Gå til innhold

Hvorfor er "alle" hoteller i Oslo booket?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde planer om å dra en tur til Oslo i neste uke, men det er ingenting som er ledig, alle hotellene i Oslo Sentrum er booket, men det er mulig å få et hotellrom for to netter for 4000-7000, men det er i det dyreste laget. For meg er det viktig å bo svært sentralt, men det er ingenting som er ledig. Hva er det som skjer i Oslo?

Anonymous poster hash: 08cbe...4f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå vet ikke jeg når i neste uke du tenker, men jeg finner flere rom på gode hoteller i sentrum av Oslo til mye rimeligere pris enn det du skriver her på booking.com. 

Så med mindre du er ekstremt sær på hvilke hotell du vil bo på, så burde det være gode muligheter ved booking nå. 

Anonymous poster hash: fd68f...d55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sikkert flere arrangementer, men det er iallfall Norwegian Developer Conference i spektrum onsdag-fredag... 

Anonymous poster hash: 0dca0...e44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå vet ikke jeg når i neste uke du tenker, men jeg finner flere rom på gode hoteller i sentrum av Oslo til mye rimeligere pris enn det du skriver her på booking.com. 

Så med mindre du er ekstremt sær på hvilke hotell du vil bo på, så burde det være gode muligheter ved booking nå. 

Anonymous poster hash: fd68f...d55

Det gjør ikke jeg, jeg har googlet og vært innom sider som booking, hotels, etc. Planen var å dra til oslo på ondag og være der to netter, men finner absolutt ingen hoteller midt i sentrum, det er viktig for meg å bo midt i sentrum, men jeg er ikke villig til å betale 4000 + for to netter.

Anonymous poster hash: 9db5f...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skeive dager.

Skeive dager?

Det er sikkert flere arrangementer, men det er iallfall Norwegian Developer Conference i spektrum onsdag-fredag... 

Ja, regner med at det må være en del konferasjoner og slikt som skjer, det er ingen ledige rom på hoteller midt i sentrum, og jeg er ikke villig til å betale 6000 for å bo to netter på Plaza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter
AnonymBruker

Kanskje "Oslo Hotel Apartments" funker? Anker har ledig men der ville jeg ikke bodd tror jeg:) Kanskje du kan se på AirBnB??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker

Homse parade

Kanskje "Oslo Hotel Apartments" funker? Anker har ledig men der ville jeg ikke bodd tror jeg:) Kanskje du kan se på AirBnB??

Oslo Apartments var fullbooket denne uka :-( Anker er ikke aktuelt, vil ikke bo på hostel og lignende. Aldri hørt om AirBnB før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen er ikke å reise neste uke, men denne uka, fra onsdag-fredag. Da koster det mye mer, og alle hotellene midt i sentrum er fullbooket, hvis du da ikke er villig til å betale en formue. Å betale mellom 4000-6000 for et hotell er ikke aktuelt, da reiser jeg heller til utlandet en tur :)

Når man bestemmer seg 2 dager før, pleier hotellene å være dyre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Turistsesongen har begynt,og det å bestille såpass tett opp til når du ønsker å booke koster mer.

Anonymous poster hash: 3933b...1e2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Thon hotell slottsparken koster rett over 3000kr f.eks. 

Det var jo litt billigere enn andre hoteller denne uken, men syns likevel 3000+ er mye. 2500,- er grensen, og jeg har tidligere funnet finere hoteller til den prislappen (til også under den prislappen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Vi fant ingen priser for June 17 - June 19 for 1 voksen, 0 barn i 1 rom" (Park hotels) Anonymous poster hash: 9db5f...7d8

Hvorfor sier du neste uke, når det er denne uka du vil reise? Lettere å hjelpe hvis du gir korrekt informasjon fra begynnelsen av...

Anonymous poster hash: 3c227...294

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man bestemmer seg 2 dager før, pleier hotellene å være dyre.

Sjekket for over én uke siden, da var alt fullbooket. Tror jeg har sjekket hver dag den siste uken. Neste uke  er også de mest sentrale hotellene fullbooket.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...