Gjest goodtwin Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Selv syns jeg kyllingfileten til firstprice som selges på kiwi er kjempegod, og så billig da. Firstpricemelkesjokoladen er sikkert ikke så sunn, men kjempegod! (Og når man unner seg sjokolade er det jo ikke meningen at den skal være sunn heller ) Jeg syns også hvitløksbaguettene til firstprice er fantastiske! Noen flere smarte tips om slike "billigprodukter" dere synes fungerer, evt skrekk og advarsel om "billigprodukter" man bør holde seg langt unna? Hvorfor leve dyrt når man kan leve billig om man er fattig student (og yeye, når man er fattig student burde man sikkert kjøpe havregryn istedenfor hvitløksbaguetter og melkesjokolade, men fattige studenter må jo få lov til å kose seg litt de og.... spesielt når det er billig)
Virreliten Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Euroshoppers Pommes frites - faktisk bedre enn mange av dem som koster 3gangern mer.
thirteen Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Med untak av bacon og enkelte kjøttprodukter handler jeg bestandig det billigste produktet. First price tamponger f.eks, helt grei kvalitet og 1/4 av prisen på OB.
rosaprosa Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Pølser er vel det eneste jeg skygger banen for når det kommer til billigvariantene. De er ikke mye gode!!!
Fortunatus Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Billigosten synes jeg heller ikke er god (men så er ikke jeg så glad i ost i utgangspunktet). Men jeg synes billig-tortillasene er gode, sammen med billigsalsa, dopapir og hvitløksbaguetter. Sei og torskefilet handler jeg alltid fra billigmerker og de smaker kjempegodt
estrella Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 First Price sin leverpostei er god. I tillegg er det lite karbohydrater (jada, jeg er lavkarbofreak). Kyllingfileten til first price er også bra, som nevnt over. Vi kjøper også bacon, egg som er first price, det er ikke alltid vi har flaks med baconet, men vanligvis er det grei smak på dem begge. Ica pleier å selge kjøtt som går ut samme dag eller dagen etter på halv pris, som er veldig greit for oss som lever på kjøtt og grønnsaker og som i tillegg er studenter Da kjøper vi så mye vi har råd til og som vi har plass til (har kun to skuffer fryseboks, så det er jo minimalt med hvor mye kjøtt vi får inni der....)
Annie19 Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Einig med kyllingfileten! I tillegg likar eg torskefiletane, tunfisk på boks, begera med cherrytomatar og sopp, makrell i tomat og faktisk pizzaen. Er derimot ikkje så veldig glad i dopapiret.
Amys Skrevet 22. mai 2010 #8 Skrevet 22. mai 2010 Firstprice: Hvitløksbaguettene og pastaen er god, Den ferdigstekte kyllingen er direkte fæl. Baconet er greit nok men inneholder såpass mye vann at jeg tror ikke det egnetlig er billig i forhold til andre ting. Gulosten og melkesjokoladen er spiselig men ikke direkte godt. Landlord: Jasminrisen er god
Kirby Skrevet 22. mai 2010 #9 Skrevet 22. mai 2010 Euroshopper: Juice, sjokolade og cookies Firstprice: Kyllingkjøttdeigen syns jeg er helt grei, tacosausen deres er den beste jeg vet om, hvitløksbaguettene er bra, bananene er som regel bra, servelaten er grei, osten er også helt ok så lenge en bruker den smeltet eller i annen mat. Kjøper ikke såpe osv., innbiller meg at den tørker ut noe inni *...
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #10 Skrevet 22. mai 2010 Kilosposene med fryst brokkoli fra euroshopper er supre.
stjernekyss Skrevet 22. mai 2010 #11 Skrevet 22. mai 2010 Jeg synes egentlig det meste jeg har prøvd av billigproduktene er bra. Flintsteken til Firstprice er kjempegod! Men dopapiret? ELENDIG!!!
Virreliten Skrevet 22. mai 2010 #12 Skrevet 22. mai 2010 First Price makrell i tomat er fullstendig uspiselig. Hvitløksbaguettene er gode.
påtuppa Skrevet 22. mai 2010 #13 Skrevet 22. mai 2010 Jeg liker ikke first price sin fiskepudding eller dopapiret.
Anglofil Skrevet 22. mai 2010 #14 Skrevet 22. mai 2010 (endret) Synes i grunn mesteparten av First Price-produktene er gode. Jeg som går på lavkarbo benytter meg mye av kyllingfilétene, osten (kjenner virkelig ikke forskjell til annen ost), kjøttdeigen, skinken og Cola Free. Kjæresten liker i tillegg til det jeg har nevt over kneipen, bringebærsyltetøyet, fiskegratengen, pasta, ris, pastasausen, sweet and sour-saus, fersk pizza, grill- og weinerpølsene, sjokoladen, det meste av snacksen (potetgull osv), fiskepuddingen, I tillegg bruker vi også toalett- og tørkepapiret, samt oppvaskmiddelet, såpen og renseservietter fra First Price. Synes First er kjempebra jeg. Mvh Yvonne Endret 22. mai 2010 av Yvonne
Strenge Frk.Gerd Skrevet 22. mai 2010 #15 Skrevet 22. mai 2010 Lever på firstprice produkter hehe! Synes mye de har er helt supert..Benytter meg kun av first price kjøtt, som kyllingfileten, kotelettene, baconet.. Og egg, pålegg.. you name it! Synes alt er helt fint.
Amys Skrevet 22. mai 2010 #16 Skrevet 22. mai 2010 Glemte av first price entrecote Helt grei, men ikke så veldig mye billigere enn annen entrecote.
Kamikatze Skrevet 22. mai 2010 #17 Skrevet 22. mai 2010 Er derimot ikkje så veldig glad i dopapiret. Enig. Det smaker så - grandiosa, liksom...
Annie19 Skrevet 22. mai 2010 #18 Skrevet 22. mai 2010 Enig. Det smaker så - grandiosa, liksom... Ja, ikkje sant? Og så blir det så lett svidd når ein skal steike det. Hehe, kunne kanskje formulert meg litt annleis
fink Skrevet 22. mai 2010 #19 Skrevet 22. mai 2010 For en smart tråd! I alle fall for oss studenter Har ikke prøvd så veldig mange first price-varer enda,men er veldig glad i bomullspadsene
Gjest Jente1990:) Skrevet 22. mai 2010 #20 Skrevet 22. mai 2010 Jeg liker ikke det sjokolade pulveret som man blander i melken. Den vil liksom ikke blande seg ut uansett hvor mye jeg rører. Blir bare klumpete og fælt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå