Gjest Catwoman Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 Nå har jeg begynt på den tredje uka med p-plaster. Plasteret sitter helt fint og virker fortsatt helt supert. Men jeg har hatt veldig lett for å bli kvalm den siste tida, og når jeg tenker etter startet vel dt like etter at jeg hadde begynt med plasteret. Dessuten har jeg innimellom et alvorlig sug etter sjokolade, og jeg pleier egentlig ikke å være så veldig søtsugen av meg. Kan det være åplasteret som forårsaker dette? Syns egentlig puppene har vokst også, men det er ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Det er nok p-plasteret ja! Jeg har også det godtesuget, og puppene mine har vokst ganske mye på kort tid (jippi ). Kvalmen hadde jeg bare helt i begynnelsen, men alt er jo individuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Nå har jeg hatt p-plasteret i 1,5 mnd og er veldig fornøyd. Ting har normalisert seg. Ang. søtsug: Har du forsøk krom-tilskudd? Det funker faktisk, jeg har gumlet krom en periode nå, og syntes absolutt at sjokolade avhengigheten har roet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 Bieffektene som jeg hadde ga seg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 16. august 2004 #5 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg var kvalm de 2-3 første ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 16. august 2004 #6 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har vurdert å kutte p-piller da jeg har prøvd både piller og p-sprøyte og er plaget med soppinfeksjoner. Tenkte kanskje jeg skulle vurdere å prøve noe annet, og har grunnet litt på p-plasteret. Jeg har også lagt på meg etter at jeg begynte på p-pillene og er livredd for å gå mer opp i vekt. Hvordan er det med dere? Har noen merket vektøkning? Ble litt usikker da jeg så noen av dere mente dere fikk mer sug etter søtsaker, er ikke dette en faktor som gjør at en legger på seg? Hjelp? Kan noen fortelle meg litt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 16. august 2004 #7 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har ikke lagt på meg noen ting. Men det er klart det er jo en bieffekt av å spise mye sjokolade, så da må man rett og slett overse suget på noe søtt. Men det er jo ikke sikkert du merker noe økt søt sug heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde_34 Skrevet 29. august 2004 #8 Del Skrevet 29. august 2004 Var ganske kvalm den første måneden, det eneste som hjalp var salt, salt behovet gav seg sammen med kvalmen :-) Hadde ganske sterk mens første periode, blødninger etter sex osv.... Dette har avtatt, men kan enda oppleve småblødninger etter sex, er nå på 3 måneden. Før jeg begynte med plasteret hadde jeg slanket meg 10 kilo, har ikke gått opp et gram så lenge jeg har brukt plasteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shagya Skrevet 29. august 2004 #9 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har vurdert å kutte p-piller da jeg har prøvd både piller og p-sprøyte og er plaget med soppinfeksjoner. Tenkte kanskje jeg skulle vurdere å prøve noe annet, og har grunnet litt på p-plasteret. Jeg har også lagt på meg etter at jeg begynte på p-pillene og er livredd for å gå mer opp i vekt. Hvordan er det med dere? Har noen merket vektøkning? Ble litt usikker da jeg så noen av dere mente dere fikk mer sug etter søtsaker, er ikke dette en faktor som gjør at en legger på seg? Hjelp? Kan noen fortelle meg litt om det? Jeg har ikke lagt på meg en eneste kilo etter at jeg begynte på plasteret i mars i år. Jeg har heller ikke merket noe sug etter søtsaker. Jeg var også sterkt plaget med hyppige soppinfeksjoner på p-pillene, og er helt kvitt det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå