Gå til innhold

Kan tatoveringer være sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det slik at tatoveringer er vanlig eller i mote. Alle driver å tar eller har det. Finner dere tatoveringer sexy? Og hvis dere gjør det.. hvorfor og hvor stor mener dere en burde ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes tattoveringer er sinnsykt sexy.. Kjæresten min har tattovert hele overkroppen, og jeg elsker det:-)

Er vel med tattoveringer som alt annet,, smaken er som baken:-)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jag synes det är sexy om det är en fin tanke bakom. Folk som tatuerar sig bara för att det är snyggt har jag inte mycket till övers för! :fnise: Det ska vara en bra historia bakom!

Edit: Vad motivet är och hur stor den är spelar mindre roll om anledningen är bra.

Endret av LetThemEatCake
Skrevet

Tatoveringar er jo noko av det mest sexy som finst.

Elskar menn med mange og store tatoveringar.

Sjølv har eg to, og fleire skal det bli!

Skrevet

Ja, det kan det. Eller, det er. Så lenge det er noe fint noe. Både 0,1,2 og kanskje 5 kan være sexy. Men selv synes jeg ikke det er så veldig pent med de som har hele armen med så mye at man ikke en gang ser hva det er. Best å spre det litt.

Men vær så snill, ikke ta fordi det er mote, ta fordi du selv virkelig vil ha det.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg synes tatoveringer er ganske hot :jepp::rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det er direkte sexy, men hvis det ligger en mening bak så er det ikke noe som plager meg. Er noe helt annet hvis det er snakk om tramp stamp; da er det bare patetisk.

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke uttale meg om mannfolka, men på kvinner er tattiser hærverk. Ren og frisk kvinnehud er noe av det deiligste som finns, og et skjønnhetstegn.

Tror mange menn liker dama på tross av at hun har ødelagt huden sin - ikke på grunn av det. Men, når kvinner tror at det de selv tenner på ved menn er sexy for menn, så er det jo ikke rart kvinner tror det å få andre kvinner til å tenne på dem er det samme som at menn gjør det.

Ikke det at der ikke finns menn som er tattisfetishister. Men jeg tror for de fleste er kvinnehud penest som hud, uten blekkstreker med økt hudkreftfare.

Og det paradokse i det hele er at alle tatoverer seg for å vise at de er individuell.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes tatoveringer er det minst sexy som finnes. 100% turnoff.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes tatoveringer er kjempestygt, uansett. Har tilgode å se noen som faktisk blir mer attraktiv med tatovering.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes også at tatoveringer er turn off. Unødvendig rett og slett. Joda, noen "kler" dem, men kunne ikke falle meg inn å ta en selv. Hva andre gjør med deres kropp bryr meg et visst sted, men pent er det slett ikke i mine øyne.

Endret av _Snusken_
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

En fyr blir lettere usexy enn sexy med en tatovering, jeg er skikkelig kresen når det kommer til motiv. Det finnes så sinnsykt mange stygge tatoveringer, iallefall på gutter/menn på min egen alder.

En flott tatovering kan absolutt være vakkert, men hvis jeg ikke synes fyren er sexy fra før, så blir han ikke det bare på grunn av litt kroppskunst heller.

Selv kommer jeg nok ikke til å ta tatovering tror jeg. Mest fordi jeg er altfor vingelet og klarer aldri å finne et motiv jeg kan se for meg at jeg vil ha på kroppen resten av livet.

Skrevet

Tattoveringer KAN være sexy, ja. Mine er definitivt IKKE sexy :fnise:

Skrevet

Har ganske store tatoveringer. Samboen syns ikke noe om dem i det hele tatt,men likte meg på tross av det. Man ser vel forbi det som med dårlig/forskjellig klessmak for eks. Men jeg kan dekke dem til og gjør det i anledninger det ikke passer seg,som 17 mai,bryllup osv. Han har ingen tatoveringer selv. Og jeg syns de fleste menn er hottest uten faktisk:)

Skrevet

Jeg har inntrykk av at folk uten tatoveringer til envher tid går rundt og tenker at det er en motesak :gjeiper:

Men for å svare på spørsmålet: Ja, jeg synes tatoveringer kan være meget sexy! På begge kjønn. Men det finnes helt klart også mange særdeles usexy tatoveringer i verden...

• Liker 3
Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Tatoveringer er ikke nødvendigvis sexy. Jeg kan synes en uten tatovering er like hot som en med tatovering. Og som Raindrops sa: er han ikke sexy fra før av kommer jeg ikke til å synes han er sexy på grunn av tatoveringen.

Nå har jeg en tatovering selv, og om jeg ikke blir mer sexy synes jeg i hvert fall den blir et positivt blikkfang for det andre kjønn :fnise:

Skrevet

Nei, nei og atter nei! Er det en ting som er turn-off så er det tatoveringer :P Dette syns jeg fordi de fleste gutter jeg har sett som har tattis, de har av dyr eller andre merkelige ting. Men om det er en kul tattis er det litt mer turn-on. Så kommer ann på hvordan tatoveringen er, og hvor den er, og hvor mange det er.

Har sett ett par forjævelige i mitt liv, og det er sikkelig turn off..

En med bilde av en katt ?! En med drage? En med bjørn?

Ser ikke noe sexy i det gitt!

• Liker 1
Skrevet

jeg synes ikke tatoveringer er sexy. jeg tok ikke tatovering for å bli sexy. tatovering på en mann er verken en turn-on eller turn-off for min del.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes bare menn kler tatoveringer. De kler dem bare hvis de har fin/muskuløs kropp fordi tatoveringen fremhever kroppen eller kroppdelen.. Synes det er stygt hvis en mann f.eks har en stor tatovering på en dvask overarm.

Kvinner kler ikke tatoveringer fordi en kvinne bør være og kler best å være lytefri. Synes nesten uten unntak at tatoverininger på kvinner er harry.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...