spinnvil Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 har noen forslag på hvor jeg kan finne badedrakter med heldekkende rygg enten i Trondheim eller på nett? Jeg har arr på ryggen som jeg vil skjule når jeg svømmer, og jeg har enda ikke funnet badedrakter med heldekkende rygg i sportsbutikker. Jeg vil helst ha vanlig skjæring på beina, men det er ikke et must, og ikke alt for dyrt (helst ikke over 500). Tips mottas med takk:)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Har ikke sett badedrakt med heldekkende rygg. Kanskje noen der det går like høyt opp som på fremsiden, men ikke heldekkende. Du kan gå på undertøysbutikker, der er nok utvalget mye bedre enn sportsbutikker. Men prisen er som regel litt høyere enn hos nettbutikker. På nettbutikker så er det jo litt feil årstid, og badedrakter... vel de er ikke så populærer som bikinier. Men bademote.no og ellos.no har litt utvalg for norske butikker. Ebay.com har helt klart det størst og best utvalget året rundt. Sikkert lurt å søke på high neck, hvis det er noe slikt du ønsker deg.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Tror denne har heldekkende rygg http://www.swimshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=17450 Lykke til med letingen. Håper du finner det du ønsker
spinnvil Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 tusen takk for tips! de var akkurat sånn jeg hadde tenkt meg. Nå må jeg prøve å finne ut hvilken størrelse jeg trenger, og det er jo ikke så lett når det gjelder badetøy på nett... Men det er et helt annet problem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå