Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har et spørsmål til dere damer. Jeg opplevde en MA i januar, var inne på sykehuset i begynnelsen av februar for medisinsk abort i uke 7/8 ca. I begynnelsen av mars så fikk jeg første mens og begynte på cerazette, med dette blødde jeg litt(som utflod, noen ganger mer) hver eneste dag til jeg slutta i mai.

Jeg fortsatte å blø og fikk til slutt prøve med antibiotika i tilfellet det kunne være en infeksjon. Slutta og blø heldigvis og ting begynte å bli bedre. Fikk første mens igjen 6 juni, varte i 3-4 dager. Så fikk jeg en blødning igjen 27 juni, varte også i ca. 2-3 dager, da denne gangen blødde jeg en del mindre(ikke nok til å bruke gul ob). Og nå igjen i dag 12 juli har jeg begynt å blø.. Ikke helt ferskt blod, ser ut som en blandig mellom blod og utflod på en måte.

Om dette er mensen så er jo syklusene mine ekstremt korte! Hvordan er det med eggløsning da, har jeg i det heletatt eggløsning?

Vil det fungere å bruke p-piller en mnd for å hjelpe kroppen?

:klo:

Kjenner bare at alt dette begynner å bli litt tungt, gått et halvt år nå og ting har fremdeles ikke blitt bra.. :cry3:

Edit:skrivefeil+ dårlig info.

Endret av Amk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bump.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...