Gjest agnesb Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 som overskriften? hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Del Skrevet 21. oktober 2015 som overskriften? hva synes du? vi har kjøpt den men ikke prøvd den enda. Kjøpte den fordi den var best i test 2015. Anonymous poster hash: 9018e...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agnesb Skrevet 21. oktober 2015 #3 Del Skrevet 21. oktober 2015 vi har kjøpt den men ikke prøvd den enda. Kjøpte den fordi den var best i test 2015.Anonymous poster hash: 9018e...870 ja så det. bestilte den jeg har katt philips sin m kamera og vært fonøys så da blir jeg vel det med denne og. veldig mye funksjoner jeg har savnet med philips sin ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 21. oktober 2015 #4 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har den og vært strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agnesb Skrevet 22. oktober 2015 #5 Del Skrevet 22. oktober 2015 Har den og vært strålende fornøyd Så bra! har troen på jeg blir det å. Ser jo super ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 22. oktober 2015 #6 Del Skrevet 22. oktober 2015 Har den og vi er veldig fornøyde! Faktisk ingenting å utsette på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla* Skrevet 22. oktober 2015 #7 Del Skrevet 22. oktober 2015 Har den vi også, og kjempefornøyd! Var ikke så farlig for meg om det var babycall med kamera eller ikke, var samboer som var gira på det. Men angrer ikke et sekund 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå