Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har i mange år egentlig, hatt masse svarte porer på nesa, og også på haka. Jeg klemmer og klemmer, og klarer å "tømme" noen, men så bare kommer de igjen og igjen. Jeg synes de er fryktelig irriterende, stygge, og de plager meg veldig. Finnes det noen tips på hva jeg kan gjøre/bruke på disse for å faktisk få de vekk? Kan legge til at jeg til daglig bruker Exuviance i ansiktet.
Gjest fireflies Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Jeg lurer på det samme. Finnes det egentlig noen produkter som gjør at man blir kvitt dette?
Gjest Micka Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg gikk til hudpleier for å få dem klemt ut. Der sa hudlpleieren at det blir bare verre hvis man klemmer ut selv, og ble anbefalt å gå hver andre måned. Det skal jeg gjøre, for jeg ble veldig fornøyd med resultatet etter besøket. Ellers, det som minsker porene miner er å bruke et renseprodukt med salicylsyre. Og husk, ved anskitskrem må det aldri være mineralolje eller parabener i. Dette tilstopper porene. + unngå sukkerholdig mat i størst mulig grad.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har lest flere steder at om man får en hudpleier til å klemme ut disse sorte blir det verre, akkurat som med kviser og dyprens, men det stemmer kanskje ikke? Hvor mye koster det sånn ca å få slik behandling?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har lest flere steder at om man får en hudpleier til å klemme ut disse sorte blir det verre, akkurat som med kviser og dyprens, men det stemmer kanskje ikke? Hvor mye koster det sånn ca å få slik behandling?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 har en sånn svartprikket nese jeg også,lei av å klemme til ingen nytte hver dag,mange av de sitter dypt også og lar seg ikke klemme.
Mari90 Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har hatt en god del av disse på nesa i alle år, selv om andre typer kviser ble bedre med medisin og kremer, har de aldri forsvunnet.. helt til jeg prøvde Biore Pore Strips i starten av året! SYYYKT hvor mye drit som kom ut med det første "plasteret"! (aaue...) gjorde det kanskje 4-5 ganger til når det trengtes... gikk så på en glykolsyre-kur pga kviser og arr. til vanlig bruker MD formulations' face and body scrub annenhver dusj (ca hver 4. dag), og MD's clearing complex masque en gang i uken... og nesa mi er helt fri for svarte prikker :O den er myk og ikke "ruglete" som den var før, og jeg har sluttet å bruke Biore strips, for det er ikke noe å dra ut lenger:D så dette har vært min oppskrift på suksess, håper du finner din
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har hatt en god del av disse på nesa i alle år, selv om andre typer kviser ble bedre med medisin og kremer, har de aldri forsvunnet.. helt til jeg prøvde Biore Pore Strips i starten av året! SYYYKT hvor mye drit som kom ut med det første "plasteret"! (aaue...) gjorde det kanskje 4-5 ganger til når det trengtes... gikk så på en glykolsyre-kur pga kviser og arr. til vanlig bruker MD formulations' face and body scrub annenhver dusj (ca hver 4. dag), og MD's clearing complex masque en gang i uken... og nesa mi er helt fri for svarte prikker :O den er myk og ikke "ruglete" som den var før, og jeg har sluttet å bruke Biore strips, for det er ikke noe å dra ut lenger:D så dette har vært min oppskrift på suksess, håper du finner din Hvor kjøpte du biore pore strips da?
venus_ Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 Hvor kjøpte du biore pore strips da? Du kan kjøpe de på ebay
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Får man kjøpt dem i butikken også, eller må man på nett?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Du kan kjøpe de på ebay Jeg kjøpte dette på ebay nettopp, da jeg leste denne tråden, håper det funker Kostet 25-30,- kr ca, for 10 sånne "plaster" inkl. frakt, var jo rimelig også
venus_ Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Får man kjøpt dem i butikken også, eller må man på nett? Tror ikke du får de i butikker i Norge nei.
Gjest goodtwin Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 litt inspirert av denne tråden kjøpte jeg også sånne biorestrips på ebay. De kom i posten i dag, så herved erklærer jeg min kamp mot å bli kvitt svarte prikker på nesa startet! =)
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #14 Skrevet 18. juni 2010 Ok, ikke glem å melde ifra hvordan resultatene blir! Hvis de funker, så kjøper jeg kanskje òg sånne..
sophiaM Skrevet 18. juni 2010 #15 Skrevet 18. juni 2010 (endret) Noen som merket noen forbedring med deBiorestripsene ? Ble littnysgjerrig her nå Endret 21. juni 2010 av sophiaM
Gjest goodtwin Skrevet 1. juli 2010 #16 Skrevet 1. juli 2010 Jeg skal innrømme at det ikke er en står forbedring enda. Frykter at de driver å kommer tilbake igjen. Men det er veldig fasinerende å dra plasteret av nesa å se alt gugget som følger med! Kanskje det blir bedre etterhvert? Ting tar jo tid...
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #17 Skrevet 1. juli 2010 Jeg får alltid masse svartr prikker på nesa i på kinnene ved nesa når jeg spiser mye usundt. Men når jeg spiser helt sundt så går det alltid bort. Men det er ikke lett, så noen ganger spiser jeg feil, og da kommer det med en gang ...
Juna Skrevet 1. juli 2010 #18 Skrevet 1. juli 2010 åh jeg sliter også med dette... hater det...! går aldri vekk
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #19 Skrevet 13. juli 2010 JEg ble fristet og kjøpte strips, og er positivt overrasket! De tok masse gørr på hake og nese, skal bare kjøpe flere strips før jeg prøver det på kinn og panne! Og så er jeg spent på hvor lenge det går før gørra er tilbake....... vi ser!
Sushi Skrevet 13. juli 2010 #20 Skrevet 13. juli 2010 Nå måtte jo bare jeg også bestille sånne strips. Håper de funker bedre enn andre strips jeg har prøvd! Har slitt med dette problemet i årevis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå