Gjest Chantal Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Jeg lurer egentlig på hva forskjellen på Glominerals og B.E er. Forskjell i ingrediensene? I såfall hva er det? Har den noen fordeler (UVA/UVBbeskyttelse, eller andre ting?)? Sammenlignet med B.E... Vil den passe for meg som har fet hud? Jeg får noen vonde kviser på haka innimellom og i mellom øyenbrynene, så jeg er redd for å reagere på Glominerals. Jeg bruker B.E fra før av, men er litt lei den. Føler for noe nytt. Hva slags kost er best til denne foundationen? Jeg bruker 2,3 i B.E. Hvilken nyanse burde jeg ha i Glominerals da? Er det forresten GloMinerals - gloPressed Base som er foundationen hos Glominerals? Er litt forvirra her... Takker for svar hvis noen har.
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 (endret) Glo har både løs og presset foundation, men det sies at det kun er den løse som er helt ren mineralfoundation. Jeg synes finishen hos Glo blir mer naturlig og ikke så glinsende som hos BE. Jeg bruker 2.3 i BE, og har kjøpt tonen Honey Light hos Glo (den pressede), etter råd fra hudpleier. Jeg tar det på med den tilhørende kosten. De vonde kvisene har sannsynligvis hormonelle årsaker; hvis du reagerer på BE, vil du nok også reagere på Glo, for innholdet er stort sett det samme. I så fall kan Pure Luxe være bedre, for det mangler bismuth oxychloride, som er et stoff enkelte kan reagere på. Endret 22. september 2006 av Elphaba
Gjest Chantal Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Takk for svar. Ja, jeg tittet på fargene nå. Syns også den kunne ha passet til meg. Den du bruker altså. Men så leter jeg litt rundt og har funnet denne fra Colorescience. Det eneste jeg lurer på om det kan være en ulempe med denne, siden alt kommer ut igjennom kosten. Er ikke det veldig lett å søle da? Må ta en titt på purelux sine også. Takker igjen for tips.
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Colorescience er veldig dyr, da...
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Forresten: Jeg glemte å si: 2.3 i ID er litt for lys for meg, men honey light i Glo er litt mørkere. Hvis den blir litt mørk for deg, er det mulig at en av golden-tonene (golden light eller medium) kan passe bedre.
Gjest Chantal Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Takk for svar Elphaba. Jeg dropper Colorescience. Syns det ser innmari upraktisk ut med den børsten også er den ganske dyr som du sier. det blir nok Glo eller purelux. Takk igjen.
Gjest anja m Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 har ikkje glo minerals bronsepudder??
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 har ikkje glo minerals bronsepudder?? ← Jo, det har de. Sjekk ut http://glominerals.com/home.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå