AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Del Skrevet 19. august 2015 Erfaringer? Noen som har tatt begge fagene på et halvt år? Blir det altfor vanskelig for en som ikke er så skoleflink? Anonymous poster hash: 7e08e...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Del Skrevet 20. august 2015 Hei! Jeg tok begge fagene i fjor og det gikk bra det. Det kommer jo litt ann på hvor flink og interessert du er i fagene, og om du har f. eks har jobb ved siden av å lese. Jeg syntes de var fine fag å lese seg til på egenhånd, og jeg er ikke den mest skoleflinke jeg heller Dette klarer du! Anonymous poster hash: 42306...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Del Skrevet 20. august 2015 Hei! Jeg tok begge fagene i fjor og det gikk bra det. Det kommer jo litt ann på hvor flink og interessert du er i fagene, og om du har f. eks har jobb ved siden av å lese. Jeg syntes de var fine fag å lese seg til på egenhånd, og jeg er ikke den mest skoleflinke jeg heller Dette klarer du! Anonymous poster hash: 42306...bd8 Tusen takk for et motiverende svar! Kanskje jeg skal prøve meg på to fag da. Måtte du ha en praktisk prøve i naturfag, type laboratorieøvelse? eller var det bare muntlig? Anonymous poster hash: 7e08e...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå