Gå til innhold

Regler ved dusjing på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ikke lov med barbering i dusjsonen på treningssenteret? Skjønner jo at man ikke skal barbere seg rett foran andre, men hver enkelt dusj er jo atskilt fra de andre, i tillegg til at det sjelden er veldig fullt i dusjen slik at man ser hverandre (i alle fall er det ikke det når jeg dusjer).



Anonymous poster hash: be73d...552
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekkelt med alt håret.

Anonymous poster hash: 35d07...e46

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluken blir full av hår. Jeg synes det er en selvfølge at man ikke barberer seg i fellesdusjen.



Anonymous poster hash: a9cd3...c78
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så veldig digg med andres kjønnshår flytende omkring på gulvet der man dusjer. Det kan jo være en vill forklaring:)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan lett skjære seg under barbering og begynne å blø, og det er heller ikke spesielt trivelig å se folk fly rundt med skarpe barberblader. Er ikke dette nokså selvfølgelig da?



Anonymous poster hash: e5126...abd
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert fordi sluket hadde blitt fullt av hår om alle skulle gjort det. Og jeg er ganske sikker på at andre mennesker ikke er særlig interessert i å dusje med dine kjønnshår flytende rundt omkring.



Anonymous poster hash: 9662f...a63
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjærer du deg og blør utgjør du definitivt en smitterisiko i dusjen.



Anonymous poster hash: 3baeb...c70
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det er nasty med folks kjønnshår og diverse flytende rundt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme grunn som at man ikke skal klippe tånegler i garderoben heller. Alt av kroppspleie kan man ta hjemme synes jeg.

Dusj + hårvask + bodylotion er ok synes jeg. Resten kan man gjøre senere :)



Anonymous poster hash: 64a52...dd9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er verst? Mensblod eller blod fra barbering i dusjen? Jeg er ikke forkjemper for noen av delene, men at man liksom skal utgjøre en smitterisiko hvis man skjærer seg synes jeg høres ganske rart ut.



Anonymous poster hash: e4027...7fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man barbere seg i dusjen på treningssenteret i det hele tatt da? Det kan man da virkelig gjøre hjemme

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Hva er verst? Mensblod eller blod fra barbering i dusjen? Jeg er ikke forkjemper for noen av delene, men at man liksom skal utgjøre en smitterisiko hvis man skjærer seg synes jeg høres ganske rart ut.

Anonymous poster hash: e4027...7fc

Man bruker da vitterlig tamponger i dusjen på treningssenteret, så man kan unngå alt av blod!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er verst? Mensblod eller blod fra barbering i dusjen? Jeg er ikke forkjemper for noen av delene, men at man liksom skal utgjøre en smitterisiko hvis man skjærer seg synes jeg høres ganske rart ut.

Anonymous poster hash: e4027...7fc

Hittil har jeg ikke sett noen av delene, og det håper jeg fortsetter :kvalm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bruker da vitterlig tamponger i dusjen på treningssenteret, så man kan unngå alt av blod!

Tamponger i dusjen, er du gal? Menskopp, heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hygieniske grunner. Folk kan finne på å gjøre mye rart i treningssentre, og garderobene kan bli skikkelig vanskelig å rengjøre selv bare etter vanlig dusj. Som ansatt på et stort treningssenter blir en skikkelig irritert over hva enkelte kan finne på å gjøre i garberobene og ikke klarer å respektere at andre skal rengjøre etter en. Her er det snakk om masse søl, mat i badstuen, kaffe i dusjen ol.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker da vitterlig tamponger i dusjen på treningssenteret, så man kan unngå alt av blod!

Ikke alle bruker tampong, jeg bruker menskopp. Men ikke alle bruker tampong eller kopp på på mitt treningssenter. Jeg har sett mye rart i dusjen og garderoben på gymmen, deriblant rennende mensblod, men foreløpig ikke sett noen barbere seg.

Anonymous poster hash: e4027...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første det er uhygenisk at andre menneskers kjønnshår ligger rundt og flyter og det er nok ikke særlig gøy for renholderne å renske sluket ..

Mange fellesdusjer har ikke atskilte vegger mellom dusjene og jeg har opplevd flere ganger at kvinnfolk har satt seg ned i skrevende stilling og barberer lillemor rett forran alle andre og det er bare jævlig ekkelt. Greit nok at man skal være litt frigjort og må regne med å dusje forran de andre, men vi trenger ikke se mer enn nødvendig!



Anonymous poster hash: c79b7...de0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Tamponger i dusjen, er du gal? Menskopp, heter det.

Ikke alle bruker tampong, jeg bruker menskopp. Men ikke alle bruker tampong eller kopp på på mitt treningssenter. Jeg har sett mye rart i dusjen og garderoben på gymmen, deriblant rennende mensblod, men foreløpig ikke sett noen barbere seg.

Anonymous poster hash: e4027...7fc

Greit nok, tampong eller andre gjenstander med en propplignende funksjon :fnise:

Rareste hårfjerningen jeg har sett i fellesdusj må forøvrig være dama som brukte hårfjerningskrem i rumpesprekken, for så å slite med å få skyllt den av. Sunn fornuft er tydeligvis mangelvare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...