noffi Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Lure på en ting.. Fikk bilde av min svigermor på mail i kjolen hun hadde kjøpt seg til brylluppe. Kjempeflott og passet henne. Men så sier hun at hun skal ha tiara- noe hun også har på bildet!!!. synes dette er helt fjernt? det er no en gang slik at man ikke skal overgå brura og i alle fall ikke prøve på dette. Jeg selv skal ikke ha tiara en gang, men hun??? javell, merkeli. tok d opp me min forlovede, han synes ikke det er noe rart i det hele tatt-. wæææh- har jeg blitt bridezilla eller er det normalt å reagere slik??? vil selvfølgelig at folk skal pynte seg og at de skal være fine, men må no være måte på!!!!?!!!
Amadea Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Nei, det er vel ikke så vanlig. Men det var jo nesten litt søtt. Hun overgår nok ikke deg uansett!
Gjest D-shol Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Hjelpe meg! Har ikke sett noen bruke tiara noen gang, bortsett fra som brud og i utdrikningslag. Mora til ei vennine av meg hadde en liten hårnål med "diamanter" på, det var mer enn nok.
Mo9qa Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Om det er normalt at brudgommens mor har tiara i bryllupet? Ikke med mindre hun heter Sonja...
noffi Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 takk:D Æ tenkt først at d mått vær en spøk, men e vissnok ikke det. E ikke akkurat et kongelig bryllup da. Bli helt sjokkert. D e no en gang sånn at man ikke ska prøve eller overgå brura. Men e ikke så redd for d. Håpe ikke ei på 50 år overgår ei på 25. SØTT??? nei. Ikke søtt. rett og slett kvalmt. Selv skal jeg ikke ha tiara en gang. Skal ha krøller i håret, gå sånt og slør. Så kommer svigers å ska ha tiara. Å d e ikke en sånn liten nett, men en stor??? ka som skjer??? sjokkert å veldig skuffet. sunns d e litt respektløst og jeg.
eleit Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Nei, det er virkelig ikke normalt!! Vettu, hvis du ikke tør å nekte henne dette så kan du jo trøste deg med at det er hun rett og slett driter seg ut.. Jeg hadde i alle fall ledd meg ihjel hvis jeg hadde vært gjest i et bryllup hvor brudgommens mor hadde tiara.. Og, du kan i alle fall droppe bekymringene om at det er du som er bridezilla
LukaFrost Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Hvis tiaraen ikke er så stor og passer til frisyre og antrekk ser jeg ingen grunn til panikk.
leirbål Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Hadde jeg sett en annen enn bruden i et bryllup med tiara hadde jeg synes det var merkelig og rart. Uansett hvor godt hun eventuelt kler den. Du er ikke bridezilla, og det er respektløst. Men jeg hadde trøstet meg med det Eleit skriver: hun er ikke i nærheten av å overgå deg. Hun skjemmer seg ut. Men hvis du tør, hadde jeg tatt det opp med henne på en fin måte. Sagt at du ikke er komfortabel med at hun er mer pyntet enn deg.
Ellevill Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 takk:D Æ tenkt først at d mått vær en spøk, men e vissnok ikke det. E ikke akkurat et kongelig bryllup da. Bli helt sjokkert. D e no en gang sånn at man ikke ska prøve eller overgå brura. Men e ikke så redd for d. Håpe ikke ei på 50 år overgår ei på 25. SØTT??? nei. Ikke søtt. rett og slett kvalmt. Selv skal jeg ikke ha tiara en gang. Skal ha krøller i håret, gå sånt og slør. Så kommer svigers å ska ha tiara. Å d e ikke en sånn liten nett, men en stor??? ka som skjer??? sjokkert å veldig skuffet. sunns d e litt respektløst og jeg. Jeg synes dette innlegget var veldig lite søtt, for min del. Jeg synes heller ikke tiara på brudens mor er spesielt søtt, men alvorlig talt...!! Jeg skjønner ikke at noen orker å ha et sånt fokus på slike ting. Så jepp, svigermor kan for min del gjerne ha tiara. So what? Tror du noen sier etter et bryllup: 'La du merke til at X overgikk bruden?'
Ellevill Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Hadde jeg sett en annen enn bruden i et bryllup med tiara hadde jeg synes det var merkelig og rart. Uansett hvor godt hun eventuelt kler den. Du er ikke bridezilla, og det er respektløst. Men jeg hadde trøstet meg med det Eleit skriver: hun er ikke i nærheten av å overgå deg. Hun skjemmer seg ut. Men hvis du tør, hadde jeg tatt det opp med henne på en fin måte. Sagt at du ikke er komfortabel med at hun er mer pyntet enn deg. Dette er helt utrolig! Mener du at du synes det er respektløst og at du ville tatt det opp med personen det gjelder???
-Englefjes- Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg hadde brydd meg fint lite om svigermor kom i tiara i bryllupet vårt, selv om jeg nok hadde ledd veldig inni meg siden min svigermor ikke akkurat er typen til å gå med det. Men om hun hadde hatt lyst til å ha på tiara, gjerne for min del. Hvorfor går man rundt og er så redd for at noen skal ta oppmerksomheten bort fra bruden? Det er jo aldri tvil om hvem det er som gifter seg. Jeg forstår virkelig ikke denne frykten. Endret 26. mai 2009 av -Englefjes-
Thomas Andrè Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Hvorfor skal ikke hun få ha tiara hvis hun vil det? Er det egentlig så veldig annerledes enn at alle brudepikene har tiara...?
Phaedra Skrevet 26. mai 2009 #13 Skrevet 26. mai 2009 Jeg ville ledd inni meg og tenkt at "jaja, vi får morsomme bilder å se tilbake på om noen år". Du får se positivt på det: hun har sikkert på seg tiaraen fordi hun ønsker å se finest mulig ut i deres bryllupet deres. Det er sikkert ikke ment å være respektløst. Og du kommer sikkert til å overstråle alt juggelet hun kan finne på å ta på seg uansett. Du skal jo gifte deg!
Gjest faerytale Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Om det er normalt at brudgommens mor har tiara i bryllupet? Ikke med mindre hun heter Sonja... Samme tenkte jeg
mentor`n Skrevet 26. mai 2009 #15 Skrevet 26. mai 2009 det er jo litt vel mye!! synes det går ikke an. herregud! er hun så oppmerksomhetssyk eller dårlig oppdratt at hun ikke vet at hun ikke skal være finere enn deg????
Lotus Skrevet 26. mai 2009 #16 Skrevet 26. mai 2009 Orker du virkelig å la dette være et problem? Da tror jeg heller jeg ville prøve å flytte fokuset over på litt viktigere ting... Det er vel ikke så nøye hvordan håret til svigermor ser ut? Snakk om å skape problemer.
Noli Skrevet 26. mai 2009 #17 Skrevet 26. mai 2009 Jeg hadde daua av latter om noen hadde kommet i bryllupet mitt med tiara. Synes det er latterlig selv når brude bruker det, med mindre man er kongelig..
FoxyFish Skrevet 26. mai 2009 #18 Skrevet 26. mai 2009 Det kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Hadde hun i stedet valgt slør, eller puttet tiara på brudgommens far hadde jeg kanskje tenkt to ganger på det.
Phaedra Skrevet 26. mai 2009 #19 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg forstår heller ikke dette "ikke være finere enn bruden"-opplegget. Det er jo snakk om klær. Om dama lesser på seg med alt som glitrer og skinner så er det kanskje hennes stil og hennes måte å gjøre seg fin for anledningen på. Andre kan finne på å komme alt for lite pyntet, men selv synes at de er pyntet nok for anledningen. Det må da være svært få som med vilje pynter seg for å overstråle bruden, eller lar være å pynte seg i protest. Jeg har ei venninne som kommer i bryllupet mitt i hvit kjole. Den er noe av det fineste hun eier, og det er derfor hun vil ha den på seg. Jeg synes det er helt greit. Det kommer jo bare folk som vi kjenner, og det finnes ikke en sjans for at de kommer til å ta feil av oss. Og om de synes at hun er penere enn meg, så spiller ikke det noen rolle heller. Jeg kommer til å være hun med det store lykkelige gliset - hvis man ikke legger merke til meg så må man være blind Endret 26. mai 2009 av Phaedra
-Englefjes- Skrevet 26. mai 2009 #20 Skrevet 26. mai 2009 Jeg forstår heller ikke dette "ikke være finere enn bruden"-opplegget. Det er jo snakk om klær. Om dama lesser på seg med alt som glitrer og skinner så er det kanskje hennes stil og hennes måte å gjøre seg fin for anledningen på. Andre kan finne på å komme alt for lite pyntet, men selv synes at de er pyntet nok for anledningen. Det må da være svært få som med vilje pynter seg for å overstråle bruden, eller lar være å pynte seg i protest. Jeg har ei venninne som kommer i bryllupet mitt i hvit kjole. Den er noe av det fineste hun eier, og det er derfor hun vil ha den på seg. Jeg synes det er helt greit. Det kommer jo bare folk som vi kjenner, og det finnes ikke en sjans for at de kommer til å ta feil av oss. Og om de synes at hun er penere enn meg, så spiller ikke det noen rolle heller. Jeg kommer til å være hun med det store lykkelige gliset - hvis man ikke legger merke til meg så må man være blind Jeg er helt enig med deg. Om noen vil ha på seg sin egen brudekjole må de gjerne gjøre det for meg. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå