Gjest BabyBlue Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 11 desember bestilte jeg en hårkur fra lookfantastic, og det har ENNÅ ikke dumpet ned i postkassa mi. Når jeg bestiller fra andre sider tar det bare litt over en uke, men lookfantastic tar jo evig med tid. Har jeg blitt lurt, eller tar det virkelig så lang tid? Flere enn meg som har måttet vente lenge på produkter fra lookfantastic?
himla Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 jeg har ventet på en primer som jeg bestilte 6 desember.. under 200kr grensen var den og!
Gjest BabyBlue Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 posten, juletider, alt er vel som vanlig. Ja, regner med det Håper det i hvert fall. Huff, blir så frustrert! Hadde liksom gledet meg til å pleie håret mitt. Himla: Si i fra om du får primeren din i nærmeste fremtid :gjeiper: Mitt var også under 200, så...
himla Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 jeg skal si ifra! hadde så lyst å få primeren før jul.. jaja
Gjest BabyBlue Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 jeg skal si ifra! hadde så lyst å få primeren før jul.. jaja Hårkuren hadde også vært fin til jul, men jaja Skal si ifra når hårkuren dukker opp
DiorCherie Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Jeg bestilte 6 des, enda ikke fått shampoen min
Gjest BabyBlue Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Jeg bestilte 6 des, enda ikke fått shampoen min Da er jeg overbevist om at det er pga. juletidene :gjeiper:
*appifany* Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 Oh no. Jeg bestilte i kveld, lurer på når den dukker opp...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Det har ikke noe med posten å gjøre, men derimot med snøkaoset i Europa nå før jul som forårsaket at flere flyplasser (spesielt hardt rammet var Heathrow i England) ble stengt pga. snøen. Derfor er alle forsendelser i des. forsinket fra lookfantastic.com. Posten i Norge var ferdig med julerushet på julaften. Mener det stod noe om dette på nettsidene til lookfantastic, det stod i hvert fall en beklagelse om forsinkelser til innenlandskunder der, og da må det jo også gjelde kunder utenfor England. Pakkene kommer nok snart, fikk en annen pakke fra asos.com som nesten har tatt en mnd. her om dagen, så de dukker nok opp om litt! Mvh. postansatt som også venter på hårprodukter fra lookfantastic.
Gjest BabyBlue Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 Tuuuusen takk AB, kjempesnilt av deg å informere om dette =) Er som sett ikke den eneste som stusset på den lange leveringstiden
himla Skrevet 2. januar 2011 #13 Skrevet 2. januar 2011 godt det var en logisk forklaring, da er det bare å smørje seg med tolmodighet da
Gjest BabyBlue Skrevet 3. januar 2011 #15 Skrevet 3. januar 2011 Åhh... da håper jeg hårkuren min er rett rundt hjørnet : p
DiorCherie Skrevet 11. januar 2011 #16 Skrevet 11. januar 2011 Åhh... da håper jeg hårkuren min er rett rundt hjørnet : p Fått den? Jeg fikk shampooen for en uke siden :-)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #17 Skrevet 11. januar 2011 Jeg bestilte noe i mars 2010. Har enda ikke fått den og har sendt sikkert 20 mail til kundeservice uten at de har svart tilbake en eneste gang. Så jeg skal aldri handle derifra igjen...
*appifany* Skrevet 12. januar 2011 #18 Skrevet 12. januar 2011 Jeg bestilte noe i mars 2010. Har enda ikke fått den og har sendt sikkert 20 mail til kundeservice uten at de har svart tilbake en eneste gang. Så jeg skal aldri handle derifra igjen... Jøss, jeg har utelukkende opplevd feelunique som meget serviceinnstilt. Merkelig.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #19 Skrevet 12. januar 2011 Jøss, jeg har utelukkende opplevd feelunique som meget serviceinnstilt. Merkelig. Men så handler dette om lookfantastic da.
*appifany* Skrevet 12. januar 2011 #20 Skrevet 12. januar 2011 Men så handler dette om lookfantastic da. Haha! Liiiitt trøtt i går/ i dag kanskje. ..mmeeenn for å svare på det det faktisk var spørsmål om da, så har jeg kun vært i kontakt med de en gang, og det er leenge siden(2-3 år sikkert). De svarte da, men det tok sin tid husker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå