Nurken Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hei Har fått gavekort, som flere her, på body shop. Trenger noe som frisker opp et litt trett ansikt....Nen forslag? Selger de kremrouge forresten? Håper noen kan tipse meg om gode produkter, handler omtrent aldri der, så det kan bli gøy
Rexina Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg har renseproduktene og masken fra Tea Tree Oil. Foundationpudder'et Face Bace, Jojoba olje dagkremen og Aloe Vera nattkrem. Er velidg fornøyd med alle disse produktene. Edit: Har forresten også Almond Oil håndkrem. denne synes jeg dufter deilig og man blir behagelig myk. Endret 28. desember 2006 av Rexina
Gjest Tangerine Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har Shea body butter, lukter helt herlig! Og så har jeg White musk body spray, den lukter helt herlig den og, ikke så sterk som parfymen. Skal snart kjøpe denne og, har hørt mye bra om den: http://bodyshop.com/bodyshop/browse/produc...ryId=cat4270003
Rexina Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Den prøvde jeg sist jeg var i butikken. Synes skimmereffekten var fin, men den drysset endel og børsten føltes ekkel og syntetisk.
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Jeg elsker sminkekostene deres! Jeg tror jeg har hatt mine i mange mange år og jeg bare vasker de med litt såpe og vann og lar de tørke så blir de så fine som nye. Det eneste jeg bør bytte er den store rougekosten for den har jeg sikkert brukt annehver dag i 3-4 år... Ellers elsker jeg almond oil hand cream, coconut bodybutter, brush on buff (rouge/solpudder), og mat it (underlag til sminke).
Rexina Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Ja, hadde jo helt glemt sminkekostene. Det er et MUST for sminkepungen. De er helt herlige Jeg har også blusher kosten, men vurderer å kjøpe den til pudder også!
linky Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg elsker sminkekostene deres! Jeg tror jeg har hatt mine i mange mange år og jeg bare vasker de med litt såpe og vann og lar de tørke så blir de så fine som nye. Det eneste jeg bør bytte er den store rougekosten for den har jeg sikkert brukt annehver dag i 3-4 år... Ellers elsker jeg almond oil hand cream, coconut bodybutter, brush on buff (rouge/solpudder), og mat it (underlag til sminke). ← Jeg også elsker sminkekostene deres Endret 29. desember 2006 av linky
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Jeg bruker den flate skråkuttede til å legge våt eyeliner, eller dra den ut med shimmer pudder! Den er super til sotede øyer også! (og så er det jo bare å vaske den etter bruk!)
Gjest Thalassa Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 shea body butter er nydelig ja! Fikk den til jul og den er blitt min fav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå