AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jeg drikker så mye vann for tiden, elsker plutselig vann..men litt redd for vekta da jeg prøver og miste noen kg før tur til syden. Er vel veldig lite kalorier i vanlig vann?? kan jeg drikke så mye jeg vil uten og legge på meg av det? Eller kan kroppen binde vannet til seg og bli "fetere" på den måten? Drikker ca 8 kjøkkenglass med vann vær dag. Har ofte litt sitron i vannet hvis jeg vil ha smak. Gir det noe påvirkning på vekta? takk for svar
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Ja, vann er kjempefetende. Bare se på dehydrerte mennesker, hvor fine og slanke de er. Luft er også ganske fetende. Og sol. Og det å tenke, er kjempefetende, så det burde du slutte med. Eller vent, det har du kanskje sluttet med allerede? 14
Wombat Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Drikker du vann? Til slankekuren? Vanlig vann eller H2o (2Hekto per oksygen) er kjent for sin onde virkning på kroppen. Slutt med det samme, og husk at en bare kan leve på luft og kjærlighet om man skal ned i vekt! 6
edderkoppdame Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 ja, det er fetende. En gang så drakk jeg en liter vann og da jeg gikk på vekta etterpå hadde jeg lagt på meg et helt kilo! 19
loffen Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Du drikker vel ikke vann? Gå over til melk med en gang.
Perrin Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 leste i en av disse kosthold guidene, at når det gjelder anbefalt intak av vann skal man gange kropsvekt med 0,03. altså veier du 100 kilo bør du drikke 3 liter vann pr dag. Har aldri hørt at noen har lagt på seg av vann, men drikker man for mye vann kan dette forstyrre saltbalangsen i kroppen. værste fall kan det forekomme væskeophopning i hjernen, og det kan være dødlig. For å drikke "for mye vann" tror jeg man skal drikke utrolig mye. 8 kjøkkenglass om dagen er ikke mye i dette hensendet
Lykkelitenen Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Ja, vann er kjempefetende Jepp, farlig farlig for oss slankere, så jeg og Envy er fornuftige og holder oss laaaaangt unna. Lettbrus, DET er tingen 3
Ryvre Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Blir ikke lengre forundret over hvor kunnskapsløse mange mennesker er lengre Endret 9. mai 2012 av Ryvre
OhSerendipity Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Håhå! Gjett om det er, TS. Vann er en kjemisk forbindelse som består av to atomer hydrogen og ett atom oksygen. Når vannet blander seg med resten av maten i magen din, omdannes det til fett og du blir KJEMPEFEIT. Folk ass. Endret 9. mai 2012 av OhSerendipity
Ryvre Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Jeg drikker kun vann på kosedager. Me too Også puster jeg bare annenhver dag 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #16 Skrevet 9. mai 2012 Jeg drikker så mye vann for tiden, elsker plutselig vann..men litt redd for vekta da jeg prøver og miste noen kg før tur til syden. Er vel veldig lite kalorier i vanlig vann?? kan jeg drikke så mye jeg vil uten og legge på meg av det? Eller kan kroppen binde vannet til seg og bli "fetere" på den måten? Drikker ca 8 kjøkkenglass med vann vær dag. Har ofte litt sitron i vannet hvis jeg vil ha smak. Gir det noe påvirkning på vekta? takk for svar Virker bare fetende på hjernen,ser det ut til. Da blir det slik at man ikke makter å ha to tanker i hodet. Lete på nett osv. Etter flere år så blir man grønnsak 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #17 Skrevet 9. mai 2012 Hvis ts hadde vært min søster og hun fulgte disse rådene og døde. Kan jeg da saksøke alle brukerene i denne tråden? Eller KG? 1
Ryvre Skrevet 9. mai 2012 #18 Skrevet 9. mai 2012 Hvis ts hadde vært min søster og hun fulgte disse rådene og døde. Kan jeg da saksøke alle brukerene i denne tråden? Eller KG? Det finner du sikkert svar på her: http://m.eksperthjelp.no/advokat
Gjest + Carnage + Skrevet 9. mai 2012 #19 Skrevet 9. mai 2012 Jeg tror jeg skal være den første ikke-toåringen her. Nei, vann eier ikke kalorier og du blir ikke feit. Drikk vann. 2
Envy Skrevet 9. mai 2012 #20 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jepp, farlig farlig for oss slankere, så jeg og Envy er fornuftige og holder oss laaaaangt unna. Lettbrus, DET er tingen Lettbrus er tull vettu, her er det bare skikkelige kcal-bomber som gjelder, gi meg Cola og oreokake any day Bare jeg slipper sånne fetende ting som vann, går det fint :happy: Endret 9. mai 2012 av Envy 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå