIG stilig laget, ser ut som bildene er en litt klippet tegneserie, det er oppstilte bilder som likevel ser nydelige ut, og sann har jeg veldig lyst til å ha det. Tror ikke jeg hadde hengt opp ett vanlig oppstilt 100x70 bilde opp på veggen, uansett hvor mye plass det hadde vært..

Gjest Pupsilure
Skrevet

Oj, uventet å få så mange svar, som er enige med mannen. For jeg trodde egentlig at det var ganske vanlig :klø: Jeg hadde tenkt å ha det på soverommet, og jeg ser også for meg et slags "fotokunst" bilde. Det skal tas i Paris, og jeg ser for meg svart/hvitt. Kanskje 100x75 er diiigert, men jeg syntes det bør være ganske stort, men størrelsen har jeg ikke tenkt så mye over.

Eventuelt ha ca 3 mindre, kvadratiske bilder.

Jeg føler litt at det ikke er like mye vits i å bruke flere tusen kroner på proff fotografering, hvis man kun skal ha det i et album. Jeg vil kunne se det daglig. :)

Takk for deres meninger :)

Gjest WildRider
Skrevet

Er det snakk om å ha det på soverommet altså? Da kan det hende jeg vil ha ett veldig stort, bare for å bli minnet på den dagen når jeg våkner, trodde det kanskje var snakk om i stuen. Er ikke så mange som ser innom mitt soverom så da er vel det meste lov :fnise:

Gjest nextlife
Skrevet

Nei jeg har verken brudebilde, eller noe som helt annet bilde på veggen, og kunne ikke tenke meg å ha det heller. Det er bortimot det styggeste jeg vet, når stueveggen er fylt av babybilder, bryllupsbilder, skolebilder og andre bilder.

Jeg kunne heller ikke tenkt meg å ha det på soverommet, eller noen annen plass på en vegg.

Skrevet

Dere som synes brudebilder på veggen er stygt - gikk dere til fotograf i bryllupet?

Gjest nextlife
Skrevet
Dere som synes brudebilder på veggen er stygt - gikk dere til fotograf i bryllupet?

Nei.

Skrevet

Jeg ser for meg brudebilde på veggen i stua. Synes ikke det er harry i det hele tatt. Men kanskje ikke så stort som 70x100. mere 40x50. Vi forstørret barnebilde av poden i sin tid, og da skulle jeg ha 50x60 det ble mye større på veggen hjemme enn det så ut til på visningsrommet hos fotografen, så ble litt lurt der. ;)

Gjest Elastica
Skrevet

Ja, eller fotografen kom til oss. Dette er mange år siden, og da var det ikke noe som het digitale bilder. Så i dag har vi et fint album, et litt annerledes album og med mange litt spesielle bilder etter hverandre som er brettet sammen og lagt i en boks. Vi bestilte også takkekort av fotografen, og noen ekstra forstørrelser til foreldre og besteforeldre.

Men ingen bilder på veggen. :)

Gjest Miranda Jackson
Skrevet

Dette bildet kunne jeg gjerne hatt på veggen (det som heter "flying start")

Men et sånn der vanlig "kjedelig" hvor man står pent ved siden av hverandre og ser inn i kamera ville jeg ikke ha hatt.

Jeg er også av de som mener at det er harry med stort brudebilde hengende i stua - særlig over sofaen.... Ville vel heller ha hatt det i en trapp, gang, loftstue, arbeidsrom eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...