AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Drakk 4-5 drinker fra kl 21-01, veier 60 kilo og er kvinne. Blir ikke klok på promillekalkulatorer, så jeg spør dere når dere hadde kjørt bil igjen? Skulle helst kjørt i 10 tiden i morgen.. Er ikke full om det har noe å si Anonymkode: 91166...3ff
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Drakk 4-5 drinker fra kl 21-01, veier 60 kilo og er kvinne. Blir ikke klok på promillekalkulatorer, så jeg spør dere når dere hadde kjørt bil igjen? Skulle helst kjørt i 10 tiden i morgen.. Er ikke full om det har noe å si Anonymkode: 91166...3ffDu kan bare glemme å kjøre bil så tidlig som det! Anonymkode: 5f18f...3d7
Erazor Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 I utgangspunktet ville jeg ikke ha kjørt før tolv timer etter siste drink. For øvrig vil dette avhenge litt av alkoholprosent og mengde i drinkene du drakk, og hvor jevnt inntaket var (om du for eksempel drakk mer sent i perioden). 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 I utgangspunktet ville jeg ikke ha kjørt før tolv timer etter siste drink. For øvrig vil dette avhenge litt av alkoholprosent og mengde i drinkene du drakk, og hvor jevnt inntaket var (om du for eksempel drakk mer sent i perioden).Det var 40% og 1/4 del sprit i kanskje. Eventuelt 1/5. Drakk ganske jevnt i det tidsrommet. Anonymkode: 91166...3ff
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Det var 40% og 1/4 del sprit i kanskje. Eventuelt 1/5. Drakk ganske jevnt i det tidsrommet. Anonymkode: 91166...3ffHvor mye 40% har du inntatt i løpet av disse timene (om du har flaska hjemme og kan sjekke hvor mye du har drukket av den)? Anonymkode: 5f18f...3d7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Hvor mye 40% har du inntatt i løpet av disse timene (om du har flaska hjemme og kan sjekke hvor mye du har drukket av den)?Anonymkode: 5f18f...3d7Problemet er at andre også drakk av den. Innser at jeg kan bomme helt på det med blandingsforholdet som jeg skrev over. Det var nok ganske mye sprit oppi, men det var ikke så sterkt at spriten overdøvde smaken av battery heller. 50/50 var det hvert fall ikke. I verste fall 1/3 sprit. Var sånn kjøkkenglass, heller stort enn lite. Anonymkode: 91166...3ff
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Problemet er at andre også drakk av den. Innser at jeg kan bomme helt på det med blandingsforholdet som jeg skrev over. Det var nok ganske mye sprit oppi, men det var ikke så sterkt at spriten overdøvde smaken av battery heller. 50/50 var det hvert fall ikke. I verste fall 1/3 sprit. Var sånn kjøkkenglass, heller stort enn lite.Anonymkode: 91166...3ffI hvertfall ikke rør bilen før søndag kveld Anonymkode: 5f18f...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 I hvertfall ikke rør bilen før søndag kveldAnonymkode: 5f18f...3d7Okei, hvorfor det? Ble ikke full som sagt. Gikk ikke sikksakk hjem. Det er ikke bare noe jeg selv tror, pleier aldri drikke mye. Pleier å drikke 4 cidere som jeg blir brisen av, følte meg ikke mer beruset i kveld. Var jo veldig dumt av meg å ikke vite nøyaktig hvor mye jeg fikk i meg siden jeg må kjøre på søndag. De 2 første glassene blandet jeg selv og de var det ikke mye i. Anonymkode: 91166...3ff
Lulilelu Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 (endret) I hvertfall ikke rør bilen før søndag kveldAnonymkode: 5f18f...3d7Søndags kveld??? 12 timer er grensen fra siste enhet om man har drukket seg godt beruset. Men man bør selvfølgelig ikke kjøre om man er fyllasyk og fraværende, da venter man til man er i form. Om du ikke ble godt beruset så fikk du heller ikke så høy promille og det tar derfor kortere tid før man har forbrent all promillen. 10 timer er bra i ditt tilfelle vil jeg si. Endret 1. november 2015 av Lulilelu
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Var jo veldig dumt av meg å ikke vite nøyaktig hvor mye jeg fikk i meg siden jeg må kjøre på søndag.Anonymkode: 91166...3ffHvis du trenger bilen kl 10 var det dumt av deg å drikke. Anonymkode: fc5c3...751
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 Jeg hadde ikke kjørt før på kvelden igjen. Dersom du skal kjøre bil tidlig på dag, så drikker du ikke kvelden før. Anonymkode: 8cd5d...f8b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå