debattanten Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 FSB bekrefter nå at det var en bombe som forårsaket at et russisk fly styrtet over Egypt, 224 mennesker omkom i dette terrorangrepet. Så nå kan vi vel forvente at Putin vil gå hardere til verks. Han har gitt spesialstyrkene beskjed om å prioritere denne saken. Disse spesialstyrkene har jo et rykte for å være nådeløse, de gir ikke opp. De slutter aldri å lete etter de ansvarlige. Tidligere har de jo vist handlekraft. Var noen russiske diplomater eller noe slikt som ble kidnappet og holdt som gissel av islamister for en stund siden. Da fant de russiske spesialstyrkene en slektning av kidnapperen, som de kastrerte og sendte kroppsdelene til islamistene, før de henrettet fyren. The russian way! Gislene ble frigitt etterpå.Hva håper folket på? Er Putin for alvor på banen, ikke bare bomber i fra fly lenger? 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/sinai-flystyrten/russland-russisk-fly-ble-styrtet-av-bombe/a/23562688/Er ikke overrasket over at terror var årsaken til ulykken. Mistenkte det helt fra jeg hørte om ulykken. Terroristene klarte her å ramme både Russland og Egypt. Har du en henvisning som bekrefter historien om slektningen som ble kastrert? Jeg tviler på at Russland vil bruke slike metoder, men de intensiverer sikkert bombingen av terroristgrupper i Syria, og trapper opp jakten på de som står bak terrorangrepet. Det samme gjør Frankrike etter terrorangrepet der. Anonymkode: ca91f...a42
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Kanskje det er på tide at vi henter frem atombomben igjen? Den stanset 2. verdenskrig og har ikke vært brukt siden. Anonymkode: b90d4...5fe
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Kanskje det er på tide at vi henter frem atombomben igjen? Den stanset 2. verdenskrig og har ikke vært brukt siden.Anonymkode: b90d4...5feNei, det håper jeg virkelig ikke noen gjør. Anonymkode: ca91f...a42 6
debattanten Skrevet 17. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/sinai-flystyrten/russland-russisk-fly-ble-styrtet-av-bombe/a/23562688/Er ikke overrasket over at terror var årsaken til ulykken. Mistenkte det helt fra jeg hørte om ulykken. Terroristene klarte her å ramme både Russland og Egypt. Har du en henvisning som bekrefter historien om slektningen som ble kastrert? Jeg tviler på at Russland vil bruke slike metoder, men de intensiverer sikkert bombingen av terroristgrupper i Syria, og trapper opp jakten på de som står bak terrorangrepet. Det samme gjør Frankrike etter terrorangrepet der.Anonymkode: ca91f...a42http://articles.latimes.com/1986-01-07/news/mn-13892_1_soviets Nokså gammel sak, men du finner en del om dette om du søker rundt 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 De dreit seg ut nå. En ting er å angripe svake vestlige land som svarer på alle angrep med rosetog og allsang. Men nå har de angrepet noen som er like brutale som dem selv. Dette blir stygt. Anonymkode: 88e5a...88d 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 http://articles.latimes.com/1986-01-07/news/mn-13892_1_soviets Nokså gammel sak, men du finner en del om dette om du søker rundt Takk! Hvis det er sant så skjedde det for 30 år siden. Jeg tror neppe Putin ville tillatt bruk av slike metoder. Anonymkode: ca91f...a42
Skywalker Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Kanskje det er på tide at vi henter frem atombomben igjen? Den stanset 2. verdenskrig og har ikke vært brukt siden.Anonymkode: b90d4...5feMjaehh..kanskje de sluttet å bruke den fordi de fikk mer viten om hva de slapp løs? Jada, ei atombombe midt i Daesh -reiret kunne sikkert ha hjulpet, men ettervirkningene etter bruk av atomvåpen vil ramme oss alle mye verre en det disse terrorgalningene noen gang vil klare. Er vel litt dumt å gjøre hele kloden ubeboelig på grunn av stråling? Vi sliter jo enda med Tjernobylulykken og diverse vettløse bombetester. Og hvem vet når Daesh -krapylet begynner å bygge små, hendige atombombevester som svar. Nei, det beste er nok å kaste svinekoteletter på dem, trenge dem inn i et hjørne, piske kjøttet av dem og jage skjelettet til fjells. 3
Mari Y Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Man skal selvfølgelig gå til kamp,om nødvendig, men det der var virkelig drøyt, nærmest bestialsk, om det i det hele tatt har skjedd.
Gjest 2Bhonest Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Russiske spesialstyrker.... JA de fikk jo vise hva de kunne i Beslan...
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Kanskje det er på tide at vi henter frem atombomben igjen? Den stanset 2. verdenskrig og har ikke vært brukt siden.Anonymkode: b90d4...5feJapan hadde kapitulert uavhengig om USA hadde brukt bomben. Anonymkode: 4a23b...51e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Dat picture Anonymkode: 53243...184
WubWub Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 De dreit seg ut nå. En ting er å angripe svake vestlige land som svarer på alle angrep med rosetog og allsang. Men nå har de angrepet noen som er like brutale som dem selv. Dette blir stygt. Anonymkode: 88e5a...88dJaha. Vestlige land svarer på angrep med rosetog og allsang altså?Hmmmm kan ikke akkurat huske at det var det som skjedde etter 11 september? Kanskje hukommelsen min spiller meg en puss men jeg mener huske vi invaderte og okkupert to store (geografisk) land og at vi har utført titalls tusenvis likvidasjoner ved hjelp av spesialsoldater, droner og bombefly verden over i kampen mot terror. Fra midtøsten, asia til afrika.Mener også huske at Frankrike ikke akkurat har svart med rosetog men mulig jeg har gullfisk hukommelse å forvengrer informasjon? For jeg mener huske at jeg leste i avisen igår at Frankrike har bombet IS i Raqqa 2 dager på rad, sendt hangarskip til Syria og mobilisert fremmedlegionen.Minnes også at Frankrike , England, Norge og USA bombet Libya sønder og sammen uten at vi engang var angrepet av de! Enten er det jeg som har dårlig hukommelse kombinert med vrangforestillinger eller så er det du som juger angående "rosetog".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå