Gå til innhold

Rhodos

Gjest Shayla

Anbefalte innlegg

Gjest Shayla

Jeg og min søster vurderer en tur til Rhodos vestkyst i slutten av april / begynnelsen av mai.

Aldri vært i Hellas før så aner ikke hva jeg kan forvente :)

Hvordan er været på den tiden ?

Hva er prisnivået ?

Maten ?

Stranda ?

Alt :)

Gode tips og mindre gode tips tas imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg og min søster vurderer en tur til Rhodos vestkyst i slutten av april / begynnelsen av mai.

Aldri vært i Hellas før så aner ikke hva jeg kan forvente :)

Hvordan er været på den tiden ?

Hva er prisnivået ?

Maten ?

Stranda ?

Alt :)

Gode tips og mindre gode tips tas imot.

Hei! jeg har vært et par ganger på rhodos, og har storkost meg.

første gangen var jeg på jentetur til ixia. Der er ikke stranda så fin(rullestrand) men den duger til å duppe uti når man blir overopphetet av all solinga;) Det er kort vei inn til Rhodos by, som er en fin by hvis dere tar dere en tur på ettermiddagen..Veldig varmt og masse folk midt på dagen..spesielt i gamlebyen.(er kanskje ikke såå mye folk på april/mai da..det vet jeg ikke noe om) maten synes jeg er kjempegod, og prisnivået er ganske bra. litt dyrere inne i byen enn i ixia kanskje..

vet ikke hvor gamle dere er, eller hvilke underholdningsmuligheter dere er ute etter, men hvis dere vil "på byen", så har de en bargate både i rhodos by og i faliraki(disse funker nok best hvis dere er"fin i farta" anbefaler ikke å gå dit hvis dere er ute etter å kun ta en drink..da vil det nok oppleves som ganske masete..) ellers er det flust av fine restauranter og barer.

Sist gang jeg reiste var jeg i Faliraki. Oppfordrer dere til å ta dere en tur eller to dit, for stranda er kjempefin. tar kanskje en liten halvtime med taxi fra ixia..prisnivået på dette er ikke noe å si på, mn avtal pris før dere setter dere inn!

jeg har kun vært på rhodos i juli/august, og da er det sinnsykt varmt der..regner med det er litt mer levelig litt tidligere på våren/sommeren:)

håper dere får en kjempefin tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Anne_*
Tusen takk for svar. Gleder oss til å dra. :)

Hei!

Hvordan var det på Ixia? Vat det ekstremt masse vind der? Skal dit i august. Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...