AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg har verdens mest fantastiske og forståelsesfulle type. Og jeg har utrolig sterke følelser for han, og jeg er ganske sikker på at jeg elsker han. Det er flere ganger det nesten har glippet ut av meg at jeg elsker han, men er redd det er litt for tidlig å fortelle det til han? Er så redd for responsen fra hans side, selvom jeg vet at han er veldig veldig glad i meg. Tenk om det bare glipper ut en dag da? -Vi har vært offisielt sammen i 3 uker ca, men har holdt på en god stund før det. I tillegg kjente jeg han fra før av. Jeg har jo lyst til å si det til han, men er redd for hvordan han vil reagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg ville ikke likt å høre det så tidlig. Ville satt spørsmålstegn ved hans dømmekraft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. juni 2011 #3 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg personlig mener 3 uker er for kort tid til å faktisk kunne elske noen, men gjør det som føles riktig for dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. juni 2011 #4 Del Skrevet 5. juni 2011 Tror ikke det finnes noen fasit på når man kan elske noen. Jeg sa det etter 3 uker, og han sa det tilbake. Vi har vært sammen i 5 år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #5 Del Skrevet 5. juni 2011 Men vi har jo holdt på som et par i over 4 måneder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #6 Del Skrevet 5. juni 2011 noen sier de elsker etter 3 timer andre etter 20år, jeg tror også noen virkelig elsker etter kun tre timer mens andre bruker 20 år på å stole på at det er det de gjør. hvos meg har det vært veldig individuelt en kjæreste elsker jeg etter 2-3uker forrige kjæreste fikk jeg panic og slo opp når han sa han elsket meg etter 8måneder, jeg var ikke kommet der ennå!!! bare du vet når du elsker å desverre vet du ikke hva han tenker før dere har snakket om det, evt etter du har sagt det.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #7 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg er en person som kan få veldig dype følelser veldig raskt. Jeg knytter meg lett til andre mennesker, og det gjelder også kjærester. I mitt forrige forhold sa jeg etter 3-4 mnd at "jeg tror jeg begyner å elske deg". I mitt nåværende forhold var jeg ikke i stand ti å holde det tilbake når vi hadde vært sammen i 4 uker, og det bare datt ut av meg i et følelsesladd øyeblikk. Jeg elsket virkelig mannen min så tidlig, dypt og intenst. Alle rundt meg sa jeg var gal som kjente det slik, og at det ikke kunne være sannt men at jeg var blendet av forelskelsen. Vi har nå vært sammen i 10 år og jeg vet enda at jeg virkelig elsket ham så tidlig. Han følte det helt på samme måte og svarte at han elsket meg også når jeg sa det første gangen. Eller det vil si,... når han sa det første gangen. Vi er enda ikke enige om hvem av oss som sa det først, det var et veldig følelsesladd øyeblikk hvor jeg ikke helt klarte å finne ordene, eller sa dem for lavt så han ikke hørte det. Men vi var i alle fall begge enige om at vi elsket hverande så tidlig i forholdet. Jeg er fullt klar over at dette for andre høres helt latterlig ut, men for oss var det i alle fall slik. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #8 Del Skrevet 5. juni 2011 noen sier de elsker etter 3 timer andre etter 20år, jeg tror også noen virkelig elsker etter kun tre timer mens andre bruker 20 år på å stole på at det er det de gjør. hvos meg har det vært veldig individuelt en kjæreste elsker jeg etter 2-3uker forrige kjæreste fikk jeg panic og slo opp når han sa han elsket meg etter 8måneder, jeg var ikke kommet der ennå!!! bare du vet når du elsker å desverre vet du ikke hva han tenker før dere har snakket om det, evt etter du har sagt det.... meg igjenn, ville bare si at kjæresten jeg venta 3 uker med å si jeg elsket viste jeg jeg elsket etter ca 20timer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 5. juni 2011 #9 Del Skrevet 5. juni 2011 Tre uker? Oo Da ville jeg følt litt panikk, tenkt "flash fire*" og trådt veldig forsiktig framover, om ikke trekt meg tilbake. *A flash fire is a sudden, intense fire caused by ignition of a mixture of air and a dispersed flammable substance such as a solid (including dust), flammable or combustible liquid (such as an aerosol or fine mist), or a flammable gas. It is characterized by high temperature, short duration, and a rapidly moving flame front. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #10 Del Skrevet 5. juni 2011 Ts her. Nå har jeg - som sagt - holdt på som et par i over 4 måneder da. Og i tillegg har jeg kjent han nesten hele livet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #11 Del Skrevet 5. juni 2011 Ts her. Nå har jeg - som sagt - holdt på som et par i over 4 måneder da. Og i tillegg har jeg kjent han nesten hele livet. hvor gamle er dere? når jeg var yngre elsket jeg mye fortere enn nå. når jeg var 18 var man rar hvis man ikke elsket etter to uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. juni 2011 #12 Del Skrevet 5. juni 2011 Wow, 3 uker var ikke lenge. Det kan godt hende at du faktisk elsker han nå, men du bør kanskje vente en stund med å si det sånn at du ikke skremmer han vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 5. juni 2011 #13 Del Skrevet 5. juni 2011 Du vet det er forskjell på å være betatt av noen, og elske dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #14 Del Skrevet 5. juni 2011 TS her. Såklart vet jeg forskjell. Har vært i ett lengre og seriøst forhold før som varte i 2 og et halvt år, og da elsket jeg ham jeg var med. Men nå har jeg mye sterkere og dypere følelser for denne karen og jeg kan se for meg en fremtid med hus, barn og alt uten å bli vetta skremt. Han har sagt det han og (han tok det opp først), at for første gang blir han ikke skremt når han tenker på en fremtid med dama. Vi er 22 og 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #15 Del Skrevet 5. juni 2011 si som jeg sa når jeg elsket "jeg er sånn derre, sånn ordentlig derre utrolig kjempegal i deg, sånn derre ordentlig vettu......?"(mens jeg var flau som fy å bare så vidt jeg turte å se på kjæresten min....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #16 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg har alt sagt "Jeg har ikke ord for hvor glad jeg er i deg" hvorpå han svarte med et stort smil "Jeg er evig glad i deg", da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #17 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg har alt sagt "Jeg har ikke ord for hvor glad jeg er i deg" hvorpå han svarte med et stort smil "Jeg er evig glad i deg", da. da må jeg inndrømme jeg hadde vært trygg på å si det! ...må indrømme jeg litt missunner deg situasjonen din... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 5. juni 2011 #18 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg sa det etter bare 4 dager (var helt spesielt, jeg har aldri gjort det så tidlig før) og han gjengjeldte det. Vi har vært sammen i flere år nå og venter barn sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 5. juni 2011 #19 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg visste at jeg elsket mannen min etter tre dager sammen, men ventet med å si det til etter ca 3 uker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #20 Del Skrevet 5. juni 2011 Ser jeg ikke er alene om å få sterke følelser fort. Er likevel redd for responsen hans, tenk om han løper sin vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå