Gjest Khloe Skrevet 21. desember 2015 #1 Del Skrevet 21. desember 2015 Et vennepar av meg har tatt på seg å stelle i stand til en liten julefest med middag nå i romjula. Ettersom de gjør det, så føler jeg at det hadde vært koselig å kjøpe en liten gave til dem. Etter jul er jeg ganske blakket, da jeg er student, så jeg har ikke råd til å kjøpe noe veldig dyrt. Men en liten gave bare for å vise at jeg setter pris på dem er jo på sin plass Både hun og han er i starten av 20-årene og ingen av dem liker vin, så den ''vanlige'' vinflaska går jo ikke. Så jeg lurer på om noen har noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Del Skrevet 21. desember 2015 Folk er jo forskjellige, og liker forskjellige ting. Blomster er jo en klassiker, men jeg er ikkke så begeisret for blomster. Jeg glemmer å vanne dem, og eter kort tid står det noen visne blonsterkvaster i stua, og visne blad ligger srødd på bordet. Ok, litt overdrevent, men jeg ville heller hatt karameller eller brent mandler, det later til å være populære vertinnegaver her på kg i hvert fall. Men det er jo noen som avskyr denslags, og som lar de gå rett i søpla. Anonymkode: 1eb66...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. desember 2015 #3 Del Skrevet 21. desember 2015 Her hadde jeg satt pris på en blå pose med Nidar favoritter sjokolade. Sånn som koster ca. 50 kr. Verken brente mandler, vin, blomster eller karameller er noen hit for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Del Skrevet 22. desember 2015 Home and cottage har forskjellige matvarer og godteri fra Nicolas Vahe, mange av tingene koster 69 kr stykket. Dette er litt mer eksklusivt men billigere enn en vinflaske. Anonymkode: 54a2d...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå