Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Er det noen observante folk der ute som vet hvilket sminkemerke som brukes på deltakerne i Idol? Synes Vivian hadde en utrolig fin brunskimrende øyenskygge i kveldens program. Har veldig lyst på sånn øyenskygge. Takknemmelig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja den var utrolig fin. Jeg lurer på om den var noe slik som "scandalous"?

På den siden finner du i allefall mye fine farger :)

Skrevet

Jeg syns det så ut som den kunne være fra Make up store. De har godt utvalg av sånne skimrende øyenskygger i alle farger.

Gjest gjest1
Skrevet

Gosh har skimmerskygge i krukker. Jeg har en som heter Copper og jeg dro frem denne etter Idol i går. Synes den ligner veldig på den Vivian hadde, men den har ikke like store glitterkorn.

Har lest at stylisten i Idol bruker mye skygger fra Nouba og Nars, men det er merker som er vanskelig å får tak i her til lands.

MakeUpStore er også et godt tips.

Gosh får du kjøpt på Vita, koster ca. 60 kr.

Gjest Gjest
Skrevet

Som lystekniker kan jeg fortelle at lyset som brukes på scenen forsterker inntrykket av sminken. Øyeskygge ser gjerne ikke så kraftig ut i vanlig lys. Resten av ansiktet må sminkes kraftigere.

Gjest Jalileh
Skrevet
Gosh har skimmerskygge i krukker. Jeg har en som heter Copper og jeg dro frem denne etter Idol i går. Synes den ligner veldig på den Vivian hadde, men den har ikke like store glitterkorn.

Har lest at stylisten i Idol bruker mye skygger fra Nouba og Nars, men det er merker som er vanskelig å får tak i her til lands.

MakeUpStore er også et godt tips.

Gosh får du kjøpt på Vita, koster ca. 60 kr.

Har Gosh løst glitter eller glitter med "lim"? :)

Gjest gjest1
Skrevet
Har Gosh løst glitter eller glitter med "lim"? :)

Nei, ikke som jeg vet. Bare skygger i fast form og disse krukkene med veldig mye skimmer. MakeUpStore har løst glitter men jeg har ikke prøvd det, aner ikke hvor godt de sitter.

Gjest Gjest
Skrevet

Har du bilde av vivian med øyenskyggen??

Gjest Gjest
Skrevet

Har du bilde av vivian med øyenskyggen??

Gjest Jalileh
Skrevet
Nei, ikke som jeg vet. Bare skygger i fast form og disse krukkene med veldig mye skimmer. MakeUpStore har løst glitter men jeg har ikke prøvd det, aner ikke hvor godt de sitter.

Takk for svar. Er ute etter et i fast form, så det passer jo ypperlig. :)

Gjest gjest1
Skrevet
Takk for svar. Er ute etter et i fast form, så det passer jo ypperlig. :)

Jeg forklarte meg ikke godt nok: skyggene i fast form fra Gosh inneholder ikke særlig mye skimmer. Tror det er vanskelig å finne skikkelig skimmerskygger i fast form.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en i fast form som ligner i grunnen ganske mye på den vivian hadde på seg. Men den er fra Lorac, og så vidt jeg vet selges ikke de her i Norge. Min er kjøpt i Paris.

Gjest roxy ikke innlogget
Skrevet

vet at de har en slags penn på H&M til 29,- som du tar oppå øyenskyggen og den gir veldig fint glitter til øyenskyggen..finnes i beige, brunt og sort tror jeg. Jeg har den i beige, og den gir ikke farge-kun glitter! kjempe fin til fest:)

Skrevet

Tok frem øyenskyggen min fra Nouba i går og sammenlignet med den Vivian hadde. Den lignet veldig. Og denne jeg har er i løst form men glitterkorn er ikke så store, men den blir veldig skimrende på øyelokket.

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg forklarte meg ikke godt nok: skyggene i fast form fra Gosh inneholder ikke særlig mye skimmer. Tror det er vanskelig å finne skikkelig skimmerskygger i fast form.

Ahaa...nå henger jeg med. Takk igjen. :)

Gjest Gjest
Skrevet

MAC har noen veldig fine skimrende løse øyenskygger som heter Pigments. Kan hende det var denne typen som ble brukt. MAC kommer forresten til Norge i juni. (på Esthetique Glasmagasinet i Oslo.) :)

Barry M er et annet merke med veldig skimrende øyenskygger, og billigere enn MAC. Selges bl.a på Visage make up store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...