Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nå har min HTC(som helt fra starten av vært syk) klikket helt.. Ikke kan jeg skrive mld fordi skjermen lever sitt eget liv. Ja, til og med sender deg mld uten at jeg vet det. Så det er virkelig på tide med en ny tlf..

Hvilken en av disse tre ville du ha valgt, og hvorfor?

HTC

Incredible S Black

Apple

iPhone 4 White 32GB

Samsung

i9000 Galaxy S

Ha en fortsatt fin dag!

-Amk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samsung definitivt. Fordi jeg ikke liker HTC og Apple, enkelt og greit. :fnise:

Neida, bror har den samsungen og den er helt fantastisk. Når den i tillegg har android hadde valget blitt enkelt for min del.

AnonymBruker
Skrevet

HTC

Incredible S Black

Vennene mine som har den er utrolig fornøyd(5 stk)

AnonymBruker
Skrevet

iPhone 4

Brukervennligheten, App Store, flott design, ...

Skrevet

Jeg har selv iphone 4 - så ja, jeg ville selvsagt valgt den jeg ;)

AnonymBruker
Skrevet

iPhone 4

Brukervennligheten, App Store, flott design, ...

Fjottis mobil,gammel, utdatert og utrolig stygg. Blir fort ødelagt og det er utrolig mange feil på den.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Når du er villig til å punge ut for en iPhone 4 White 32GB, så er valget opplagt: Samsung Galaxy S II.

Det er den beste mobiltelefonen nå, end of discussion. Det er den objektive sannheten. Edit: jeg har HTC Desire selv.

Edit 2: jeg skjønner at dere som sier iPhone 4, eller i beste fall HTC Incredible S, er fornøyd med telefonene deres. Men for å svare på hvilken telefon som er best så faller særlig iPhone 4 helt igjennom.

iPhone 4 begynner å bli utdatert og henger langt etter SGSII, den er en generasjon eldre. iPhone 4 kan sammenlignes med HTC Desire og fjorårets Samsung Galaxy S. Da kunne dette vært noe å diskutere.

Endret av DBM
Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med iphone4 og hadde valgt det igjen, selv om jeg vet andre telefoner har bedre specs. IPhone er telefonen alle måler seg opp mot, og vil "knuse" - rett og slett fordi den er trendsetteren og en supergod telefon.

Men: Vil du ha den teknisk beste telefonen er det nok Samsung galaxy 9000S II som gjelder akkurat nå.

Skrevet

jeg også er på jakt etter ny tlf.

er veldig glad i apple produkter, så har jo litt lyst på en Iphone, men hvis det blir aktuelt å kjøpe, så vile jeg anbefalle og vente til Iphone 5 kommer (selv om det er etter sommeren) i hvertfall for å se hva den kan tilby av både teknisk og desigmessig ;)

alternativt ville jeg valgt samsung galaxy 9000S ll. den slår bra igjennom på ganske mange tester. men er ikke så mye billigere enn en Iphone.

Uansett hvilken mobil enn har, så kan mann enten være kjempe flaksen, tlf holder seg lenge og bra. eller ha uflaks og få masse problemer, dette kommer ikke ann på merke, men på tlf induviduelt og brukeren.

Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med iphone4 og hadde valgt det igjen, selv om jeg vet andre telefoner har bedre specs. IPhone er telefonen alle måler seg opp mot, og vil "knuse" - rett og slett fordi den er trendsetteren og en supergod telefon.

Men: Vil du ha den teknisk beste telefonen er det nok Samsung galaxy 9000S II som gjelder akkurat nå.

Du ville fortsatt kjøpt en iPhone 4 nå, og begrunnelsen er at den er "trendsetteren"? Jeg begynner å mistenke at du jobber i Apple-systemet. iPhone 4 er ikke noen trendsetter. HTC Desire ble lansert før iPhone 4, og ble kåret til fjorårets beste mobiltelefon. Desire er også ganske utdatert.

Enda godt at du innrømmer at SGSII er den beste telefonen nå, ellers ville det vært litt bortkastet å diskutere det her med deg. Men fortsatt skremmende at du kunne valgt en iPhone 4 istedet.

jeg også er på jakt etter ny tlf.

er veldig glad i apple produkter, så har jo litt lyst på en Iphone, men hvis det blir aktuelt å kjøpe, så vile jeg anbefalle og vente til Iphone 5 kommer (selv om det er etter sommeren) i hvertfall for å se hva den kan tilby av både teknisk og desigmessig ;)

alternativt ville jeg valgt samsung galaxy 9000S ll. den slår bra igjennom på ganske mange tester. men er ikke så mye billigere enn en Iphone.

Hvis iPhone 5 skulle overgå SGSII, noe som er et stort hvis, så føler jeg meg trygg på at minst én av Samsung, HTC, evt LG eller SE, kommer opp med en telefon som overgår iPhone 5 igjen, før året er omme.

Så det nytter egentlig ikke å skulle vente, med mindre man med "sikkerhet" vet at den telefonen man venter på vil være så veldig revolusjonerende. Men du sier jo selv at du er glad i Apple :tongue:

SGSII er billigere enn iPhone 4 ja, forstå det den som kan, men da får du også en betydelig bedre telefon. Så det er ikke slik at "de er omtrent like dyre, og da er det ikke så viktig hvilken du velger".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skaffet meg Iphone i vinter, etter å ha vært skeptisk lenge! Og jeg har aldri vært mer fornøyd med en mobil :nigo:

Det finnes sikker andre gode, om ikke like gode mobiler som kan måle seg med Apple, MEN det finnes ikke noen som kan måle seg med musikkavspilleren iphone har. Jeg er super fornøyd, men tror jeg godt kunne valgt en annen mobil hadde det ikke vært for at jeg bruker mobilen mye til musikk!

Og jeg tviler sterkt på at en iphone går fortere i stykker/blir ødelagt enn andre mobiler! Det er en bruksgjenstand, men den tåler ikke å bli feks tråkket på, druknet i vann etc, og det gjør vel ikke så mange andre mobiltelefoner heller!

(Når det gjelder diskusjonen Iphone vs andre mobiltelefoner, er det alltid de som hater alle apple produkter vs de som liker dem. Det er både en smakssak og en økonomissak, Apple har dyrere produkter, og det er vel lett å hate det man ikke har råd til, men ingen kan nekte for at Apple har hatt en suksess som ingen andre kan måle seg med, verken når det kommer til mobil, musikkavspillere, etc!)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det finnes sikker andre gode, om ikke like gode mobiler som kan måle seg med Apple, MEN det finnes ikke noen som kan måle seg med musikkavspilleren iphone har. Jeg er super fornøyd, men tror jeg godt kunne valgt en annen mobil hadde det ikke vært for at jeg bruker mobilen mye til musikk!

Det var en særdeles dristig påstand. Hva er det du har testet ut, og sammenligner med?

(Når det gjelder diskusjonen Iphone vs andre mobiltelefoner, er det alltid de som hater alle apple produkter vs de som liker dem. Det er både en smakssak og en økonomissak, Apple har dyrere produkter, og det er vel lett å hate det man ikke har råd til, men ingen kan nekte for at Apple har hatt en suksess som ingen andre kan måle seg med, verken når det kommer til mobil, musikkavspillere, etc!)

Lett å hate det man ikke har råd til? Jeg ser ikke helt hvorfor man skal ta seg råd til å kjøpe et dårligere produkt. Apple er gode på å drive butikk, men leverer verken de beste telefonene eller de beste mp3-spillerne (i hvert fall ikke da de første iPod-modellene kom, nå følger jeg ikke like mye med).

Jeg ville valgt HTC av de 3.

Av de tre, så er det helt opplagt at HTC er best. Men TS har tatt med feil Galaxy-modell :)

Endret av DBM
AnonymBruker
Skrevet

Det var en særdeles dristig påstand. Hva er det du har testet ut, og sammenligner med?

Det var da svært til aggresjon fra din side! ;)

Da familie og venner har både nye HTC mobiler og Samsung mobiler, som jeg har fått lov til å se på, så kan jeg trygt uttale meg om dette. ;)

Få deg et liv du kjære dbm, det er bare deg selv du sloss mot her inne i denne "kampen" om hvilken mobil som er best. TS spurte om råd, ikke en lang utredning fra en datanerd som heller burde bruke tiden sin i virkeligheten enn inne på et lite forum ;)

• Liker 3
Gjest Mauna Lee
Skrevet

Jeg ser at du ikke har tatt med xperia mini pro, og det sjønner jeg godt. Min var kjempebra i starten, men nå er den helt håpløs. Treig som fy (og jeg laster knapt ned ting), elendig batterilevetid, skjerm som tuller, håpløs på anrop. Det jeg har lært er å heller velge en bittelitt eldre telefon som folk kanksje har testet et år og som de fortsatt er fornøyd med.

Jeg er forresten kjempemisunnelig på samboers iphone 4, men det er nok fordi jeg har satt android litt i halsen etter den dårlige opplevelsen med min xperia.

Skrevet

Jeg har Iphone 4 selv, og er kjempe fornøyd med den =)

• Liker 1
Skrevet

Det var da svært til aggresjon fra din side! ;)

Da familie og venner har både nye HTC mobiler og Samsung mobiler, som jeg har fått lov til å se på, så kan jeg trygt uttale meg om dette. ;)

Få deg et liv du kjære dbm, det er bare deg selv du sloss mot her inne i denne "kampen" om hvilken mobil som er best. TS spurte om råd, ikke en lang utredning fra en datanerd som heller burde bruke tiden sin i virkeligheten enn inne på et lite forum ;)

Haha, morsomt at du kaller meg aggressiv, du som må ty til personangrep fordi det skorter på teknisk innsikt :biggrin:

Og det hadde da vært fint om du kunne skrive med ditt eget nick, og ikke skjule deg bak AB, feig som du er.

Hvis du er redd for at jeg ikke har noe liv utenom å diskutere her inne, så hadde det ikke skadet å se over historikken min. Den sier litt over tre innlegg per dag. Kom opp med noe bedre neste gang :glare:

Gjest Heloise
Skrevet

TS spurte om råd, ikke en lang utredning fra en datanerd som heller burde bruke tiden sin i virkeligheten enn inne på et lite forum ;)

Det er i situasjoner som når jeg trenger ny mobil eller PC eller andre duppeditter at i hvertfall jeg vil ha detaljerte og gode svar fra "datanerder" som kan en god del om nettopp dette.

Når jeg skal ha meg ny mobil skal jeg poste her og håper at "datanerdene" svarer :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

iPhone 4 :rodmer:

MEN, det er ikke lenge til iPhone 5 kommer, så hvis du vurderer iPhone ville jeg ha ventet.

Personlig hadde jeg ikke vurdert noen andre alternativer. Jeg elsker iPhonen min, og har hatt iPhone i 2-3 år nå. Kunne aldri tenkt meg å bytte telefon.

Endret av antibac
  • Liker 1
Skrevet

Hvis iPhone 5 skulle overgå SGSII, noe som er et stort hvis, så føler jeg meg trygg på at minst én av Samsung, HTC, evt LG eller SE, kommer opp med en telefon som overgår iPhone 5 igjen, før året er omme.

Så det nytter egentlig ikke å skulle vente, med mindre man med "sikkerhet" vet at den telefonen man venter på vil være så veldig revolusjonerende. Men du sier jo selv at du er glad i Apple :tongue:

SGSII er billigere enn iPhone 4 ja, forstå det den som kan, men da får du også en betydelig bedre telefon. Så det er ikke slik at "de er omtrent like dyre, og da er det ikke så viktig hvilken du velger".

Synes du kommer med mange gode innspill, DBM! :)

Ts, jeg ville ikke valgt noen av de mobilene du har listet opp her ... Men som det har blitt nevnt andre steder i denne tråden tror jeg at du har skrevet feil Galaxy-modell :gjeiper: Hvis det så er tilfellet, så synes jeg absolutt at du skal gå for SGSII. Selv har jeg den eldre modellen, og jeg er storfornøyd. Den har ikke sviktet meg en eneste gang, og jeg bruker den mye (både i jobbsammenheng og privat) ;)

Men det spørs litt hva slags spesifikasjoner du ønsker også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...