AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Del Skrevet 19. november 2015 er det noen som har noen tips til bra sted der? sol og bad. Anonymkode: e2663...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 21. november 2015 #2 Del Skrevet 21. november 2015 Jeg har ikke vært der enda, men skal reise til Fuengirola i mai Lander i Malaga og det er ca 20 min med tog. Har tenkt meg til Marbella for å kikke litt og ellers bare ligge på stranda. Mulig det fins bedre steder å dra for sol og bad altså. Men jeg skal dit for å besøke en venninne. Har hørt det er et ganske etablert turiststed i Fuengirola, så de har det meste der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #3 Del Skrevet 21. november 2015 Malaga er fantastisk! Vi har pleid å leie leilighet der via www.feriebolig-spania.no Har bodd i sentrum (Malagueta beach) og litt utenfor sentrum; begge delene er greit. Det går buss til sentrum ofte; eller man kan sykle/gå.Har også vært i Torremolinos som er et lite sted utenfor Malaga. Fint der også, men mye roligere enn Malaga. Kommer an på hva du liker; om du vil ha masse folk, butikker og liv, eller om du trives med roligere omgivelser. Banen går mellom Malaga og Fuengirola, og er genial dersom man bor langs traséen. Strendene er flotte! Anonymkode: 1a2c5...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå