Gå til innhold

Hva er det folk putter i seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste lagt merke til en lukt når jeg har gått bak folk eller noen har gått forbi meg. Skikkelig ille prompelukt! Råttent egg eller melk liksom. Sto bak noen i kø for en stund siden og, noen har nok vært uheldig og sluppet en. Det er ikke hele tiden intenst, men det er slik at jeg kjenner den råttne lukta. 

Anonymkode: de9ba...8cb

• Liker 1
Skrevet

Det har jo blitt en motesak å kutte kraftig i kjøttforbruket til fordel for allslags merkelig vegetarkost. Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? 

Anonymkode: bee7e...33f

• Liker 3
Skrevet

Dårlig med stell av underliv og rompe?  Rare ting de har spist og lukta kommer ut med svette? 

Eller HAR de rett og slett prompa? Rar mat setter en ekstra spiss på den lukta og, vet du. 😉

• Liker 1
Gjest Spiderman
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i det siste lagt merke til en lukt når jeg har gått bak folk eller noen har gått forbi meg. Skikkelig ille prompelukt! Råttent egg eller melk liksom. Sto bak noen i kø for en stund siden og, noen har nok vært uheldig og sluppet en. Det er ikke hele tiden intenst, men det er slik at jeg kjenner den råttne lukta. 

Du skal være prippen for å gå rundt å kritisere andres fiselukt.  

Kjenner du deg igjen her?

https://www.youtube.com/watch?v=TMTkedIUX8U

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den som fisen først blir var, han er fisens rette far. 

Anonymkode: cc37b...8f5

• Liker 7
Skrevet

Kanskje de faktisk har spist (for eksempel) speilegg og ett par glass melk til frokost eller noe ?

Dette kan muligens gi ein litt spesiell lukt, dersom man slipper ein liten promp...

Anonymkode: 2b668...ac3

Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den som fisen først blir var, han er fisens rette far. 

Anonymkode: cc37b...8f5

Den som sier dette etter, den er fisens rette fetter. :opplyser: 

Skrevet

Det kan være så enkelt som at de har spist noe man ikke tåler. 

Anonymkode: 780d7...fd7

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet
Et øyeblikk siden, incognita skrev:

Den som sier dette etter, den er fisens rette fetter. :opplyser: 

Og den som sa disse ord, er fisens rette mor

(Og den som fisen feis og intet ante, det er fisens rette tante) :fnise:

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lafemmemauvaise skrev:

Og den som sa disse ord, er fisens rette mor

(Og den som fisen feis og intet ante, det er fisens rette tante) :fnise:

:ler: 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jo blitt en motesak å kutte kraftig i kjøttforbruket til fordel for allslags merkelig vegetarkost. Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? 

Ts her. Jeg er nesten veganer. Og spider rødbetbiffer og slik merkelig vegetarkost som du sier. En sjelden gang iblant kan jeg spise kjøtt. Det er motsatt av du skriver her. Jeg er nesten ikke oppblåst, fiser noe særlig eller plages med vonde lukter etter proping. Blir det derimot mye melk, lukter det jævlig! Så derfor, drikker jeg Oatly f.eks istedetfor melk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tilbringer endel tid i fjerne østen, og spiser alle slags rar mat. Der har jeg aldri trøbbel med magen, mens i Norge med såkalt normal mat derimot... 

Skrevet
Den 18. januar 2016 at 13.48, AnonymBruker skrev:

Motesak å begynne å ta vare på egen helse? Som om det er en negativ ting?

• Liker 2
Skrevet

Mange som sliter med halsbetennelse for tiden, det kan jo lukte råttent

Skrevet

Vi får begynne å drikke Chanel no5 til frokost, slik at ts ikke besvimer av fiselukten når man må slippe en

Anonymkode: ec3b0...456

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Kanskje de har spilt Bean Boozled :fnise:

Gjest cheshirecat
Skrevet

Trodde denne tråden skulle handle om kosthold... KG slutter aldri å overraske. Uansett; har aldri hatt dette problemet, sikker på at det ikke er du sjøl som siver litt..? 

Skrevet

Den 18. januar 2016 at 13.45, AnonymBruker skrev:

Hva er det folk putter i seg?

Jeg har også lurt på dette en stund, men av andre grunner enn ts. Jeg har lagt merke til at nesten annen hver reklame på tv (da spesielt om våren/sommeren) er en eller annen yoghurt/frokostblanding eller et kosttilskudd som skal "bedre fordøyelsen" eller "gjenopprette balanse i tarmen". Derfor spør jeg som TS: hva er det folk putter i seg som gjør at de får et så  ubrukelig tarmsystem?

Anonymkode: f46f1...2f3

• Liker 2
Skrevet

Tipper det er du som har spist bønner, erter og bananer til frokost med masse sære krydder på, og makrell i tomat og egg med et glass melk til lunsj, og glemt å pusse tennene. Så feis du og innåndet din fis og din ånde på samme tid, stygt å beskylde sidemannen for slike ting vet du. 

Anonymkode: 14aca...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...