Gå til innhold

Bergenstreff ?

UnderCover

Anbefalte innlegg

Jeg har falt litt utenfor her, de fleste jeg kjenner har barn o.l. og har sjeldent tid til å finne på ting. Så jeg lurer på om noen er i noen lunde samme situasjon som meg?

Jeg bor litt utenfor Bergen forressten. Og er 28 år.

Inspirert av den superkoselige venninne(soon to be)-gjengen på KGjente-treffet i Oslo :tommelsmil:

Endret av BippeStankelbein
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Som jeg skrev i den andre tråden, så er jeg litt yngre enn deg, men jeg er med dersom jeg får mannet meg opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i den andre tråden, så er jeg litt yngre enn deg, men jeg er med dersom jeg får mannet meg opp :fnise:

Heihei :o) Kva tråd er dette snakk om?

Eg er 24 år og vil gjerne vere med om de finn på noko :kaffekopp:

Bur i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, men få se an formen min den aktuelle dagen. Ingenting er sikkert før selve dagen kommer :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det nå nettopp ms.Raggsokk :)

Ja jeg skal klare å manne meg opp, selvom jeg faktisk ble ganske nervøs allerede :fnise: Jeg er ikke vant med å finne meg nye evt venner :sjenert:

Hva liker dere å gjøre da? :)

Jeg liker det meste, alt fra skogstur til strikkeklubb :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev i den andre tråden som var laget og :) Jeg er bare 23 blir 24 :) Men jeg hadde blitt med å finne på noe om noen ville det?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg er 26, jobber, studerer og bor i sentrum. Liker det meste og ingenting :nigo:

Er gjerne med på kafè eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26, jobber, studerer og bor i sentrum. Liker det meste og ingenting :nigo:

Er gjerne med på kafè eller noe lignende.

Jeg bor litt uten for sentrum, på Laksevågsiden :)

Er ferdig utdannet, men er arbeidsøkende for øyeblikket, så mye fritid. Så trenger å komme meg ut og vekk litt fra Laksevåg kjenner jeg :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg óg like det meste. Driv med litt folkedans utanom jobbinga, men har ellers dagane fri til å finne på sprell :P Er ekstrmt glad i napoleonskake, men får det ikkje så ofte som eg vil. Så då stemme eg for det :jepp:

Og så har eg ein liten nevø på veg som eg gjerne vil strikke noko meir til. Og strikking og kaffi og napoleonskake er ein veldig god kombinasjon, sant? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk det samme Gjesten :):)

hehe, napoleons-kake eller kake i det hele tatt klarer jeg meg uten, men napoleon er vel det råd å få tak i mange steder :jepp: kaffe drikker jeg heller ikke :sjenert: men visst alle andre vil det, så kan jeg ta meg en kakao og kjeks :spise::fnise:

Så gøy at det er så mange som vil være med :bolledeig: Håper vi gjennomfører det også :) :)

Usikker23: Jeg og bor på laksevågsiden, men en god lenger ute enn deg, og jeg har massemasse fritid jeg og. :)

Silvermist: Hva studerer du da? :hoppe:

Hadde ledd godt om noen av oss er "bekjente" irl :ler:

Jeg stemmer for forslag som kafe :jepp: , middag, drinker, akvariet(!), bytur, peppes, gåtur er kanskje litt sånn etterhvert liksom ( ;) ), men ja, hva som helst egentlig :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NøveNøve: Og folkedans er jo kjempeunderholdende, jeg kan da få si at jeg har gått på dansing fra jeg var 3 til jeg var 17, men folkedans ble det dessverre aldri :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk det samme Gjesten :):)

hehe, napoleons-kake eller kake i det hele tatt klarer jeg meg uten, men napoleon er vel det råd å få tak i mange steder :jepp: kaffe drikker jeg heller ikke :sjenert: men visst alle andre vil det, så kan jeg ta meg en kakao og kjeks :spise::fnise:

Så gøy at det er så mange som vil være med :bolledeig: Håper vi gjennomfører det også :) :)

Usikker23: Jeg og bor på laksevågsiden, men en god lenger ute enn deg, og jeg har massemasse fritid jeg og. :)

Silvermist: Hva studerer du da? :hoppe:

Hadde ledd godt om noen av oss er "bekjente" irl :ler:

Jeg stemmer for forslag som kafe :jepp: , middag, drinker, akvariet(!), bytur, peppes, gåtur er kanskje litt sånn etterhvert liksom ( ;) ), men ja, hva som helst egentlig :tommelsmil:

Kafe er jo ett bra forslag :-) Det er jo greit å ta seg en kopp kaffe/te o.l å bare prate med folk :-)

Bytur er jo ikke feil, hatt vorspiel hos en eller annen kanskje, lettere å bli kjent med alkohol i blodet :-p da går hvertfall praten bedre og nervøsiteten blir mer borte :-p

Hvor på laksevågsiden bor du da? :-) jeg bor i nærheten av laksevågsenter :-) veldig greit nok sentralt :_)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Håååper vi kan få til noe alkoholfritt en gang, siden dakal Sokken går på medisiner som ikke lar seg kombinere med noe sterkere enn vann.... :fnise: Er forhåpentigvis ferdig med dem 15.mai da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst kan vi få til noe alkohol-fritt :) Jeg er med på begge deler :) Kjedelig å gå på medisiner, og så så lenge da :(

God ide usikker23 :jepp: Jeg bor nok langt langt forbi der, jeg er nærmere sartor ;) Det er faktisk sartor mellom meg og laksevåg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres intressant ut! :)

Men håper det blir alkoholfritt da jeg er gravid.

Jeg er 24år å synes det høres kjekt ut å bli kjent med nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst kan vi få til noe alkohol-fritt :) Jeg er med på begge deler :) Kjedelig å gå på medisiner, og så så lenge da :(

God ide usikker23 :jepp: Jeg bor nok langt langt forbi der, jeg er nærmere sartor ;) Det er faktisk sartor mellom meg og laksevåg :fnise:

Jeg er også med på begge deler :-D skal vi få i gang ett møte snart da folkens? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med på begge deler :-D skal vi få i gang ett møte snart da folkens? :-)

Nå er vi vel hvertfall tre her som ikke kan drikke,så visst vi skal få dette til så er nok det beste om det blir noe alkoholfritt for da kan flest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med baby på vei bergensbabe87 :roser: :kgbaby:

Ser ut til at det blir kafe, er det det alle vil? :hoppe:

Kanskje meg og Usikker23 skal ta oss en bytur i samme slengen? :fnise:

Jeg har dårlig økonomi denne uken, men neste uke ser det lysere ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...