Gjest Hølendingen Skrevet 3. september 2003 #1 Del Skrevet 3. september 2003 Orker bare ikke mer køhelvette. Etter å ha tatt 3 X 3-dagers på rad på jobben bar det igjen innover E-6'n. Det var køhelvette på ALLE veiene innover. Etter å ha svingt av og prøvd både Tronheimsveien og Økernveien klikka det bare da mobilhelvette ringte så jeg sveiva ned ruta og kasta den av på Økern. Jeg blir bare helt steingæærn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 3. september 2003 #2 Del Skrevet 3. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2003 #3 Del Skrevet 3. september 2003 MÅ du kjøre til jobb? Tar bussen jeg og fyker forbi alle køer, mens jeg sover litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. september 2003 #4 Del Skrevet 3. september 2003 MÅ du kjøre til jobb? Tar bussen jeg og fyker forbi alle køer, mens jeg sover litt.... går jo busser fra høland bare en gang i uka ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 3. september 2003 #5 Del Skrevet 3. september 2003 Har forlengst funnet ut at jeg ikke orker kø-helvetet, så jeg toger inn....Sånn sparer jeg tid, penger, irritasjon og miljøet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #6 Del Skrevet 3. september 2003 går jo busser fra høland bare en gang i uka ca Ja, en gang i uka og da må enn overnatte på Olavsgaard underveis:hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hølendingen Skrevet 4. september 2003 #7 Del Skrevet 4. september 2003 De går høyest en gang i uka og det er pga at den bruker en uke på tur/retur by'n. Dette pga alle gamle tantene mellom 90 og døden skal av og på busshelvette samt at den stopper å plukker opp mjølkespann til bønda, er innom Fellesmeieriet og Felleskjøpet, kjører all den lokale posten og sklir tur veien opptil flere ganger på turen pga sæuedrit som ligger i veien! Det er kort sagt et helvette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. september 2003 #8 Del Skrevet 4. september 2003 Ikke alltid like gøy på landet, nei......Flytt da vel!!! Hadde jeg gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stundent fra Hemnes Skrevet 4. september 2003 #9 Del Skrevet 4. september 2003 De går høyest en gang i uka og det er pga at den bruker en uke på tur/retur by'n. Dette pga alle gamle tantene mellom 90 og døden skal av og på busshelvette samt at den stopper å plukker opp mjølkespann til bønda, er innom Fellesmeieriet og Felleskjøpet, kjører all den lokale posten og sklir tur veien opptil flere ganger på turen pga sæuedrit som ligger i veien! Det er kort sagt et helvette! Fy faen, jeg var med en gang da busshelvete sklei ut av veien og havna i en grisebinge i Aurskog. Jeg var så full i møkk at jeg dro like godt hjemat. Har starta med fjernundervisning etter dette :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #10 Del Skrevet 4. september 2003 Hvis du er fra Hemnes kan vi kanskje kjøre sammen?? Jeg er jævlig gla i å kjøre bil skjønner du bare jeg slipper unna køhelvette Hender brått det er at jeg cruiser opp til Eidsvoll og Dal flere ganger i uka i bilen min. Røyker og hører på radio'n og prater i mobilen men nå går ikke det siste lenger. Har ikke mobil lenger for den kasta jeg jo på Øker'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Student fra Hemnes Skrevet 4. september 2003 #11 Del Skrevet 4. september 2003 Hvis du er fra Hemnes kan vi kanskje kjøre sammen?? Jeg er jævlig gla i å kjøre bil skjønner du bare jeg slipper unna køhelvette Hender brått det er at jeg cruiser opp til Eidsvoll og Dal flere ganger i uka i bilen min. Røyker og hører på radio'n og prater i mobilen men nå går ikke det siste lenger. Har ikke mobil lenger for den kasta jeg jo på Øker'n Nå har jeg startet med fjernundervisning da, men har gruppearbeid enn gang i uka. Vi kan kjøre sammen da Har du plass til gåstolen i bilen, er steingammal skjønner du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 4. september 2003 #12 Del Skrevet 4. september 2003 Ha, ha, ha, bor på landet, der har vi ikke køhelvete.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. september 2003 #13 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg bor ikke på landet... men kjører mot køhelvetet hver dag.. gleder meg storligen over at det ikke er meg som sitter der... Kjempegod start på dagen å vite at jeg slipper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 4. september 2003 #14 Del Skrevet 4. september 2003 Orker bare ikke mer køhelvette. Etter å ha tatt 3 X 3-dagers på rad på jobben bar det igjen innover E-6'n. Det var køhelvette på ALLE veiene innover. Etter å ha svingt av og prøvd både Tronheimsveien og Økernveien klikka det bare da mobilhelvette ringte så jeg sveiva ned ruta og kasta den av på Økern. Jeg blir bare helt steingæærn! Ja, stakkars deg som har egen bil og kan sitte der i varmen, høre på musikk/radio, synge hvis du vil, slippe å vente på bussen som aldri kommer, slippe å fryse ihjel på bussholdeplassen, slippe å erfare hvordan sardiner har det, komme deg fra dør til dør uten å bli det minste sliten........ Ja, jeg er misunnelig!!! Jeg vil ha bil!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hølendingen Skrevet 5. september 2003 #15 Del Skrevet 5. september 2003 Nå bryter helvette løs snart. Kun tre kvarter til jeg står i køhelvette. Regner med at dersom jeg er heldig er jeg hjemme på lørdags formiddag Håper dessuten at det ikke er noen tekniske kontroller langs vegen. Da jeg har knust begge frontlyktene på bilen har jeg måtte innstalere et lysarmatur i grillen. 2 x 36 w så det lyser iallefall bra. Det skal ikke stå på det nei. Å je gruer meg så je blir reint kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Student fra Hemnes Skrevet 5. september 2003 #16 Del Skrevet 5. september 2003 Nå bryter helvette løs snart. Kun tre kvarter til jeg står i køhelvette. Regner med at dersom jeg er heldig er jeg hjemme på lørdags formiddag Håper dessuten at det ikke er noen tekniske kontroller langs vegen. Da jeg har knust begge frontlyktene på bilen har jeg måtte innstalere et lysarmatur i grillen. 2 x 36 w så det lyser iallefall bra. Det skal ikke stå på det nei. Å je gruer meg så je blir reint kvalm Hallå Hølending, jeg har hvert i Oslo å hatt gruppearbeid (blondegardin heklinga). Er det mulig å få sitte på til Hemnes eller? Kan surre fast gåstolen grillen eller henge den etter bilen hvis du har hengerfeste da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hølendingen Skrevet 5. september 2003 #17 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har hengefeste men jeg er påkjørt så det er trøkka langt inn i støtfangerhelvette :veldigsur: Men vi kan jo sende gåstolen din med bussen men da får du jo ikke den igjen før neste uke???? Du bestemmer. Jeg kjører forbi Universitetet sånn kvart over fire for jeg regner med det er der du studerer. Da kan du jo bare stå i veien og vifte med arma så plukker jeg deg opp. Du kan sitte på til hemnes. Prøve å komme avgårde så tidlig som mulig da jeg må rekke butikken før de stenger. Har bestilt en kasse øl til helgen og henter jeg den ikke tar helt sikkert nabo'n den :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #18 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har hengefeste men jeg er påkjørt så det er trøkka langt inn i støtfangerhelvette :veldigsur: Men vi kan jo sende gåstolen din med bussen men da får du jo ikke den igjen før neste uke???? Du bestemmer. Jeg kjører forbi Universitetet sånn kvart over fire for jeg regner med det er der du studerer. Da kan du jo bare stå i veien og vifte med arma så plukker jeg deg opp. Du kan sitte på til hemnes. Prøve å komme avgårde så tidlig som mulig da jeg må rekke butikken før de stenger. Har bestilt en kasse øl til helgen og henter jeg den ikke tar helt sikkert nabo'n den :oops: Jepp, jeg står ved universitetet kvart over fire å som faen. Gir faen i gåstolen, trenger den ikke. Skal drikke meg møkk full i helga, så da kryper jeg på alle fire. Er fest på bakrommet på lokalbutikken i Henmnes, JIPPI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Student fra Hemnes Skrevet 8. september 2003 #19 Del Skrevet 8. september 2003 Dette er forferdelig, burde egentlig laga en ny tråd på dette. Jeg satte fra meg gåstolen ved universitetsplassen på Fredag og da jeg kom tilbake idag så var den borte Den var lenka fast til en stolpe, men kjettingen var klippt rett av gitt. Å jeg som nettopp hadde hatt den på service og greier. Ny smurte bremser, ny installerte støttehjul og klar for vintersesongen. Faen og, hvordan kan noen ha glede av å gjøre noe slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hølendingen Skrevet 8. september 2003 #20 Del Skrevet 8. september 2003 Dette er forferdelig, burde egentlig laga en ny tråd på dette. Jeg satte fra meg gåstolen ved universitetsplassen på Fredag og da jeg kom tilbake idag så var den borte Den var lenka fast til en stolpe, men kjettingen var klippt rett av gitt. Å jeg som nettopp hadde hatt den på service og greier. Ny smurte bremser, ny installerte støttehjul og klar for vintersesongen. Faen og, hvordan kan noen ha glede av å gjøre noe slikt da? Det er direkte usmakelig å stjele gåstoler!! Syns rette vedkommende kan levere den tilbake! En ting er å stjele sykler men ferdig preparert gåstol for vinteren er bare for drøyt. Hvis du leser dette Student fra Hemnes så er du hjertelig velkommen til å sitte på med meg i dag også! Vi utvekslet jo ikke telefonnummer da jeg har kastet min mobil på Økern forrige mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå