Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen oppdateres automatisk

1. Siste time
  2. AnonymBruker

Når ga du opp sex?

Kan du bli alenemor uten barn? Skal hun ha sex hvis hun ikke har lyst? Tvangssex er bedre, så lenge mannen får sine behov oppnådd? Hva men kvinnen sine behov? Er hun bare et sexobjekt? Sykeste tankegangen. Er det rart menn blir singel og alene Anonymkode: 120ff...c42
  3. Man kan jo lure på om en kvinne er kapabel til å inngå noe som helst juridisk bindende avtaler. Nei hun skal jo ikke måtte betale på det boliglånet, hun frøys jo stakkars og bare skrev under i ren frykt. Send bankarbeideren og megleren i fengsel! Nei hun skal ikke betale for de omega 3 pillene, hun frøys jo stakkars når gateselgeren pushet de på henne. Send selgeren i fengsel! Ja det blir nok særdeles morsomt med sex fremover hvor man skal måtte mase hull i hodet på partneren sin for å innhente tillatelse for enhver handling man gjør...
  4. AnonymBruker

Kjøpe mat i Hunderfossen familiepark?

Man bør sette av 200kr per pers per måltid… En brus koster 50. Vaffel 55? Om jeg husker riktig Anonymkode: f4b25...8bf
  5. AnonymBruker

Hva er en kvinne?

"Hva er en kvinne" er et spørsmål som melkes av X, kommentarfelt og internasjonale politiske pundits, og som omfavnes av enkelte politikere som en perfekt avsporing for å distrahere massene fra de sakene som egentlig vil påvirke folks liv. Men det er populært! Denne tråden har 19 sider 😄 Transsaken, som er ganske ubetydelig i det store og det hele fordi det rammer en promille av befolkningen, er populær! Folk som aldri har møtt en transperson i sitt liv blir ekstra ivrige i å mene noe om kjønn Anonymkode: 8d8d9...0e1
  6. ~ Ada ~

Marius Borg Høiby

Hva mener du? Aricia la ut linken, jeg svarte jeg var på vei til å legge den ut selv og viste til hva kvinnene ifølge den oppgir som grunn: Mediepress, stigmatiserende sak.
  7. Du er sterk som setter ord på dette, og enda sterkere som har bestemt deg for å gå. Det er ikke kjærlighet når man konstant blir hånet, ignorert, nedverdiget og brukt – det er emosjonell mishandling. Du har prøvd, du har gitt, du har strukket deg. Nå er det din tur til å få ro, respekt og kjærlighet tilbake. Husk: Du fortjener mye mer enn å bli behandlet som noe mindre enn verdifull. Nå starter veien tilbake til deg selv. Du går – og det er riktig. Anonymkode: 0db50...3c7
  8. AnonymBruker

Når ga du opp sex?

Det skjønner jeg. Men skal man få barna man skal ha, så skal faren leve sexløst resten av sitt liv? Anonymkode: 1cb14...734
  9. AnonymBruker

Elev hadde med kniv på skolen

Eier ikke voksne folk vett og forstand? Du skriver at dette er en liten skole og alle kjenner alle. Hvorfor legger du da dette ut på nettet til offentlig spott og spe? Den som virkelig ikke eier fintfølelse eller sosiale antenne roer er ts. Anonymkode: 0d054...ccf
  10. Capazitet

Skal du bruke skaut i sommer/bruker du skaut?

Jaaa! Vil gjerne det 🙂 Må berre finna eit som passar meg og min garderobe. Fint til kvit t-skjorte og skjørt tenkjer eg 👍
  11. AnonymBruker

Jeg hørte lynet!

Siste time Anonymkode: 666d5...5e5
  12. AnonymBruker

Når ga du opp sex?

Men min tur. Har ikke gitt opp sex, men liker bedre å onanere enn å ha sex med menn. Litt fordi de ikke klarer å forstå at en ting er senga og en ting er den virkelige verden. Det viser seg vel egentlig over her og «alenemor» kommentaren. Sexlyst varierer i livet og hvis ikke mine behov for en periode blir verdsatt og at jeg skal oppføre meg som en prostituert/sexslave i et forhold, let it be sier jeg bare. Jeg kan heldigvis få mer sex enn en mann noen gang kunne fått. Fordi menn er løsere enn kvinner. Sov godt alle sammen ✌🏼 Anonymkode: 120ff...c42
  13. Dump dette 3 år mentalt gamle mannebarnet! Anonymkode: a22e6...81d
  14. Nadya

Jeg har aldri....

Jeg har aldri før i går visst at han-kyllinger blir kvernet levende etter de har klekket.
  15. Krokenguri

Marius Borg Høiby

Du gjør jo akkurat det det samme med mine innlegg som inormasjon om saken. Lager en egen virkelighet og forvrenger det som står skrevet. I lydoppraket sier marius at hun skal gå vekk. Dette medførte jo at hun ble ursatt for hets. Hvis du legger vekk din iver på å vrenge på det folk skriver hele tiden, nøur det litt lettere vå forstå hva de egentlig skriver. At han ber henne gå vekk,endrer jo ikke alvorlighetsgraden iht det hun er utsatt for. Du kan ikke fjerne sannheten om det lydoppraket og peke på at alle som nevmer det er imot et offer. Da er vi på poenget jeg sier , da er du i fantasi. Selv om mange andre gikk til hers, oga støtte til matius pga lydoppraket, skriver jeg at det forstår jeg ikke folk gjør. Fordi det gir ikke mer legitimitet til å rassere noens bolig og yte vold slik han gjorde. Hun hadde mest sannsynlig sluppet den hetsen, dersom hun kunne eie sin egen historie, få lov å fortelle om den selv. Og at media enten må droppe å vise et slikt opprak, eller så må de vise hele. De kan ikke vise en halv sannhet. Det skader jo potensielt saken og ofrene her
  16. AnonymBruker

Hunderfossen uten overnatting?

Vi pleier å bruke to dager der, men man kan greie seg med en dag og. Last ned appen og se hvilke attraksjoner dere vil ta. Det pleier å være lengst kø på traktorbanen så start gjerne der om dere ønsker den, for der er det lang kø utpå dagen. Har aldri spist i trollsalen. De har mange spisesteder men det meste er noe dyrt, er mest fornøyd med askeladden pizza. Man kan ha med niste, de leier ut små traller til å ha med sekk osv i. Det går også an å låne grill. Anonymkode: 4410b...738
  17. Aricia

Marius Borg Høiby

Hvis det er ordet "stigmatiserende" du tror at ikke kommer fra TV2-saken, så stemmer nok ikke det. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/flere-ukjente-hoiby-fornaermede-derfor-vil-de-ikke-klage/17878779/ Igjen: Dette er det Lill Vassbotn som uttaler, bistandsadvokat for seks fornærmede kvinner i saken.
  18. AnonymBruker

Når ga du opp sex?

Oisann. Hadde vært alenemor over pliktsex anyday Anonymkode: 120ff...c42
  19. AnonymBruker

Hvordan unngå friendzone?

Ikke vær venner med kvinner du vil noe mer med. Problem løst. Anonymkode: 764e5...0cf
  20. AnonymBruker

Dersom du vant 62 mill i vikinglotto ikveld

Jeg hadde gitt bort mesteparten umiddelbart, til mennesker som trenger det, og mennesker som har hjulpet meg når jeg har hatt det vanskelig. En del hadde jeg spart, for jeg har veldig lav inntekt. Tenk for en frihet å slippe å bekymre seg for økonomien hele tiden. Anonymkode: cbd00...296
  21. Å dele utgifter til maten med gjesten må nok kun være normalt i Norge da. Aldri gjort eller hørt. Kjempe rart Anonymkode: 0f59c...d0a
  22. AnonymBruker

Elev hadde med kniv på skolen

En elev hadde med en kniv på skolen og truet noen yngre elever. Dette ble tatt på høyeste alvor, og det har ikke vært noe lignende etter det. Det er dog vært episoder med negativt tull og mobbing fra denne eleven. Dette er en liten skole og alle kjenner alle Nå vil dette barnet henge med mitt barn og jeg er usikker. Vi skal være en inkluderende foreldregruppe, men jeg må si at med mindre dette barnet kommer til oss på besøk, så har jeg ikke lyst til at de er sammen. Dette er barn under 13. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 7b7e2...006
  23. AnonymBruker

Når ga du opp sex?

Er dere forberedt på å bli alenemødre da? Hva sier/synes mannen om det? Anonymkode: 1cb14...734
  24. Jeg var samboer og fikk barn med en som ikke likte å bruke penger. Jeg er nøysommelig selv, så tenkte ikke så veldig mye over det før vi var langt inn i barn nummer to. Men begynte å stusse etter hvert over at vi «ikke hadde råd til noen verdens ting» - for all del, vi manglet på ingen måte mat på bordet, men dro vi en uke til sydligere strøk var det mye uffing og bæring over hvor mye penger vi hadde brukt. For meg ble det litt vondt. Vi velger å bruke x antall kroner på noe, da ønsker jeg at vi gleder oss over det heller enn at vi uffer oss. Å gnu på det ødelegger faktisk. Det er ikke før vi gikk fra hverandre at det ble ekstremt tydelig. «Alene» med to barn (50/50, altså) har han plutselig ikke dårlig råd en plass. Og på sett og vis er det fint, men litt synd å se likevel, syns jeg. (Jeg har det veldig bra i min ende, så er virkelig ikke det det går på) Anonymkode: c985b...76a
  25. AnonymBruker

Hva er en kvinne?

Det er viktig, men ikke viktigst å ha fått barn. Det er ikke definerende for meg, men en del av livet. Det viktigste er det som er spennende og interessant for meg, ikke omsorg og/eller reproduksjon, og definitivt ikke parforhold. Jeg kjenner jeg blir ordentlig sur når summen av meg blir kroppslige funksjoner, ikke det andre, som er det viktigste. Anonymkode: f68ec...cdd
  26. AnonymBruker

Flere som merker hvilke barn som er "skjermbarn"?

Det er ikke det samme å mangle høyere utdanning som å være ressurssvak. Ressurser handler også om tid, nettverk, psykisk helse, økonomi og evne til å gi trygghet. Høy utdanning kan bidra til å gjøre deg ressurssterk – men det er ikke det samme. Det er én ressurs blant flere, og ikke en garanti i seg selv. Anonymkode: d2309...3e2
  1. Last inn mer aktivitet
  • Opprett ny...