Gå til innhold

Bill. mrk. Bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal se på! Har ingen tro på at det faktisk blir noe bryllupp -men det blir jo litt spenennde å følge med likevel da....

Håper hun er veldig forskjellig fra Bente for da blir kontrasten til sistgang mye større....hvis hun har helt lik smak blir det kjedelig.

Skrevet

Jeg må rett og slett se på :-)

Min bror er med, og jeg kommer til å bli så flau :oops: av å se han på TV!

Skrevet

Så spennende :) Gi oss et hint hvem han er da :wink:

Skrevet

Ble ganske skuffa over forrige program, men siden jeg er så glad i bryllupsdill, og dessuten er veldig nysgjerrig, så føler jeg nok med denne gang også ;)

Skrevet

Det var jo et kjempe gøy program sist det ble sendt, så om jeg hadde hatt muligheten så ville jeg absolutt fulgt med! Men saken er, at vi ikke lenger har tv3 :(

Skrevet

Vet du hvorfor han meldte seg på?

Skrevet

Hvem er broren din da??

Mannen min har gått i samme klasse med henne dama..Defor er det gøy å se på..

Skrevet

Ja skal nok benke meg foran tv'n da ja. Tror sambo er glad han har fått lagt opp kabel på soveromstv'n også nå... Masse realityserier som han bryr seg døyten om, men som jeg liker.

Spennende å vite at noen her inne kjenner noen av frierne. Og blir spennende å se hvordan bryllupet blir planlagt. Som en sa, håper det blir en kontrast til det Bente planla, så man får ny inspirasjon!

Skrevet

Jeg konmmer vel til å se på tenker jeg... Selv det ikke akkurat er høyverdig tv-underholdning... :ler:

Men hvis det nå skulle ende med et bryllup til slutt, så er jo en ny grense brutt i norsk tv-sammenheng! :o

Skrevet
21.30 er det vel?

:oops: Det står 20.30 i Aftenposten Aften... Men det er kanskje feil?

Skrevet

På vg nett står det homsepatruljen usa kl 20.30 og billett merket bryllup 21.30. Jeg skal se på tv3 det meste av kvelden, så da merker jeg jo hvem som har tatt feil da...

Annonse
Skrevet

Nå har jeg sjekket... Det er 21.30, men det står fortsatt 20.30 i Aftenposten. :wink:

Skrevet

:oops: På tv3 nå sa de at du hadde rett Cajsa... Beklager, jeg tok feil...*svelger stoltheten*

Skrevet

He-he, gleder meg til å høre når det virkelig begynner! 8)

Skrevet

21.30, ja. Kl 20.30 er det orginale Homsepatruljen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...