AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Noen som skal dit i år?? Lurer på å reise, men bor 6 timer unna så må jo leie hotell og alt. Dere som har vært der, er det bra? Anonymous poster hash: 0d2f0...051
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Har vært innom vært år, har ikke hatt så mye valg siden jeg bor i byen og jobben tar av og til lunsj på festivalen. Synes ikke det er noe, du står nesten bare i kø for å få litt halvvarm mat, og det er hvis du er heldig. Det er alt for mye folk, bare køer og sykt dyrt. Hadde aldri brukt 6 timer på å reise bort og på toppen av det hele bruke penger på et hotell. Nei, da hadde jeg heller kjøpt inn en hel haug med god mat og laget til en helaften hos meg selv. Anonymous poster hash: 7f07e...7fa
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Jeg er der så godt som hvert år. Liker festivalen veldig godt, men vet ikke om jeg hadde reist seks timer for den. Anonymous poster hash: a2d0a...b0f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Takk for svar. Flere?😊 det går jo an å reise på gladmat på dagen, også reise på utesteder på kvelden/natta. Har hørt utelivet er bra! Eller? Anonymous poster hash: 0d2f0...051
Hecubaa Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Gladmaten er trivelig nok, men det er mye folk og alt du kan få kjøpt er grådig overpriset. Utelivet i Stavanger er litt så som så, og jeg har inntrykk av at det er lite sosialt hvis man ikke er fra byen selv og kjenner mange som også er ute. I tillegg er det et stort minus at det koster penger å gå inn nesten overalt slik at man ikke får sjekket stemningen inne gratis..
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Ja sant. Har ikke lyst å betale så mye om det ikke er verdt det, men har jo ferie så kjedelig å bare sitte hjemme og 😁😛 tsAnonymous poster hash: 0d2f0...051
Version 2.0 Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Jeg skal dit, men jeg bor her da. Vet ikke om jeg ville reist 6 timer bare pga gladmaten. Så bra er det ikke. Ikke blir det fint vær heller.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Hmm.. Takk for svar! Må tenke på det. Nei så været skulle være stygt. Faen Flere som tenkte seg? Anonymous poster hash: 0d2f0...051
smartbimbo Skrevet 21. juli 2015 #9 Skrevet 21. juli 2015 Det koster ikke penger på de mest populære uteplassene under glamaten. Da tenker jeg på de som ligger ved vannet, eks. Beverly, Dickens, og der er det meget bra stemning og uteservering til sent på kveldene. Stillig at du har tenkt å kjøre i 6 timer for å få med deg en god festival, men du trenger ikke å få med deg alle dagene av festivalen - etter min mening. Har vært på festivalen hvert år siden oppstart. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #10 Skrevet 21. juli 2015 Elsker gladmat festivalen, er der hvert år. Passer alltid på å ikke reise vekk den helgen. Synes det er kjempe gøy, går til byen på formiddagen og er der til langt på natt. I år har de meldt dårlig vær da:(Anonymous poster hash: e8756...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå