Grace Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Har akkurat svidd av masse penger på asos.com. Noen som har handlet der tidligere? Hvor lang tid tar pakken osv? De hadde jo masse kult... Billig også...
^me^ Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 delivery time: EUROPE Standard Delivery Only - approximately 4-8 working days
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 Har handlet mye på asos, og det har tatt en uke hver gang til jeg fikk pakkene. Mye kule smykker, sminke etc.
Hilde Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Jeg er også veldig fornøyd med asos, kjapp levering, tøffe ting, og fine priser. Hurra!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #5 Skrevet 1. september 2005 Har ikke kjøpt noe derfra ennå, men det er ikke lenge før! Er masse fint der ser det ut til!
Grace Skrevet 2. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2005 Kommer nok til å bruke mer penger her ja. Ingen tvil om det.. Venter spent på pakken min;-)
lillesky Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 Vis oss hva du har kjøpt da! Legg inn bilder. Blir porto og toll mye da...? :klø:
Grace Skrevet 2. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2005 Tror du kommer til å like noe av det jeg har kjøpt... Kjøpte et belte i rosa, men det finner jeg ikke igjen bildet av :klø: Kjøpte øredobber: Kjede: Og mobilpynt: Også kjøpte jeg fransk manicure neglelakk... Ble ikke så ille dyrt:-)
Tusseline Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Sikler på den dødstøffe skinnjakken, men den finnes dessverre bare i M.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Ting blir syyykt for utsolgt der. Rekker jo nesten ikke kikke ferdig før det er revet vekk joh
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #11 Skrevet 2. september 2005 Oj. mye fint der Synd de ikke hadde flere mobil-pynter, hvordan har jeg klart meg uten en slik..
lillesky Skrevet 3. september 2005 #12 Skrevet 3. september 2005 Tingeling! Ja, hadde faktisk slike øredobber og smykke selv. Mobilpynt ja... Det skulle man ha hatt! Men det er ikke bare på asos.com ting er pop, ser at flere ting begynnerå bli utsolgt på H&M Rowels også...
Lillesøster Skrevet 3. september 2005 #13 Skrevet 3. september 2005 Når det gjelder make up og slike produkter har jeg ikke hørt om noen av dem. Synes de ser litt barnslige ut, med all den rosa fargen på absolutt alt.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #14 Skrevet 3. september 2005 kommer pakken til postkontoret så man henter den der?
Gjest Isabellas Skrevet 3. september 2005 #15 Skrevet 3. september 2005 Hver gang jeg er innom asos.com er det noe nytt! :D
Gjest Gjest_Bala_* Skrevet 3. september 2005 #16 Skrevet 3. september 2005 Hvordan er størrelsene der da? Store ellers små?? Og hvordan betaler man? Er veeeldig mye fint der, har sikla etter en topp der leeenge!! er vel bare å få ut fingern da...
Musemor Skrevet 4. september 2005 #17 Skrevet 4. september 2005 Noen som vet om man må betale toll på tingene derfra hvis man kjøper for mer enn 200;?? Blir jo ikke så rimelig lenger når den helsikes tollen kommer i tillegg!!
lillesky Skrevet 4. september 2005 #18 Skrevet 4. september 2005 kommer pakken til postkontoret så man henter den der? ← Ja, helt sikkert. Noen som vet om man må betale toll på tingene derfra hvis man kjøper for mer enn 200;?? Blir jo ikke så rimelig lenger når den helsikes tollen kommer i tillegg!! ← Man må nok det ja. Leste på hjemmesiden deres at toll må betales av mottakeren. Så kommer det over 200, så får man et fin tillegg ja.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #19 Skrevet 4. september 2005 Noen som vet om man må betale toll på tingene derfra hvis man kjøper for mer enn 200;?? Blir jo ikke så rimelig lenger når den helsikes tollen kommer i tillegg!! ← Ikke toll, men 25%moms. Tollen kommer inn i bildet dersom du handler tollbelagte varer for over 1000kr.
Grace Skrevet 13. september 2005 Forfatter #20 Skrevet 13. september 2005 Hmm, ja jeg venter jo fortsatt på pakken min jeg da... Er vel stoppet for "forenklet tollbehandling" som det så pent heter... Vil at den skal komme NÅ!! (er ikke utålmodig eller noe altså ) Venter forøvrig også på en pakke fra Victoria secret. Ringte en kar fra UPS i dag og lurte på om navnet mitt sto på ringeklokka??!! Pga den pakken. Så da er vel den forhåpentligvis rett rundt hjørnet.. Hentet pakken min fra Strawberrynet i går, men det var skuffende. Driver de å lurer folk? Mer om den historien kan leses i bolggen min, så jeg ikke sporer helt av tråden her.. Fortsatt svært mye kult på Asos hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå