Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

For stort skrivebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg fekk ordna blafringa, men no er skrivebordet alt for stor i forhold til skjermen... Korleis fiksar eg dette?

Skrevet
:cry:

En gråtende dame i nød!!!!!

*hjelpe!!!!*

Vent... jeg har ikke peiling på hva hun snakker om... :klø:

Er det skrivebordet som dataen står på som er for stor, eller er det skrivebordet/desktoppen i skjermen?

Hvis det er desktopen så skal det gå ann å fikse det ved å høyreklikke og på 'properties'(eller egenskaper) på skrivebordet(ikke det som skjermen står på!), og så på 'instillinger/settings' , så kan du skifte 'Screen Resolution' til den passer. Colour Quality (32 vs 16 bits kan også endre ting)

Du kan også justere det ved å gå på 'Avansert/advanced' i samme vindu, og så 'Monitor/Sjerm' , for så og endre på 'Screen refresh rate' i Hertz. Det er et rot, men det er ikke vanskeligere enn det. Det er bare å prøve seg fram på de tre tingene der. Visstnok så trives øyne best med 70 Hertz eller mer.

Håper jeg traff riktig emne :tunge1:

Gjest Den utstøtte
Skrevet

Det forekommer at bildet er for lite for skjermen. Da trekker du bildet ut til max størrelse med musen og maximerer. Når du skal lukke dette nye større bildet MÅ du gå til Fil og lukk for å bevare den nye størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...