Gå til innhold

Justin Bieber konsert billetter, hva er greia?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forstår ikke helt hvorfor så mange reagerer slik som dette https://www.youtube.com/watch?v=3WLts898_IU når de får en billett til en artist de liker musikken til. Søskenbarnet mitt fikk en billett i julegave og jeg hørte at hun reagerte slik som dette, hun besvimte nesten. Er jo ikke bare Justin Bieber folk reagerer slik på. men alle store artister gjennom tidene har slike fans. Eneste som kanskje kunne fått meg til å få en slik reaksjon er viss jeg hadde fått en telefon fra Norsk tipping, at jeg hadde vunnet la oss si 350 millioner i eurojackpot. For meg er det ingen artister eller kjendiser jeg hadde blitt helt i hundre av å være i nærheten av. 

Hvorfor får man slike reaksjoner på noe så enkelt som en billett til en konsert? :bond:

(Er en mann i 20 årene, men tviler på at det har noe med kjønn å gjøre.)

Anonymkode: 01ead...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik vil det alltid være. The Beatles for eksempel. Jenter besvimte jo i hopetall. Dette var på 60-tallet.

Bieber har jeg lite til overs for. Arrogant dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, DeLorean skrev:

Slik vil det alltid være. The Beatles for eksempel. Jenter besvimte jo i hopetall. Dette var på 60-tallet.

Bieber har jeg lite til overs for. Arrogant dust.

Har selv ingenting i mot karn, han har mye fin musikk. Og det er sant at det vil alltid være fans som reagerer slik som dette.

Ser at det er vanskelig å komme med svar på " Hvorfor får man slike reaksjoner på noe så enkelt som en billett til en konsert".

Ingen har noe særlig godt svar på dette, annet enn at det bare er sånn.

Er egentlig ikke så nøye, jeg bare grubler på så mye rart :fnise:

TS

Anonymkode: 01ead...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...