AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #21 Skrevet 3. oktober 2015 Hjelpe meg hvor overfladiske folk har blitt. Syk verden! Anonymous poster hash: 290a0...4d1 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. oktober 2015 #22 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg synes det var en veldig god idé. Du trenger ikke en gang si at det fordi han ikke får seg noe. Det holder å si at det bare er fordi han har bursdag. Gjerne bruk sexy undertøy sånn at det liksom blir innpakket. MEN: Vær forberedt på at han kan takke nei, eller bli masete i fremtiden. Og dette kan potensielt ødelegge vennskapet.
Miklo Velka Skrevet 3. oktober 2015 #23 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Medlidenhetssex er bedre enn ingen sex. Endret 3. oktober 2015 av Miklo Velka 5
Gjest gjestvest Skrevet 3. oktober 2015 #24 Skrevet 3. oktober 2015 Kl er halv ett på lørdag, du skal i hans bursdag ikveld, aner ikke hva du skal gi, og lurer på om det er en god ide å gi sex. Jeg lurer på om du er lat, eventuelt veldig dårlig når det kommer til hva du skal gi i gaver. Og nå er du hjemme på et forum, har opprettet en tråd, for å høre om ideen er god.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #25 Skrevet 3. oktober 2015 Synes ikke som mange andre her at du har liten selvrespekt fordi du tenker dette, men må si at dette er veldig veldig sært og jeg synes ikke dette er noe du bør gjøre. Med mindre dere har et forhold hvor du er sikker på at dette er ok, tror jeg det blir litt for rart å gi sex i gave til en venn. Anonymous poster hash: 95495...f5c
Safiye Skrevet 3. oktober 2015 #26 Skrevet 3. oktober 2015 Tråden er ryddet for hets, brukerdebatt og avsporinger. - Pavilion, mod
urenluren Skrevet 3. oktober 2015 #27 Skrevet 3. oktober 2015 Sex er da ikke noe man gir eller får. Det er noe man har. 2
Summers Skrevet 3. oktober 2015 #28 Skrevet 3. oktober 2015 Du har tydeligvis ingen selvrespekt!! Forskjell på å være pietist og å ha selvrespekt.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #29 Skrevet 3. oktober 2015 Hvordan har du tenkt å legge det fram for han? Anonymous poster hash: 15ec2...bf9
Gjest Snuppi Skrevet 4. oktober 2015 #30 Skrevet 4. oktober 2015 Forskjell på å være pietist og å ha selvrespekt. Det kan på ingen måte sammenlignes.
Gothminister Skrevet 4. oktober 2015 #31 Skrevet 4. oktober 2015 Så lurer jeg på om det ville vært en god gave å gi han sex? Det må ikke være penetrering hvis han synes det blir for mye, men kanskje oralsex? Anonymous poster hash: 74556...dbd En bedre gave tror jeg ikke en mann kan få. Gi han litt fitte i gave. Da er du en ekte venn som han alltid vil sette pris på. Du vil også få deg en god opplevelse. Du har ingen ting og tape. 1
Gjest Mythic Skrevet 4. oktober 2015 #33 Skrevet 4. oktober 2015 Hvordan hadde du tenkt å legge det frem? Si at han får medlidenhets-sex FØR eller ETTER seansen? Hun kan jo bare si: "Grattis med dagen. Jeg klarte ikke å finne på noen gave til deg, men du kan få pule meg, da".
Uredd Skrevet 4. oktober 2015 #34 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) ikke gjør det, han blir bare skuffet. Fitta er oppskrytt. Anonymous poster hash: 6212f...d51 Jeg har faktisk ikke klart å se at ts røper noe sted at h*n er i besittelse av fitte... Så muligheten er jo tilstede for at ts er en kompis, og må følgelig enten kjøpe presangen, eller så var det kanskje en annen type penetreringssex som var i tankene enn det flertallet i denne tråden automatisk går utifra... Endret 4. oktober 2015 av Uredd
LoneWolf Skrevet 4. oktober 2015 #35 Skrevet 4. oktober 2015 Det er i hvertfall tydelig at det er stor forskjell i synet på dette mellom kvinner og menn 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #36 Skrevet 4. oktober 2015 Sex er da ikke noe man gir eller får. Det er noe man har. Akkurat. Og å "gi bort medlidenhetsex" må være den største lavmål noen sinne. Beste måten å få han til å føle seg enda mer patetisk. "Hey jeg er så uattraktiv at folk må gi meg sympatisex fordi de synes synd på meg". Det er bra for selvfølelsen det. Og om TS er en dame, så må hun mangle all selvrespekt. Hvordan kan du beholde han som en nær venn etter noe slikt? Da må du jo være helt tom følelsesmessig. Anonymous poster hash: 1d66d...017 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #37 Skrevet 4. oktober 2015 Det er i hvertfall tydelig at det er stor forskjell i synet på dette mellom kvinner og menn Og gir meg enda flere bevis på at menn ikke har følelser, men kun tenker "pulepulepulepupppulepulperumpepulepule" Anonymous poster hash: 1d66d...017 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. oktober 2015 #38 Skrevet 4. oktober 2015 Hvis du hypotetisk sett gjennomfører dette: Tror du virkelig at han vil føle seg bra etterpå når han (forhåpentligvis) skjønner at dette kun var gjort av medlidenhet?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #39 Skrevet 5. oktober 2015 Akkurat. Og å "gi bort medlidenhetsex" må være den største lavmål noen sinne. Beste måten å få han til å føle seg enda mer patetisk. "Hey jeg er så uattraktiv at folk må gi meg sympatisex fordi de synes synd på meg". Det er bra for selvfølelsen det. Og om TS er en dame, så må hun mangle all selvrespekt. Hvordan kan du beholde han som en nær venn etter noe slikt? Da må du jo være helt tom følelsesmessig.Anonymous poster hash: 1d66d...017 Helt enig! TS eier ikke selvrespekt og tipper salg av fitta hennes er neste steg. Hun driter tydeligvis om sex er godt eller ei - hun høres total aseksuell I mine øyne. Anonymous poster hash: da70a...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #40 Skrevet 5. oktober 2015 Overfladisk og sært. Henger meg på de som snakker om selvrespekt. Anonymous poster hash: 2a113...206 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå