AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #21 Del Skrevet 24. mai 2015 Synes det er mer uetisk å overprise produktene sine så til de grader at man må ut med 50 000 for en enkelt stol. But that's me. Man MÅ jo ikke ha stolen så.Anonymous poster hash: 2fe0e...524 Da har du rett og slett ikke råd til denne stolen da. Enkelt og greit. Se deg rundt i møbelbutikker, det finnes mange møbler inspirert av klassikerne, kjøp de istedenfor. Selv på Ikea har jeg funnet det. Anonymous poster hash: c9312...ac8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #22 Del Skrevet 24. mai 2015 Var eit innslag på Tv2 Hjelper Deg i fjor. Ei som hadde betalt ørten tusen kroner for nokre stolar hos Voga. Dei kom aldri. Tok eit år (trur eg det var) frå ho bestilte til ho kontakta Tv2. Hugsar ikkje heilt korleis det enda, men ho var ihvertfall ikkje fornøgd. Det var ein god del andre som hadde hatt det same problemet.Anonymous poster hash: 8e011...dd8 Nei, det gjaldt infurn, ikke voga Anonymous poster hash: b9257...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #23 Del Skrevet 24. mai 2015 Da har du rett og slett ikke råd til denne stolen da. Enkelt og greit. Se deg rundt i møbelbutikker, det finnes mange møbler inspirert av klassikerne, kjøp de istedenfor. Selv på Ikea har jeg funnet det.Anonymous poster hash: c9312...ac8 Jeg skriver jo, som du kanskje så, at man ikke MÅ ha stolen, så innlegget ditt er bare baluba. Synes fortsatt ikke kopier er uetisk, men etikk og moral er heldigvis individuelt. Anonymous poster hash: 2fe0e...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olia Skrevet 16. mai 2016 #24 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg har hatt veldig god erfaring med Voga (www.voga.com/no) - både kjøpte møbler og lamper der. Levering er god og kvaliteten også. Den 24/05/2015 at 11.37, Grønt blad skrev: Jeg synes også at disse møblene er dyre, men det betyr ikke at det er greit å kjøpe en replika. Hos de store møbelhusene finner man etterligninger som koster langt mindre enn originalen, eller man kan kjøpe et helt annet møbel man har råd til. De siste alternativet er å spare til originalen man opprinnelig ønsket seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutsi Skrevet 10. oktober 2016 #25 Del Skrevet 10. oktober 2016 SYV måneder etter bestilling så stod stolen der - på postkontoret - etter 4 purringer med svada svar - som å glemme en marsipangris i skuffen og finne den igjen i slutten av juli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #26 Del Skrevet 12. oktober 2016 På 10.10.2016 den 23.54, Tutsi skrev: SYV måneder etter bestilling så stod stolen der - på postkontoret - etter 4 purringer med svada svar - som å glemme en marsipangris i skuffen og finne den igjen i slutten av juli... Hørte at 6+ måneder er omtrent normal ventetid hos Voga, ja, fordi de ikke har ting på lager, de bestiller å lage møbelet i det du bestiller det. Derfor lange ventetider.. Bare se på interiørbloggere (instakontoer), der omtrent "alle" har kjøpt seg disse stoler fra Eames f.eks, og ingen ser ut til å ha spesielt dårlig samvittighet. Jeg ser faktisk null forskjell fra det, og det å kjøpe "replika" fra Skeidar, hvor de kanskje endret en bitte liten detalje og selger samme stol for 7-8 tusen, som koster 1000 kr hos Voga - fordi Voga har ingen andre reklame og distribusjonskanaler enn en nettbutikk. Du slipper å betale til flere mellomledd, ved å kjøpe omtrent direkte fra en fabrikk i Kina, vi en nettbutikk i England. Anonymkode: d3ef8...ee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #27 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ville holdt meg unna Voga. De så vanvittig dårlig rykte. Det er bare å Google Voga reviews. Jeg har kjøpt eames replika fra vertigo interiors og er superfornøyd. Fikk varene etter 2 uker! Anonymkode: c134c...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå