Gå til innhold

Oslotreff!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble litt inspirert av en tråd her inne, og siden jeg aldri sier nei til å møte nye mennesker, så tenkte jeg at vi kunne prøve å få til et Oslo-treff! Jeg er en jente på 19 år, og kunne gjerne tenke meg å møte andre som studerer i Oslo, eller andre unge kvinner/menn. :)

Vet ikke hvilken aldersgruppe jeg skal skrive, så jeg foreslår at de som tror de kunne vært interessert i å møtes på kafé eller lignende skriver her, så ser vi hva vi får til! Jeg har muligheten i de to første ukene i desember.

Dette er så uhøytidelig man kan få det, selv om alle er enige i at det er litt skummelt og møtes på denne måten. :) Alle har godt av kakao med krem i mørketiden sammen med noen andre som også er lei av mørket.

Hvem er med? :jepp:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar gjerne en kakao i byen :jepp:

Skrevet

Jeg tar gjerne en kakao i byen :jepp:

Jeg også egentlig, men jeg er litt sjenert så jeg vet ikke om jeg er klar på noe sånt ennå :sjenert:

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg også egentlig, men jeg er litt sjenert så jeg vet ikke om jeg er klar på noe sånt ennå :sjenert:

Just whip it out.

Skrevet

Det høres jo hyggelig ut :) Men jeg er veldig travel nå før jul.

Skrevet (endret)

Hadde helt glemt denne, jeg, var ingen som svarte de første dagene, så tenkte at ingen ville.

Men da synes jeg vi skal få til noe i januar. Jeg er også litt sjenert i sånne settinger, men så tenker jeg også at det er snakk om 1-2 timer av mitt liv, og det verste som kan skje er at jeg føler meg dum. Og det er ikke så ille. :) Så jeg foreslår januar at vi prøver, og håper i det minste 1-2-3 vil møtes. Det blir sikkert koselig, alt blir koselig over kakao/kaffe.

Endret av Blackpuma
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenke meg å være med jeg :) Har vært med på treff før og det var virkelig koselig selv om en del av oss var av den sjenerte sorten :P

Gjest Kjærleik
Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å være med :) Litt pinlig i starten vil det nok som oftest være, men man har da virkelig ingenting å tape på å møte nye mennesker på en kafè! :)

Gjest Grønnblomst
Skrevet (endret)

Skulle jeg gjerne, men jeg bor ikke Oslo :tristbla:

Har faktisk møtt folk fra nettet før. Fra Norge, en fra Finland, men som bodde i Sverige, og ei Romania faktisk. Var hyggelig som bare det :jepp:

Endret av Grønnblomst
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...