Gå til innhold

Jeg er nødt til å ta på meg selv eller bruke vibrator under samleiet for å få orgasme..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva syns gutter om dette egentlig??

er redd kjæresten min skal føle seg tilsidesatt og at "han ikke er god nok".. noe som bare er tull så klart! Men får litt vibber om det.. han sier jo ikke det så klart da men..

Skrevet

Samme her! Min erfaring har vært det at gutter tenner ekstra på at du tar på deg selv i tillegg til at han er inni deg. Det kan man jo selvfølgelig ikke gjøre i alle mulige stillinger da :gjeiper:

Men nå har ikke jeg behov for å komme hver gang jeg har sex heller da, det har like mye med nærhet å gjøre...

Hvis du føler han ikke kommer til å forstå at det ikke er fordi han ikke er god nok i senga, kan du jo forklare han det at det er svært normalt å ikke få orgasme bare ved vanlig samleie... De aller fleste jenter trenger noe mer!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt flere elskere som sier at det tenner dem at jeg stimulerer klitoris og av og til puppene mine under samleie. Har aldri brukt vibrator i denne settingen så det vet jeg ikke noe om.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skrev dette i en annen tråd med beslektet problemstilling.

Statistisk sett så er det bare ca 30% av kvinner som kommer vaginalt uten stimulering av klitoris samtidig. Tallet kunne vært høyere om de hadde hatt sex litt annerledes, men for mange, kanskje de fleste, så er det umulig å få under samleie.

Tre ting kan øke sjansene. Teknikk, pust og den mentale biten. Jeg skal si litt om alt.

For å øke sjansene for at du skal komme vaginalt så er det avgjørende at vaginaen og spesielt de mest sensitive områdene blir varmet opp skikkelig og at forspill ikke består kun av klitoris stimulans. Det mest sentrale er å få stimulert g-punktet. Dere kan google g-punkt stimulans, eller finne ut om det i noen av bøkene jeg skal annbefalle. På sexuality.org bør dere finne bra artikler om det hvis dere leter. Se etter g-spot og artikler om oralsex (cunnilinguis). Ved siden av g-punktet så er det litt sensitivitet rundt omkring i hele vaginaen. Det er derfor viktig å stimulere alle områdene en del før han stikker inn pikken. Ved å sirkulere med fingrene for man dekket generelt litt over alt, men dette er godt beskrevet på sexuality.org og i bøker så det gidder jeg ikke beskrive her. Dernest kan dere oppnå mye ved å stimulere a-punktet/the deep spot. Søk på deep spot og david shade så finner dere en artikkel som gir den beste forklaringen på hvordan stimulere det. Det ligger dypt så da kan det være umulig for mange å nå med fingere. Søk i så fall på a-spot wand eller a-spot dildo etc. og bruk den under forspill. Begge punktene kan være vanskelige å finne så ikke bli deppa om det ikke funker i starten eller dere ikke finner dem. Keep looking.

Boken she comes first er veldig bra for å forklare god oralsex teknikk og stimulans av g-punkt. Etter mytt syn overdriver han totalt hvor enestående kltoris er, men teknikene er ellers svært gode. Blant annet så vil han lære å stimluere andre områder ved ingangen til vagina bra og dette vil også øke oddsen for vaginalorgasmer.

Å stimulere deg analt i tilegg vil også øke sjansene dine.

Ved siden av dette så er det viktig med god støteteknikk. Forskjellige stillinger gjør det lettere eller vanskeligere å treffe ulike deler av vagina. Noen er spesielt bra for å stimulere g-punktet andre stimulerer klitoris litt samtidig som han støter inn og ut. Stillingen som kalles CAT er spesielt bra for mange. Søk på den i google og søk på positions og g-spot a-spot etc.

Ved siden av valg av stilling så er det visse støtemåter som fungerer spesielt bra. Blant annet er det viktig å veksel mellom korte og dype støt. Spesielt ett mønster hvor han bare støter litt in 5-9 ganger for så å støte så dypt som mulig veldig bra. Søk på taoist thrusting techniques og shallow and deep. Søk også på hip rotations og thrusting og sex til dere finner om å støte på en roterende måte.

Pusten har ekstremt mye å si for graden av nytelse og evnen til å gi seg hen til orgasmer. Hvis man puster riktig så forøker det de seksuelle følelsene 2,3,4,5,6 eller enda flere ganger. Boken breathing exctasy har noen øvelser for å lære deg å puste riktig for sex. Den er absolutt brilliant. Ingenting vil gi deg mere seksuell nytelse enn å følge de øvelsene. I tillegg lærer den deg å programere kroppsbevegleser og pust på en måte som maksimerer selve orgasme opplevelsen når den kommer og hjelper deg med å komme over kanten. Som sagt, denne boken er brilliant. Begge to ikke bare du burde bruke den. Denne boke og disse teknikkene er mitt primære råd. Når du har øvd inn teknikkene så blir de internalisert og naturlige og ikke noe du tenker på mens du har sex, men bare slike kroppen din naturlig reagerer.

Det mentale: Alt dere kan gjøre som skaper tening er bra. Spennende fantasier, spennede steder etc. Jo mere avslappet du er samtidig som du opplever stor spenning jo større sjanse for orgasme. Langt forspill som inkluderer hele kroppen din øker sjansene veldig. Det kan også være at det enten er nyttig for deg å gi ham total kontroll. Eventuelt binde deg etc. For da gir du deg fullstendig hen. Eller det kan tenkes at ting hjelper hvis du er mere aktiv og i styresetet. Generelt så er sex som både kombinerer rått og dirty med kjærlig og ømt det som for de fleste gir de sterkeste seksuelle opplevelsene. Prøv å veksle og kombinere under samme samleie.

Nyttige bøker er Tracey Cox sine bøker for det helt fundamentale. Urban tantra for heftigere teknikker. Tantra.com for intro til tantrisk sex. Massasjen til Joseph kramer (google).

For all seksuell nytelse og spesielt for få orgasme så må du være helt til stede i øyeblikket og slippe deg løs. Du må slutte å tenke og bare føle i stedet. Det er helt avgjørende. Å dyrke det sannselige og sensuelle vil hjelpe mere enn det meste annet. Sett deg ned og gi deg 5 minutter til å spise en eneste rosin og se hvor mye nytelse du kan få ut av denne ene rosinen. Slapp helt av og kjenn dypt etter. Lek med smaken. Lek med den i munnen. Kjenn hvordan den smaker på forskjellige steder i munnen. Nærmest mediter over smaken. Det du vil oppleve er at du kjenner smaken mye sterker og at du kjenner flere nyanser av smak. Det samme bør du dyrke med sex. Se hvor dypt du kan gå inn i ting. Kjenn etter føl, legg alle sperer til side. Ha sex hvr dere beveger dere ekstremt sakte. Og da mener jeg ekstremt. Dav vil dere kunne gå inn i følelsene som i meditasjon og det forøker dem enormt. Se på filmer hvor du synes at de har sex på en skikkelig sensuell måte. 9 1/2 weeks er bra. Lær av det.

Sist men ikke minst må du kjenne etter hva som funker for deg. HVa gir deg mest nytelse. Så må du formidle det til typen din slik at han kan gjøre det du trenger.

Det er også viktig at du fokuserer på å gi ham ekstra nytelse. Mange kvinner glemer typen i jakten på sin egen orgasme og det å fokuserer på den andre øker faktisk sjansene dine til å lykkes. Ego og selvbevisthet=orgasmens verste fiende.

Det er mye mere som kan sies om dette, men det er sent og jeg orker ikke mer. Generelt så får du 10 ganger bedre råd hvis du googler dette og leter etter artikler skrevet av sexexperter eller sider med sex råd enn hvis du spør på et forum hvor folk stort sett bare forteller deg det absolutt mest grunnleggende.

Lykke til og ikke stress. Nå har jeg gitt deg råd det vil ta deg tre år å følge opp til fulle så gi deg tid og ikke mas med ting. Ta litt av gangen og ikke bli deppa hver gang resultatene ikke kommer med en gang.

Happy humping!!

Boken He comes next lærer deg hvordan suge en mann. Tror det er fint å kjøpe den sammen med she comes first for å balansere og viktig at du finner på litt ekstra ting å gjøre for ham så han føler det ikke blir så mye jobb og press på ham

Skrevet

Bare deilig om kvinnen velger å øke nytelsen!!! Jeg om min nåværende partner bruker enkelte stillinger som gir større trykk fra mitt skamben mot klitoris. Det gjør at hun får mye lettere orgasme. I enkelte stillinger er det lett for meg å massere hennes klitoris. Noen ganger vil hun at jeg stimulerer og andre ganger vil hun gjøre det selv (noe jeg synes bare er mer pirrende). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...