Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Jeg fikk prøve på den nye makeup-kremen fra Lancome, Teint Idole Ultra, og må bare få anbefale den til alle som har lyst på en makeup-krem som sitter godt og som dekker litt, men ikke for mye. Denne er super akkkurat for disse tingene! For tørr hud er den kanskje ikke helt tingen, for jeg merker at den inneholder endel alkohol, men fargene og finishen er flott.
Melon Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Ja, jeg har også prøvd den og er helt enig med deg.
Gjest Malina Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Oi,dette høres bra ut. har egentlig aldri vært noe fornøyd med Lancomes foundations,men... Lurer bare på om den er oljefri/lett i konsistensen? Jeg må ha noe som ser naturlig ut og ikke er fet. Kanskje jeg skulle teste ut denne?! takker for tips!
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Oi,dette høres bra ut. har egentlig aldri vært noe fornøyd med Lancomes foundations,men... Lurer bare på om den er oljefri/lett i konsistensen? Jeg må ha noe som ser naturlig ut og ikke er fet. Kanskje jeg skulle teste ut denne?! takker for tips! ← Den er veldig lett i konsistensen, og sikkert mer passende til fetere hudtyper enn til min. Men jeg blir overøst med prøver på masse rart.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 Jeg har også den i 03 diaphane .Hvordan er den sammenlignet med H rubinstein color clone 23 biscuit?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #6 Skrevet 3. november 2005 Så reklame for den, det høres ut som om noe som passer perfekt for min hud. Skal løpe og kjøpe jeg!
Smilla78 Skrevet 3. november 2005 #7 Skrevet 3. november 2005 Jeg likte den originale teint idole og brukte den i flere år så denne må jeg prøve. Den er visst en forbedring av originalen men er den bedre?
Frk Doodad Skrevet 3. november 2005 #8 Skrevet 3. november 2005 Høres perfekt ut for meg, sensitiv blandingshud med noen ikke fete men blanke partier. Hmmm, har nettopp kjøpt id fondation og er veldig fornøyd med den. Sånn sett trenger jeg nok ikke, men alltids gøy å prøve noe nytt Har forresten ikke opplevd å bli overøst med prøver selv om jeg er en hyppig parfymeri-besøker...... Tvert imot har jeg opplevd at de ikke vil gi ut prøver.....arg!
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2005 #9 Skrevet 3. november 2005 Jeg har også den i 03 diaphane .Hvordan er den sammenlignet med H rubinstein color clone 23 biscuit? ← Jeg synes for det første at dette er to helt ulike foundationer; Color Clone er mye mindre dekkende, og ikke matt, mens Ultraen er matt og litt mer dekkende. Fargene er også litt ulike; nr 23 (som jeg har) i CC er mer gultonet og mørkere enn nr 3 fra Teint Idole Ultra, som blir for lys for meg (jeg har for tørr hud til å bruke den, men fikk uansett en prøve). Jeg likte den originale teint idole og brukte den i flere år så denne må jeg prøve. Den er visst en forbedring av originalen men er den bedre? ← Den er visstnok mindre dekkende og ikke så maskeaktig. Jeg har aldri prøvd den vanlige Teint Idolen, men du kan jo spørre etter prøve?
Smilla78 Skrevet 3. november 2005 #10 Skrevet 3. november 2005 Ja det må jeg gjøre. Brukte nr 1 i vanlig teint idole. Er emig i at den var litt maskeaktig. Syns det nå som jeg har prøvd andre ting.
Aquarius Skrevet 11. april 2006 #11 Skrevet 11. april 2006 Noen som vet om Teint Idole Ultra inneholder stoffer (oljer?) som tetter til huden? Ellers høres den rimelig perfekt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå