Gå til innhold

Line Langmo genseren

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om Line Langmo genseren? Noen som har strikket denne?

Anonymous poster hash: 2700a...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den er fin, har egentlig fått min mor til å strikke den, men litt i tvil nå. Alle har den jo....

Anonymous poster hash: c288b...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg synes den ser rett og slett kjedelig ut. Man finner dusinvis av samme sort hvis man går på strikkeoppskrifter fra 80-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den ser rett og slett kjedelig ut. Man finner dusinvis av samme sort hvis man går på strikkeoppskrifter fra 80-tallet. 

Det var akkurat hva jeg tenkte også. Jeg googlet denne genseren nå nettopp og ble tatt rett tilbake til åttitallets mohairgensere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den stripete med pastellfarger som Camilla phil har strikket? Hater den. Liker ikke fargene, liker ikke fasongen, og skjønner ikke vitsen med å strikke noe så slapt, når det går an å bruke tiden på å strikke noe fint.

Endret av Amafalathiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en eller annen måte har den blitt strikkegensernes svar på Omaggio-vasene. Liker ikke, med andre ord.

Anonymous poster hash: d0feb...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en genser som kan strikkes av folk som egentlig ikke kan strikke, akkurat som Skappelgenseren. Og jo flere som strikker, jo bedre, synes jeg. Men ja, får litt flashback til åttetallet av den.

Anonymous poster hash: 5bc55...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, den var veldig 80 tallet! Ikke spesielt fin synes jeg, men hver sin smak. Hadde sett for meg noe a la den skappel genseren alle hadde i fjor vinter, men denne var i alle fall litt mer spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den synes jeg ikke er verdt å bruke penger på til garn og arbeid på å strikke. Finnes mengder av penere mønstre.

Anonymous poster hash: 3b460...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...