AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #1 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har i det siste lagt merke til en lukt når jeg har gått bak folk eller noen har gått forbi meg. Skikkelig ille prompelukt! Råttent egg eller melk liksom. Sto bak noen i kø for en stund siden og, noen har nok vært uheldig og sluppet en. Det er ikke hele tiden intenst, men det er slik at jeg kjenner den råttne lukta. Anonymkode: de9ba...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Det har jo blitt en motesak å kutte kraftig i kjøttforbruket til fordel for allslags merkelig vegetarkost. Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? Anonymkode: bee7e...33f 3
Jerry Lee Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Dårlig med stell av underliv og rompe? Rare ting de har spist og lukta kommer ut med svette? Eller HAR de rett og slett prompa? Rar mat setter en ekstra spiss på den lukta og, vet du. 😉 1
Gjest Spiderman Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i det siste lagt merke til en lukt når jeg har gått bak folk eller noen har gått forbi meg. Skikkelig ille prompelukt! Råttent egg eller melk liksom. Sto bak noen i kø for en stund siden og, noen har nok vært uheldig og sluppet en. Det er ikke hele tiden intenst, men det er slik at jeg kjenner den råttne lukta. Anonymkode: de9ba...8cb Du skal være prippen for å gå rundt å kritisere andres fiselukt. Kjenner du deg igjen her? https://www.youtube.com/watch?v=TMTkedIUX8U
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i det siste lagt merke til en lukt når jeg har gått bak folk eller noen har gått forbi meg. Skikkelig ille prompelukt! Råttent egg eller melk liksom. Sto bak noen i kø for en stund siden og, noen har nok vært uheldig og sluppet en. Det er ikke hele tiden intenst, men det er slik at jeg kjenner den råttne lukta. Anonymkode: de9ba...8cb Den som fisen først blir var, han er fisens rette far. Anonymkode: cc37b...8f5 7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje de faktisk har spist (for eksempel) speilegg og ett par glass melk til frokost eller noe ? Dette kan muligens gi ein litt spesiell lukt, dersom man slipper ein liten promp... Anonymkode: 2b668...ac3
Gjest incognita Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den som fisen først blir var, han er fisens rette far. Anonymkode: cc37b...8f5 Den som sier dette etter, den er fisens rette fetter.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #8 Skrevet 18. januar 2016 Det kan være så enkelt som at de har spist noe man ikke tåler. Anonymkode: 780d7...fd7 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Den som sier dette etter, den er fisens rette fetter. Og den som sa disse ord, er fisens rette mor (Og den som fisen feis og intet ante, det er fisens rette tante)
Gjest incognita Skrevet 18. januar 2016 #10 Skrevet 18. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lafemmemauvaise skrev: Og den som sa disse ord, er fisens rette mor (Og den som fisen feis og intet ante, det er fisens rette tante)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #11 Skrevet 18. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jo blitt en motesak å kutte kraftig i kjøttforbruket til fordel for allslags merkelig vegetarkost. Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? Anonymkode: bee7e...33f Ts her. Jeg er nesten veganer. Og spider rødbetbiffer og slik merkelig vegetarkost som du sier. En sjelden gang iblant kan jeg spise kjøtt. Det er motsatt av du skriver her. Jeg er nesten ikke oppblåst, fiser noe særlig eller plages med vonde lukter etter proping. Blir det derimot mye melk, lukter det jævlig! Så derfor, drikker jeg Oatly f.eks istedetfor melk. Anonymkode: de9ba...8cb 1
stan Skrevet 18. januar 2016 #12 Skrevet 18. januar 2016 Jeg tilbringer endel tid i fjerne østen, og spiser alle slags rar mat. Der har jeg aldri trøbbel med magen, mens i Norge med såkalt normal mat derimot...
Blod Skrevet 19. januar 2016 #13 Skrevet 19. januar 2016 Den 18. januar 2016 at 13.48, AnonymBruker skrev: Det har jo blitt en motesak å kutte kraftig i kjøttforbruket til fordel for allslags merkelig vegetarkost. Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? Anonymkode: bee7e...33f Motesak å begynne å ta vare på egen helse? Som om det er en negativ ting? 2
Olive_North Skrevet 19. januar 2016 #14 Skrevet 19. januar 2016 Mange som sliter med halsbetennelse for tiden, det kan jo lukte råttent
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #15 Skrevet 19. januar 2016 Vi får begynne å drikke Chanel no5 til frokost, slik at ts ikke besvimer av fiselukten når man må slippe en Anonymkode: ec3b0...456 3
Gjest cheshirecat Skrevet 19. januar 2016 #17 Skrevet 19. januar 2016 Trodde denne tråden skulle handle om kosthold... KG slutter aldri å overraske. Uansett; har aldri hatt dette problemet, sikker på at det ikke er du sjøl som siver litt..?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #18 Skrevet 19. januar 2016 Den 18. januar 2016 at 13.45, AnonymBruker skrev: Hva er det folk putter i seg? Anonymkode: de9ba...8cb Jeg har også lurt på dette en stund, men av andre grunner enn ts. Jeg har lagt merke til at nesten annen hver reklame på tv (da spesielt om våren/sommeren) er en eller annen yoghurt/frokostblanding eller et kosttilskudd som skal "bedre fordøyelsen" eller "gjenopprette balanse i tarmen". Derfor spør jeg som TS: hva er det folk putter i seg som gjør at de får et så ubrukelig tarmsystem? Anonymkode: f46f1...2f3 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #19 Skrevet 19. januar 2016 Tipper det er du som har spist bønner, erter og bananer til frokost med masse sære krydder på, og makrell i tomat og egg med et glass melk til lunsj, og glemt å pusse tennene. Så feis du og innåndet din fis og din ånde på samme tid, stygt å beskylde sidemannen for slike ting vet du. Anonymkode: 14aca...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå