Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Fodmap diett ?

    Hva er det? Jeg ble spurt av legen om jeg ville prøve fodmap eller sarotex mot irritabel tarm ? Hvem setter opp dietten på fodmap ? Er det meg som må søke opp hva jeg kan spise på nett ? Noen som vet? Jeg har tatt blodprøver og avføringsprøver. Kan ta Ct eller koloskopi men legen mener det er lite sannsynlig at dette skyldes annet enn irritabel tarm pga prøvene er fine. Anonymkode: 6dc94...3bf
  3. AnonymBruker

    Må jeg gi like stor konfirmasjonsgave til alle tantebarn?

    Tenker det sier mest om de voksne, vi hadde gitt lik sum isnsett Anonymkode: 558a8...5c7
  4. AnonymBruker

    Kjøpe enebolig som enslig 50-åring?

    Jeg er 53 og har nettopp bygget enebolig på 200 kvm alene. Vedlikeholdsmessig er jo en ny enebolig som en leilighet i 20 år. Så gjør det hvis du vil. ❤️ Anonymkode: 4959c...d96
  5. AnonymBruker

    Lekekjøkken til gutt?

    Her er det vært interessant fra de kunne krabbe og 6 åringen leker fremdeles det det i blant. Lekekjøkkenet som er bygget selv til å ha ute er ennå mer populært, spesielt rundt søletider. Anonymkode: 90bf1...573
  6. sjokoladebanan

    Noen som har fått testosteron pga nedsatt lyst?

    Hvilken form for testosteron fikk du, og er det enkelt å bruke?
  7. Wit

    Luka fortsetter reisen

    Jeg skjønner deg godt Jeg har også mange uker fremover nå der mye skjer. Reiser på jobb, reiser privat, fridager osv. MEN, får prøve å gjøre så godt vi kan 😉
  8. Har du så lite kontroll på deg selv? Det var jo en utrolig barnslig ting å gjøre, og jeg skjønner om sjefen din blir bekymret for om du er verdt å ha på laget. Anonymkode: 65d49...20c
  9. AnonymBruker

    Norges "fineste" bunad

    Jeg er enig i at de bunadene ikke er særlig fine, på samme måte som jeg ikke synes Nordlandsbunaden er særlig fin. At du tolker det som om noen rakker ned på din smak sier mest om deg. Du (eller andre) synes kanskje ikke bunadene JEG liker er fine, men det bryr meg fint lite, jeg er ikke en person som lett blir krenket😆 Anonymkode: bfddb...daf
  10. AnonymBruker

    Vurderer å melde en bekjent til BV.

    Selvsagt er ikke det nok, slutt å kast bort tiden til bv på tull Anonymkode: b2338...43b
  11. Puh, da var det ikke bare meg… Kanskje ts er den sammd, og har fått ny sjef! 😂 Anonymkode: 0a038...fad
  12. Kjenner på følelsen av å bli frustrert og ville gi opp. Denne uka har jeg vært kjempeflink med maten, MEN det vises jo ikke på vekta.......... Sånne dager er bare BLÆHHHH. Uansett, så må jeg jo bare logge det. 05.01.2024 - 91,1 kg, midjemål 90 cm (+2,2 kg, og -1 cm) 12.01.2024 - 89,6 kg (-1,5 kg) - her tror jeg faktisk vekta må ha gitt meg feil tall...... 19.01.2024 - 90,5 kg, midjemål 89 cm (+0,9 kg) og -1 cm i midjemål 26.01.2024 - 90,4 kg (-0,1 kg) 02.02.2024 - 90,3 kg (-0,1 kg) 09.02.2024 - 89,0 kg (-1,3 kg) 16.02.2024 - 89,1 kg (+0,1 kg) 21.02.2024 - 88,9 kg (-0,2 kg) 01.03.2024 - 88,8 kg (-0,1 kg) 08.03.2024 - 88,3 kg, midjemål 88 cm (-0,5 kg) 15.03.2024 - 88,3 kg (0,0 kg) 22.03.2024 - 88,0 kg (-0,3 kg) 05.04.2024 - 88,9 kg (+0,9 kg) 12.04.2024 - 88,9 kg (0,0 kg) 19.04.2024 - 88,5 kg (-0,4 kg) 26.04.2024 - 88,7 kg (+0,2 kg) Nå kommer jeg til å ta en pause fra å legge ut endringene, for mai blir en "unntaksmåned". Skal en del bort og ha litt fri. Tar ikke pause fra vekta, men får ikke veid meg hver fredag. Så derfor vil det ikke komme nye oppdateringer på den før jeg er hjemme en fredag igjen 😉 Får håpe at varmen som skal komme neste uke gjør at det løsner litt igjen, for dette er søren meg kjedelig..........
  13. AnonymBruker

    Vurderer å melde en bekjent til BV.

    Det er ingen grunner til å melde! Anonymkode: b2338...43b
  14. AnonymBruker

    Vurderer å melde en bekjent til BV.

    Di har ikke barn nei, ikke overraskende Anonymkode: b2338...43b
  15. AnonymBruker

    Hva gjør at mannen utvikler forakt?

    Hmmm, det er noe trolsk over måten du skriver på, altså…. Anonymkode: 6e8fe...31a
  16. Loff77

    Hva er fin høyde på kvinner da?

    Synes 165-175 er passe men ikke veldig viktig
  17. JA, d må strammes inn. Det må bli vanskeligere å bli ufør! Ev få mindre penger når man er ufør. Anonymkode: 2f0fa...34d
  18. Om ikke ungdommen tåler å få snnet enn penger så bør de vel ikke konfirmeres helker. Man må lære de takknemlighet! Anonymkode: 4747a...4fb
  19. Arkana

    Fått besøk av ekorn 🐿️😍

    For en koselig tråd. ♥️ Vi har fire ekorn i hagen, en av dem er et barn og er ny av året. De bor i en bitteliten skog vi har i enden av hagen. Vi har et tre rett ved verandaen hvor vi har hengt opp en slags ekornmater og legger ut mandler og hasselnøtter med skall og hver dag kommer de og spiser flere ganger om dagen. De kommer hele året. (Ekorn går ikke i hi om vinteren, men og det er veldig kaldt eller dårlig vær kan det hende de holder seg i bolet sitt og sover noen dager i strekk.) Ekorn er ikke flokkdyr så de kommer hver for seg og noen dager har alle vært innom og andre dager bare én. De er lett å skille fra hverandre pga farge og størrelse samt at den ene har et rart øye. Den med et rart øye er ganske tam og tar nøtter fra hånden min. Det rosa du beskriver er brystvorter, så det ekornet er et hunnekorn og har sannsynligvis ekornbarn som dier akkurat nå. Det kan være vanskelig å kjønnsbestemme ekorn, men kjønnsorganet/urinrørsåpningen sitter nærmere anus hos hunnekorn enn hos hannekorn og hannekorn har ikke synlige brystvorter. Jeg elsker ekornene "våre".
  20. Heldigvis ikke alltid. Det finnes de som velger personlighet framfor alt, eller ikke tenker på skjønnhet som den vanlige standarden. https://e.vnexpress.net/news/football/arsenal-star-declan-rice-defends-girlfriend-against-body-shaming-comments-4738486.html Anonymkode: 54ba1...cd7
  21. Når du sier sparker regner jeg med du ikke mener hardt, bare berøring bok til å slå på akkurat som med hånda? Sparker du hardt er det ikke greit. Berøring er noe annet. Jeg har gjort dette på jobb av nødvendighet, hender fulle og måtte ha på lys. Også åpnet dører slik. Jeg har god kontroll på beina fordi jeg har drevet med kampsport:p pleier å sprite den lysbryteren/håndtaket/whatever etter etterpå 😅 Anonymkode: 5111e...fa3
  22. Su hadde ikke noe svar nei, bare svada Anonymkode: 4747a...4fb
  23. AnonymBruker

    Suge en sovende kjæreste

    Men da er det jo avklart dere i mellom, at dette er noe han ikke liker. Å da skulle gjøre det, ville være et overtramp. Anonymkode: 6590d...44a
  24. Ikke sånn av myndighetene, men da vi kjøpte i 1996 for 1,1 mill måtte vi ha 30 prosent egenkapital, fordi banken ikke ville akseptere lavere sikkerhet. Tror det var vanlig, at store deler av kjøpet måtte finansieres med oppsparte midler. En alenemor den gang, som nå, fikk ikke lån i det hele tatt. Jeg måtte få mann for å få lån. Anonymkode: 3c8e5...d2d
  25. AnonymBruker

    Hvorfor er det mer negativ atferd på skolen en før?

    Alle skal gjennom samme systemet- funker ikke. Hvis du forteller foreldre at barnet ditt mobber eller har atferdsproblemer føler foreldre og barn seg krenker og løper til statsforvalteren- hva med å samarbeide m skolen om problemene? Barna må lære hjemme at man oppfører seg fint mot andre og skal respektere læreren. Barn må lære seg å tåle litt mer- kjære foreldre; ikke pakk ungene inn i bomull. Anonymkode: b9b86...111
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...