Gå til innhold

Dumme seg ut på julebord

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er julebord sesongen i full gang, er det flere enn meg som husker minimalt av det? Aner ikke hva jeg har gjort.

Fortell!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninna mi spydde i en sofa en gang, men hun ble inkalt på sjefens kontor etterpå også...

^

Huff, så flaut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På julebordet med jobben min, spydde arbeidsplassens største hunk i vasken på damenes toalett......

Ikke mange av oss damene som sikler like mye på ham nå :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig, for min altfor korte kjole fikk ikke så mye fokus lenger da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I eksjobben ble rengjøringsfolka invitert, og det var en mann og kona. Mannen danset villmann på dansegolvet og kona kjefta og gestikulerte mens hun klikka på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et julebord en gang hvor ei spydde på middagsbordet og i vasken... etter at hun hadde klint med en rimelig lite attraktiv fyr. Dette er ei dame som er over snittet pen, oppegående, hyggelig og faglig dyktig når hun er edru, men som legger igjen vettet hjemme når det er alkohol i nærheten.

Jeg har ikke dumma meg ut på julebord tror jeg, men helt sikkert på fester ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

Jeg har ikke dummet meg ut selv.. Men har gjort et par observasjoner av andre.

F.eks.en fyldig middelaldrende dame, egentlig en veldig seriøs og faglig dyktig og respektert yrkeskvinne... som satt dritings og nesten sovende i minikjole, med bena spredd og med de store muggene sine på vei ut i "friluft". Uff!!

Ei annen stod midt på det tomme dansegulvet og prøvde å danse sexy, med en kjole som var sklidd såpass langt opp at alle se nesten ALT. Nevnte jeg at hun var truseløs? Flere arbeidskollegaer sprang opp og prøvde å dra ned kjolen gang på gang mens hun fniste og dro den opp igjen... Grøss!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dummet meg ut selv.. Men har gjort et par observasjoner av andre.

F.eks.en fyldig middelaldrende dame, egentlig en veldig seriøs og faglig dyktig og respektert yrkeskvinne... som satt dritings og nesten sovende i minikjole, med bena spredd og med de store muggene sine på vei ut i "friluft". Uff!!

Ei annen stod midt på det tomme dansegulvet og prøvde å danse sexy, med en kjole som var sklidd såpass langt opp at alle se nesten ALT. Nevnte jeg at hun var truseløs? Flere arbeidskollegaer sprang opp og prøvde å dra ned kjolen gang på gang mens hun fniste og dro den opp igjen... Grøss!!

SInnsykt! Følte meg sååå mye bedre når jeg leste dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen sånne megaflauser på julebord direkte knyttet til alkoholen.

Men kona til min manns tidligere sjef hadde en tendens til å presse lærlingene til å danse tett med henne utover kvelden (tenåringsgutter som var redd for å få sparken om de fornærmet henne ved å si nei), og da begynte hun å sutre om hvordan mannen hennes alltid var for sliten til å ta på henne, at hun aldri ble tilfredsstilt lenger, om hun var så vanskelig å tenne på etc...

Sjefen på sin side satt dritafull i et hjørne og fortalte om hvordan kona og de 5 ungene sugde livet ut av han, og at han knapt nok fikk komme hjem med mindre han hadde funnet enda en måte å skaffe kona mer penger på etc... Men det er ikke synd på sjefen heller, han brukte dette for å få de ansatte til å liksom skulle synes synd på han fordi han brøyt diverse lover om arbeidstid, lønn, etc. De fortjente hverandre, med andre ord...

Lurer på om de er gift fortsatt?:popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var med xn på julebord en gang, endte med at jeg sto å prata i mikrofonen om vårt sex liv, eller mangel på sex liv. det var ca 200pers der..

en annen gang spydde han jeg satt ved siden av ned hele koldt bordet...og vi var en av de første til og forsyne oss. blei pølser på alle den kvelden og den skyldige sa opp selv når han ble edru.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke annet enn at jeg har klina et par ganger, når det var litt for mye alkohol innabords, dette hadde alle andre glemt to dager etter julebordet, mens jeg holdt på å dø av skam et halvt år etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ser nå at årene fremover skal jeg være edru når det er ;) på julebord alt skjer altså!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste julebordet jeg var med på i min forrige jobb var ganske.. ehh interessant, grunnet en kollega som drakk seg altfor skitings. Egentlig er hun veldig ordentlig og grei av seg, men hun drikker veldig sjelden og det merket man for å si det sånn.. Hun hadde tydeligvis tatt noen glass mens hun stelte seg (hun hadde til og med skifta fra den kjolen hun egentlig skulle ha på, og heller tatt en kortere en, hvisket hun til meg under middagen), og utover kvelden gikk hun i rute mellom bordet hun satt ved og den frie baren. Ganske fort ble hun rimelig bedugget, mye mer enn oss andre som er mer vant til alkohol og kjenner grensene.. Og det gjorde seg utslag i oppførselen hennes for å si det sånn.

Hun la an på en gift kollega, hang over han hele tiden, ga han slibrige komplimenter ("den strammeste rumpa på kontoret, helt sikkert"), bootyshaka vilt på dansegulvet så de fleskete rumpeballene nesten hoppet ut av den trange kjolen og prøvde å få han med.

Da dette ikke funket gikk hun over på sjefen og prøvde å smiske med han mens hun knapt klarte å stå på beina. "Verdens beste sjef, digger deg asså" snøvlet hun mens spyttdråpene sprutet. Sjefen så ikke imponert ut for å si det mildt.

Det verste var allikevel da hun skled på noe alkoholsøl på gulvet (sikkert hun selv som sølte da hun sto og bootyshaka med drinkglasset i hånda..) og tryna så lang hun var med et brak. Sjefen mente at nå fikk det være nok og sendte henne inn i en taxi. Taxien hadde så vidt fått svingt ut fra parkeringsplassen før den stoppet, sjåføren hoppet ut og meddelte at dama hadde tisset på seg i baksetet og at dette kom til å bli dyrt.

Jeg var veldig glad dette ikke var meg for å si det sånn..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Taxien hadde så vidt fått svingt ut fra parkeringsplassen før den stoppet, sjåføren hoppet ut og meddelte at dama hadde tisset på seg i baksetet og at dette kom til å bli dyrt.

Jeg var veldig glad dette ikke var meg for å si det sånn..

Priceless!!! Erre muuulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huker av som anonym. Jeg er også en av de som har spydd ved bordet. I min egen mat. Stakkars mann som satt ved siden av meg. Herregud så flaut.Jeg turte ikke møte opp på jobb i lang tid etterpå haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke er glad i alkohol har jeg ingen problemer med hukommelsen etterpå, og jeg tror nå jeg oppfører meg rimelig sivilisert også. Det klarer de fleste av mine kolleger også. Det verste tilfellet jeg kan huske var vel han som var godt påseilet allerede før julebordet startet, hvorpå han klarte å knuse stetten på alle de vinglass han kom borte ettersom han klasket glassene i bordet etter å ha tømt dem.

Han ble vennlig, men bestemt geleidet ut før middagen var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var med xn på julebord en gang, endte med at jeg sto å prata i mikrofonen om vårt sex liv, eller mangel på sex liv. det var ca 200pers der..

en annen gang spydde han jeg satt ved siden av ned hele koldt bordet...og vi var en av de første til og forsyne oss. blei pølser på alle den kvelden og den skyldige sa opp selv når han ble edru.

:hakeslepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...